
Στο πρόσφατα κατασκευασμένο Dongjiakou Multi-Purpose Terminal στο λιμάνι του Qingdao, το οποίο βρίσκεται στην Κίτρινη Θάλασσα στην επαρχία της Shandong, θα κατέχει μερίδιο 20% η υπό ιδιοκτησία Maersk APM Terminals (APMT), που αποτελεί έναν από τους μεγαλύτερους διαχειριστές λιμενικών τερματικών σταθμών παγκοσμίως.
Το λιμάνι του Qingdao είναι ένα από τα πιο πολυσύχναστα του κόσμου, καταλαμβάνοντας την έβδομη θέση έχοντας διακινήσει κατά το έτος 2014 συνολικά 468 εκατομμύρια μετρικούς τόνους εμπορευμάτων.
Σύμφωνα με την APMT, το Dongjiakou Multi-Purpose Terminal έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να γίνει ένας από τους κύριους εμπορικούς κόμβους της Κίνας για εισαγωγή-εξαγωγή χύδην φορτίων αλλά και καυσίμων, με προβλεπόμενο ετήσιο όγκο διακινούμενων εμπορευμάτων της τάξης των 300 εκατομμυρίων μετρικών τόνων.
Ο CEO της APM Terminals CEO Kim Fejfer δήλωσε ότι η Κίνα, ως η μεγαλύτερη πληθυσμιακά χώρα του κόσμου και η δεύτερη μεγαλύτερη οικονομία, αποτελεί για το παγκόσμιο εμπόριο και τα logistics κομβικό κέντρο. Με αυτό το δεδομένο η APMT αποφάσισε την ενίσχυση της παρουσίας της σε αυτήν την «συναρπαστική και ταχέως αναπτυσσόμενη αγορά της Κίνας».
Το ενδιαφέρον της APMT στρέφεται στην παρούσα φάση πρωτίστως προς το εισαγωγικό/εξαγωγικό εμπόριο σιτηρών, καθώς το λιμάνι του Qingdao διαχειρίστηκε το περασμένο έτος ένα σύνολο 7.000.000 μετρικών τόνων φορτίων σιτηρών, ενώ σημαντικά αυξημένοι είναι οι αριθμοί και κατά το τρέχον έτος. Να σημειωθεί ότι η APMT λειτουργεί εγκαταστάσεις διαχείρισης σιτηρών στα λιμάνια του Callao στο Περού και του Πότι της Γεωργίας.
Να σημειωθεί ότι APMT έχει ήδη παρουσία σε έξι κινεζικά λιμάνια, ενώ αναμένεται η δραστηριοποίησή της και σε έναν ακόμα λιμενικό τερματικό σταθμό αυτό που τώρα κατασκευάζεται στο λιμάνι του Ningbo.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε συνέντευξη Τύπου που πραγματοποιήθηκε σήμερα στο ξενοδοχείο COLORS στην Αθήνα, το Πανεπιστήμιο Αιγαίου και το εργαστήριο Καινοτομίας και Διοίκησης Πληροφορίας (i4m Lab) παρουσίασαν…
Την οδύνη της για τις απώλειες ανθρώπινων ζωών μετά τις πρόσφατες επιθέσεις σε ελληνόκτητα πλοία στην Ερυθρά Θάλασσα εξέφρασε με δήλωσή της η πρόεδρος…
Το «φράγμα» των $4 τρισ. έσπασε πρόσφατα η κεφαλαιοποίηση του αμερικανικού τεχνολογικού κολοσσού Nvidia. Σύμφωνα με δημοσίευμα του Anadolu, την Τετάρτη 9 Ιουλίου η…
Ένα καταφύγιο για τα πλοία του σκιώδους στόλου και την παράνομη μεταφορά του ρωσικού πετρελαίου αποδεικνύεται το νηολόγιο του Βανουάτου. Είναι ενδεικτικό ότι, σύμφωνα…
Το Glyfada Greek Maritime Golf Event επιστρέφει δυναμικά, συνεχίζοντας την επιτυχημένη πορεία του ως κορυφαία διοργάνωση που ενώνει τη ναυτιλιακή κοινότητα με τον κόσμο…
Την έκδοση ομολόγου στο Euronext Oslo Børs από σήμερα ανακοίνωσε η Contships Logistics Corp. με επικεφαλής τον κ. Νικόλα Πατέρα. Το ομόλογο με επιτόκιο…
Τον τελευταίο καιρό, η ναυτιλία βρίσκεται αντιμέτωπη με έναν νέο και σοβαρό κίνδυνο, την εκδήλωση ανεξέλεγκτων πυρκαγιών σε ηλεκτρικά οχήματα κατά τη θαλάσσια μεταφορά…
O Παναμάς διεγράφη και επίσημα από τη «μαύρη» λίστα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, σύμφωνα με ανακοίνωση της Πρεσβείας του Παναμά στην Ελλάδα. Ειδικότερα, η χώρα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ