
Σύμφωνα με ανακοίνωση που εξέδωσε το Gard P&I Club, κατά 5.58% αυξήθηκαν τις τελευταίες μέρες τα πρόστιμα για τη ρύπανση των χωρικών υδάτων της Τουρκίας από διερχόμενα πλοία.
Πρέπει φυσικά να αναφερθεί πως στην περίπτωση όπου ο ρυπαντής έχει επαναλάβει στο παρελθόν περιστατικά ρύπανσης, θα έρθει αντιμέτωπος με πρόστιμα που φθάνουν 10 φορές τα παρακάτω αναγραφόμενα όρια καθώς και πιθανή κράτηση του πλοίου από τις αρχές.
Σύμφωνα με το Gard, τα πρόστιμα διαμορφώνονται ως εξής:
Petrol and petroleum products discharged into the sea by tankers:
1. Up to 1,000 (inclusive) gross tons TRY 81.78 per GT
2. Between 1,000 and 5,000 (inclusive) gross tons TRY 20.40 per GT
3. Over 5,000 gross tons TRY 1.96 per GT
Dirty ballast discharged into the sea by tankers:
1. Up to 1,000 (inclusive) gross tons TRY 61.32 per GT
2. Between 1,000 and 5,000 (inclusive) gross tons TRY 12.23 per GT
3. Over 5,000 gross tons TRY 1.96 per GT
Petrol/petroleum products and dirty ballast discharged into the sea by vessels or any other sea vehicles:
1. Up to 1,000 (inclusive) gross tons TRY 40.87 per GT
2. Between 1,000 and 5,000 (inclusive) gross tons TRY 8.14 per GT
3. Over 5,000 gross tons TRY 1.96 per GT
Garbage and sewage discharged into sea by vessels and any other sea vehicles:
1. Up to 1,000 (inclusive) gross tons TRY 20.40 per GT
2. Between 1,000 and 5,000 (inclusive) gross tons TRY 4.03 per GT
3. Over 5,000 gross tons TRY 0.77 per GT
TRY 1 = USD 0.33
Επιπροσθέτως, το Club συνιστά σε όλα τα πλοία τα παρακάτω μέτρα κατά την διέλευση τους από Τουρκικά ύδατα ή κατά την παραμονή τους σε Τουρκικούς λιμένες, για την αποφυγή επιβολής ενός υπέρογκου προστίμου:
Το πλοίο θα πρέπει να αποφύγει τυχόν αφερματισμούς/ερματισμούς ενώ ακόμα όλα τα cargo/ballast overboard valves θα πρέπει να είναι κλειστά και να έχουν seal.
Δεν επιτρέπεται η απόρριψη λυμάτων και φαγητού.
Δεν συνίσταται η διενέργεια συντήρησης στο κατάστρωμα και το πλύσιμο της κουβέρτας, καθώς οι τοπικές αρχές θεωρούν ακόμα και paint scraps ως ρύπανση.
Γενικότερα, η απόρριψη μπογιάς, ελαίου, σεντινόνερων, έρματος, κατάλοιπων, σκουπιδιών, νερού λάτρας, σκουριάς και σκόνης απαγορεύεται ρητώς και θα πρέπει να ενημερωθούν αναλόγως και τα πληρώματα στα διερχόμενα πλοία.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Συνέντευξη του Νικόλα Δ. Πατέρα, Προέδρου και CEO της Contships Management Inc.
Στις 27 Ιουνίου, η ναυτιλιακή εταιρεία Hanwha Shipping, θυγατρική του νοτιοκορεατικού ομίλου Hanwha, προχώρησε σε μια σημαντική ανακοίνωση, που σηματοδοτεί την επέκταση της παρουσίας…
Η Bureau Veritas Marine & Offshore (BV) πραγματοποίησε με επιτυχία την 38η συνάντηση της Ελληνικής Ναυτιλιακής Τεχνικής Επιτροπής στην Αθήνα στις 24 Ιουνίου, επιβεβαιώνοντας…
Το European Shortsea Network, εκπροσωπούμενο από τον Πρόεδρο Χαράλαμπο Σημαντώνη, συμμετείχε στον Στρατηγικό Διάλογο υψηλού επιπέδου για τη Ναυτιλιακή Βιομηχανική Στρατηγική της ΕΕ (strategic…
Πτώση καταγράφουν οι διεθνείς τιμές του πετρελαίου, την Παρασκευή 4 Ιουλίου, στον απόηχο της δέσμευσης του Ιράν ότι θα τηρήσει τη Συνθήκη Μη Διάδοσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ