
Στο πρόσφατα κατασκευασμένο Dongjiakou Multi-Purpose Terminal στο λιμάνι του Qingdao, το οποίο βρίσκεται στην Κίτρινη Θάλασσα στην επαρχία της Shandong, θα κατέχει μερίδιο 20% η υπό ιδιοκτησία Maersk APM Terminals (APMT), που αποτελεί έναν από τους μεγαλύτερους διαχειριστές λιμενικών τερματικών σταθμών παγκοσμίως.
Το λιμάνι του Qingdao είναι ένα από τα πιο πολυσύχναστα του κόσμου, καταλαμβάνοντας την έβδομη θέση έχοντας διακινήσει κατά το έτος 2014 συνολικά 468 εκατομμύρια μετρικούς τόνους εμπορευμάτων.
Σύμφωνα με την APMT, το Dongjiakou Multi-Purpose Terminal έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να γίνει ένας από τους κύριους εμπορικούς κόμβους της Κίνας για εισαγωγή-εξαγωγή χύδην φορτίων αλλά και καυσίμων, με προβλεπόμενο ετήσιο όγκο διακινούμενων εμπορευμάτων της τάξης των 300 εκατομμυρίων μετρικών τόνων.
Ο CEO της APM Terminals CEO Kim Fejfer δήλωσε ότι η Κίνα, ως η μεγαλύτερη πληθυσμιακά χώρα του κόσμου και η δεύτερη μεγαλύτερη οικονομία, αποτελεί για το παγκόσμιο εμπόριο και τα logistics κομβικό κέντρο. Με αυτό το δεδομένο η APMT αποφάσισε την ενίσχυση της παρουσίας της σε αυτήν την «συναρπαστική και ταχέως αναπτυσσόμενη αγορά της Κίνας».
Το ενδιαφέρον της APMT στρέφεται στην παρούσα φάση πρωτίστως προς το εισαγωγικό/εξαγωγικό εμπόριο σιτηρών, καθώς το λιμάνι του Qingdao διαχειρίστηκε το περασμένο έτος ένα σύνολο 7.000.000 μετρικών τόνων φορτίων σιτηρών, ενώ σημαντικά αυξημένοι είναι οι αριθμοί και κατά το τρέχον έτος. Να σημειωθεί ότι η APMT λειτουργεί εγκαταστάσεις διαχείρισης σιτηρών στα λιμάνια του Callao στο Περού και του Πότι της Γεωργίας.
Να σημειωθεί ότι APMT έχει ήδη παρουσία σε έξι κινεζικά λιμάνια, ενώ αναμένεται η δραστηριοποίησή της και σε έναν ακόμα λιμενικό τερματικό σταθμό αυτό που τώρα κατασκευάζεται στο λιμάνι του Ningbo.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ο λιμένας του Αμβούργου πρόκειται να εισέλθει σε νέα εποχή, μετά τις επικείμενες επενδύσεις δισεκατομμυρίων, που ανακοίνωσε στις 4 Ιουλίου η Αρχή του ομώνυμου…
Ο Ντόναλντ Τραμπ γνωστοποίησε χθες, Πέμπτη 10 Ιουλίου, ότι έχει αποφασίσει να προχωρήσει στην επιβολή επιπρόσθετων τελωνειακών δασμών 35% στα καναδικά προϊόντα που εισάγουν…
Η αύξηση της παγκόσμιας ζήτησης για υποδομές κέντρων δεδομένων (data centers) καθιστά τα υπάρχοντα ηλεκτρικά δίκτυα ανίσχυρα να παρέχουν την απαιτούμενη ισχύ στον σωστό…
Νωχελική παραμένει η δραστηριότητα στις αγοραπωλησίες πλοίων το 2025. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της Allied, 703 πλοία χωρητικότητας 48,4 εκατ. dwt άλλαξαν χέρια…
Αναντίρρητα, η αποανθρακοποίηση βρίσκεται στην κορυφή της ατζέντας πλήθους βιομηχανιών, συμπεριλαμβανομένης και της ναυτιλίας. Στο πλαίσιο αυτό, τα κράτη, ειδικότερα αυτά της ΕΕ, αναζητούν…
Εν μέσω του εμπορικού πολέμου μεταξύ των μεγαλύτερων οικονομιών του κόσμου, η Κίνα έχει προβεί σε ενέργειες για διαφοροποίηση των εισαγωγών της σε ορισμένα…
Καθώς η αναζωογόνηση των εγχώριων ναυπηγείων συνιστά πλέον επιτακτική προτεραιότητα της Ιαπωνίας, το Τόκιο δρομολογεί την πιο φιλόδοξη προσπάθεια των τελευταίων δεκαετιών προς αυτή…
Έναν ισχυρό ενεργειακό πόλο, με σημαντική παρουσία στην Ελλάδα και δυναμική επέκταση στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, δημιουργούν οι Όμιλοι Motor Oil και ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ μέσω…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ