
Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε το πρώτο εργαστήριο που οργανώθηκε από την QMS Maritime Training Center, πρωτοπόρο στην εκπαίδευση στο χώρο της ναυτιλίας, με θέμα «Εισαγωγή στην αντιστάθμιση κινδύνου (hedging) από την διακύμανση των τιμών του πετρελαίου και των προϊόντων του» .
Το εργαστήριο παρακολούθησαν 25 διοικητικά στελέχη ναυτιλιακών και εμπορικών εταιρειών κατά τη διάρκεια του οποίου έγινε ανάλυση των θεμελιωδών μεγεθών της αγοράς πετρελαίου, της νέας τεχνολογίας παραγωγής με «hydraulic fracturing» και τις επιπτώσεις της στην ισορροπία μεταξύ αγοράς και ζήτησης για τα χρόνια που έρχονται.
Αναλύθηκαν οι γεωπολιτικές ισορροπίες μεταξύ των χωρών που επηρεάζουν τις τιμές της αγοράς, οι εξελίξεις στο Ιράν και οι νομοθετικές αλλαγές για τις εξαγωγές των ΗΠΑ καθώς και οι προσδοκίες από το επόμενο συνέδριο του ΟΠΕΚ. Στο τέλος παρουσιάστηκαν ενδεικτικές στρατηγικές αντιστάθμισης κινδύνου (Hedging) στην σημερινή αγορά για το 2016, τόσο για ναυτιλιακές εταιρίες όσο και για εταιρίες εμπορίας καυσίμων.
Τα στελέχη είχαν τη δυνατότητα να συμμετέχουν ενεργά στο εργαστήριο τόσο με απευθείας παρεμβάσεις όσο και με την χρήση τηλε-ψηφοφορίας (Televoting), μέσω των άμεσων αποτελεσμάτων της οποίας, ο εισηγητής προσάρμοζε τις ασκήσεις και τα ερωτήματα για να αντικατοπτρίζουν τις απορίες και προσδοκίες του κοινού.
Την εισήγηση/παρουσίαση του σεμιναρίου έκανε η Tallon Trading AG σε αποκλειστική συνεργασία στην Ελλάδα, με την QMS Maritime Training Center, εταιρεία του ομίλου K.C.L.
Οποιοδήποτε στέλεχος ναυτιλιακής ή εμπορικής εταιρείας ενδιαφέρεται να πάρει μέρος σε επόμενο workshop, θα πρέπει να έρθει σε επαφή με την QMS Maritime Training Center, στο τηλέφωνο επικοινωνίας 210-9530-680 και στο email training@kclgroup.gr
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Καθώς το Βόρειο Πέρασμα εδραιώνει ολοένα και περισσότερο τον ρόλο του στον χάρτη της διεθνούς ναυτιλίας και του εμπορίου, η Ρωσία επιταχύνει με γεωμετρική…
To 2025 αποτέλεσε το χειρότερο έτος στα χρονικά σε ό,τι αφορά τις πυρκαγιές στην Ευρώπη, σύμφωνα με την ΕΕ, με αναρίθμητους πυροσβέστες-δασοφύλακες να ρισκάρουν…
Διατηρείται η ακρίβεια στην Ελλάδα τόσο φέτος όσο και το 2026, καθώς, σύμφωνα με τις επίσημες προβλέψεις, ο πληθωρισμός στη χώρα μας θα συνεχίσει…
Αντικρουόμενες απόψεις και διχογνωμίες επικρατούν στους κόλπους της ναυτιλιακής αναφορικά με το IMO Net Zero Framework, ενόψει και της συνεδρίασης της MEPC στον Διεθνή…
Η Ινδία, μέσα από πρωτοβουλίες της κυβέρνησης, δείχνει έμπρακτα ότι δεν μένει πίσω σε θέματα περιβαλλοντικής υπευθυνότητας. Σύμφωνα με δεδομένα του ειδησεογραφικού πρακτορείου Reuters,…
Θα περίμενε κανείς ότι οι κυρώσεις κατά της Ρωσίας, τόσο από τις ΗΠΑ όσο και από την ΕΕ, θα αποτελούσαν ανασταλτικό παράγοντα για το…
Μπορεί οι γεωπολιτικές και εμπορικές μεταβολές να εντείνουν το αίσθημα αβεβαιότητας των πλοιοκτητών, εντούτοις η δραστηριότητα στις ανακυκλώσεις πλοίων εξακολουθεί να καταγράφεται νωχελική. Υπό…
Με γοργούς ρυθμούς συνεχίζεται η επέκταση στο orderbook των containerships, το οποίο πλέον έχει ξεπεράσει το φράγμα των 10 εκατ. TEUS. Αξίζει να σημειωθεί…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ