
Στο Αμβούργο η βιομηχανία κρουαζιέρας συνεχίζει κατά τα τελευταία χρόνια να αναπτύσσεται με ταχείς ρυθμούς, αλλά σε κάθε περίπτωση τα μεγέθη του Αμβούργου απέχουν ακόμα πολύ από τα αντίστοιχα του Μαϊάμι, που αποτελεί και το μεγαλύτερο λιμάνι κρουαζιέρας στον κόσμο. Συγκεκριμένα, το 2015 στο λιμένα του Μαϊάμι αποβιβάστηκαν περίπου πέντε εκατομμύρια επιβάτες, ενώ μέχρι το 2020 αναμένεται ο αριθμός των επιβατών κρουαζιέρας να αγγίξει τα επτά εκατομμύρια.
H εταιρεία «Cruise Gate Hamburg», που έχει αναλάβει την διαχείριση και λειτουργία των τριών τερματικών σταθμών κρουαζιέρας στο λιμένα του Αμβούργου, ανακοίνωσε ότι για το 2016 αναμένονται 160 αφίξεις κρουαζιερόπλοιων (τέσσερις περισσότερες σε σχέση με το 2015) και συνολικά 661.000 επιβάτες, από τους 525.000 που είχαν επισκεφτεί το Αμβούργο το 2015 (αύξηση 26%).
«Η σημαντική αύξηση του αριθμού των επιβατών κρουαζιέρας αποδίδεται στα κατά πολύ μεγαλύτερα κρουαζιερόπλοια που μπορούν να φιλοξενούν αρκετές εκατοντάδες επιβάτες και τα οποία αναμένεται να προσεγγίσουν το λιμένα του Αμβούργου μέσα το επόμενο έτος» δήλωσε η Sacha Rougier, διευθύνων σύμβουλος της «Cruise Gate Hamburg».
Μεταξύ των μεγάλων κρουαζιερόπλοιων που αναμένεται να αφιχθούν στο Αμβούργο μέσα στο 2016 είναι και το νέο AIDAprima, το οποίο έχει προγραμματίσει εβδομαδιαίες αναχωρήσεις από το Αμβούργο προς ευρωπαϊκές πρωτεύουσες, που ξεκινούν από τις 30 Απριλίου, αλλά και το MSC Splendida, το οποίο έχει ως βάση του το Αμβούργο ήδη από το Μάιο του 2015. Πέραν των εταιρειών AIDA Cruises και MSC Cruises, στο Αμβούργο αναμένεται να δραστηριοποιηθούν μεταξύ άλλων και οι εταιρείες κρουαζιέρας: Hapag-Lloyd Kreuzfahrten, Cunard, και Phoenix Reisen.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ/Maurizio Gambarini
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Δεκατρείς είναι πλέον οι εβδομάδες διαδοχικών απωλειών για τη ναυλαγορά των containerships, με τους spot ναύλους σε κορυφαίες εμπορικές γραμμές να ακολουθούν αντίρροπες τάσεις…
Επίσκεψη στα Ναυπηγεία Ελευσίνας της ONEX πραγματοποίησε ο Υπουργός Εσωτερικών των ΗΠΑ, Doug Burgum, τον οποίο υποδέχθηκε ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής της…
Η Γαλλία βιώνει μια κρίσιμη καμπή στην ιστορία της που ξεπερνά τα όρια της συνηθισμένης πολιτικής αστάθειας. Η πρόσφατη πτώση της κυβέρνησης Μπαϊρού, λόγω…
Καθώς οι κυρώσεις και οι δασμοί της Δύσης σε βάρος της Μόσχας «δίνουν και παίρνουν», η απροσδόκητη ευελιξία της Ρωσίας στην ανακατεύθυνση των εξαγωγών…
Μετά την άρση των κυρώσεων της αμερικανικής κυβέρνησης στο αργό της Βενεζουέλας, οι οποίες διήρκεσαν τέσσερις μήνες, οι πετρελαϊκές εξαγωγές της λατινοαμερικανικής χώρας έχουν…
Στον απόηχο της διμερούς εμπορικής συμφωνίας ΗΠΑ-Ιαπωνίας, η Χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου προετοιμάζεται για μια σημαντική αύξηση των εισαγωγών αμερικανικών προϊόντων ενέργειας. Συγκεκριμένα, την…
Η «διελκυστίνδα» στην αγορά πετρελαίου συνεχίζεται, καθώς επιμένουν οι αντίρροπες δυνάμεις που «τραβούν» προς διαφορετικές κατευθύνσεις το ισοζύγιο προσφοράς-ζήτησης στην παγκόσμια αγορά. Στο πλαίσιο…
Η Stena Line έχει ισχυρή παρουσία στις ακτοπλοϊκές μεταφορές της Βόρειας Ευρώπης, και ιδιαίτερα στη Βαλτική Θάλασσα. Στο πλαίσιο αυτό, η εταιρεία ανακοίνωσε την…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ