
Τα ναυπηγεία Nordic Yards παρέδωσαν πρόσφατα στο Ρωσικό υπουργείο Μεταφορών δύο πλοία διάσωσης, που είχαν αναλάβει να κατασκευάσουν, και τα οποία φέρουν το όνομα «Murman» και «Beringov Proliv». Το «Murman» έχει ήδη φτάσει στον ρωσικό λιμένα του Μουρμάνσκ, στον Αρκτικό Ωκεανό, ο οποίος θα αποτελεί την βάση του, ενώ το «Beringov Proliv» έφτασε στο λιμάνι του Βλαδιβοστόκ.
Τα δύο πλοία θα χρησιμοποιηθούν από την Rosmorrechflot (Ομοσπονδιακή Υπηρεσία για τις Θαλάσσιες και Ποτάμιες Μεταφορές της Ρωσίας) σε αποστολές περιπολίας, έρευνας και διάσωσης στο επονομαζόμενο Βορειοανατολικό Πέρασμα, κατά μήκος των ακτών της Σιβηρίας μέχρι τον Ειρηνικό Ωκεανό.
Τα δύο πανομοιότυπα πλοία έρευνας και διάσωσης, το «Μurman» και το «Beringov Proliv», είχαν παραγγελθεί από το Ρωσικό υπουργείο Μεταφορών το 2012 στο πλαίσιο του ομοσπονδιακού προγράμματος της χώρας με την ονομασία «Ανάπτυξη του Συστήματος Μεταφορών της Ρωσίας (2010-2015)».
Τα δύο πλοία έχουν μήκος 87,75 και πλάτος 18,50 μέτρα, μέγιστο βύθισμα 6,5 μέτρα και μπορούν να σπάσουν πάγο πάχους έως και ένα μέτρο, ενώ μπορούν να αναπτύσσουν μέγιστη ταχύτητα 1,5 κόμβου. Επιπλέον και τα δύο πλοία θα μπορούν να φιλοξενήσουν πλήρωμα 38 ατόμων, ενώ θα διαθέτουν και ένα ελικοδρόμιο στην πλώρη.
Χάρη στον υψηλής τεχνολογίας εξοπλισμό τους και τη νοσοκομειακή υποδομή τους, τα πλοία Μurman» και «Beringov Proliv», θα είναι σε θέση να εξασφαλίσουν άρτιες συνθήκες ιατρικής περίθαλψης όσων ατόμων διασώζουν κατά τις επιχειρήσεις διάσωσης που θα διενεργούν, ακόμα και κάτω από ακραίες καιρικές συνθήκες.
Πέραν όμως της διάσωσης τα δύο πλοία θα εκτελούν και επιστημονικές έρευνες στην περιοχή του Αρκτικού Ωκεανού, με έμφαση στη μελέτη του θαλάσσιου πυθμένα.
Φωτό: http://www.nordicyards.com/news-and-press.html#fotos-grafiken-logos
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Συνέντευξη του Νικόλα Δ. Πατέρα, Προέδρου και CEO της Contships Management Inc.
Στις 27 Ιουνίου, η ναυτιλιακή εταιρεία Hanwha Shipping, θυγατρική του νοτιοκορεατικού ομίλου Hanwha, προχώρησε σε μια σημαντική ανακοίνωση, που σηματοδοτεί την επέκταση της παρουσίας…
Η Bureau Veritas Marine & Offshore (BV) πραγματοποίησε με επιτυχία την 38η συνάντηση της Ελληνικής Ναυτιλιακής Τεχνικής Επιτροπής στην Αθήνα στις 24 Ιουνίου, επιβεβαιώνοντας…
Το European Shortsea Network, εκπροσωπούμενο από τον Πρόεδρο Χαράλαμπο Σημαντώνη, συμμετείχε στον Στρατηγικό Διάλογο υψηλού επιπέδου για τη Ναυτιλιακή Βιομηχανική Στρατηγική της ΕΕ (strategic…
Πτώση καταγράφουν οι διεθνείς τιμές του πετρελαίου, την Παρασκευή 4 Ιουλίου, στον απόηχο της δέσμευσης του Ιράν ότι θα τηρήσει τη Συνθήκη Μη Διάδοσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ