
Aναστάτωση προκάλεσε στην διεθνή ναυτιλιακή κοινότητα το ρήγμα που βρέθηκε σε μία από τις λεκάνες που θα συνδέει το επεκταμένο κανάλι με τον ειρηνικό ωκεανό.
Ειδικότερα, στο κανάλι που μέχρι πρωτινός ήταν αντιμέτωπο με μπαράζ απεργιών, βρέθηκε ρήγμα, ακριβώς δίπλα από την γιγάντια σιδερένια πύλη που διαχωρίζει τις 2 λεκάνες. Όπως είναι λογικό, το παραπάνω συμβάν προκάλεσε ερωτήματα για το εάν θα επηρεαστεί η ήδη καθυστερημένη παράδοση του νέου καναλιού, η οποία έχει ως καταληκτική ημερομηνία έναρξης τον Απρίλιο του 2015.
Η Αρχή του καναλιού (ACP) έσπευσε να ανακοινώσει ότι το ατυχές συμβάν δεν θα επηρεάσει το πρόγραμμα λειτουργίας του νέου καναλιού ενώ παράλληλα δήλωσε πως η εταιρεία η οποία έχει αναλάβει να φέρει εις πέρας το έργο (GUPC) οφείλει να διορθώσει τυχόν ελαττώματα προκύψουν κατά την κατασκευή, όπως το προαναφερθέν.
Στο πλαίσιο της αντιμετώπισης του έκτακτου προβλήματος η Αρχή του καναλιού κάλεσε ειδικούς από το Τεχνικό Πανεπιστήμιο του Παναμά (UTP) για να αξιολογήσουν την κατάσταση και σε συνεργασία με την κατασκευάστρια εταιρεία να αξιολογήσουν την καλύτερη λύση. Αξιοσημείωτο όμως αποτελεί το γεγονός πως τα δείγματα τσιμέντου που ελήφθησαν λίγες μέρες μετά το ρήγμα, ήταν ιδιαίτερα απογοητευτικά και η ACP δεν έχει ανακοινώσει ακόμα πως ακριβώς σκοπεύει να διορθώσει το πρόβλημα.
Παρά την άμεση ανταπόκριση της Αρχής για την επιδιόρθωση της λεκάνης, μέλη της ναυτιλιακής κοινότητα έχουν εκφράσει τις αμφιβολίες τους κατά πόσο το εγχείρημα επέκτασης- αξίας $5.25 δις- θα παραδοθεί στην ώρα του.
Photo: US Goverment work
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Εν μέσω ριζικών αλλαγών στο πεδίο των ανακυκλώσεων πλοίων, με την έναρξη της ισχύος της Σύμβασης του Χονγκ Κονγκ, ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η δραστηριότητα…
Σοβαρό ένοπλο επεισόδιο σημειώθηκε στη νότια Ερυθρά Θάλασσα, όταν ομάδα ενόπλων που επέβαινε σε μικρά σκάφη εξαπέλυσε, σύμφωνα με πληροφορίες, επίθεση σε υπό ελληνικό…
Ιδιαίτερα μεγάλη «βουτιά» σημείωσαν οι ναύλοι των LPG carriers, και ειδικά εκείνοι των πλοίων μεγαλύτερης μεταφορικής ικανότητας. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Τα ναυπηγεία Tsuneishi Shipbuilding της Ιαπωνίας αποφάσισαν να εξαγοράσουν όλες τις μετοχές του ναυπηγικού ομίλου Mitsui E&S Shipbuilding, ενώ αναμένεται να τον μετατρέψουν σε…
Στο πλαίσιο της στρατηγικής ενίσχυσης της παρουσίας της στην ευρωπαϊκή αγορά διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, η νοτιοκορεατική HMM προανήγγειλε νέα σημαντική επένδυση στον λιμένα Algeciras της…
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), που εκπροσωπεί τη συντριπτική πλειοψηφία της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, ανακοίνωσε τη δέσμευσή της να συνεργαστεί με την ελληνική…
Συνέντευξη του Καπτ. Παναγιώτη Γιγή, Προέδρου της ΠΕΠΕΝ
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ