
Ο Όμιλος Evergreen υπέγραψε στις 11 Σεπτεμβρίου μια νέα συμφωνία για παραγγελία δέκα πλοίων container (2.800 TEU) με τον ιαπωνικό ναυπηγικό κολοσσό Imabari.
Η συμφωνία υπεγράφη από τον Πρόεδρο του Ομίλου κ Mr. Anchor Chang και τον πρόεδρο της Imabari κ Yukito Higaki. Το πρώτο πλοίο έχει προγραμματιστεί να παραδοθεί κατά τη διάρκεια του πρώτου εξαμήνου του 2018 ενώ η ολοκλήρωση των παραδόσεων θα πραγματοποιηθεί κατά το πρώτο εξάμηνο του 2019. Ως γνωστόν η εταιρεία ανακοίνωσε πριν ένα μήνα την παραγγελία δέκα αδερφών containerships από το ίδιο ναυπηγείο. Τα είκοσι νέα πλοία θα δρομολογηθούν και θα συνεισφέρουν στο εμπόριο εντός της Ασίας.
Τα νέα σκάφη B type της Evergreen θα είναι 211 μέτρα σε μήκος, 32,8 μέτρα σε πλάτος, θα έχουν βύθισμα 10 μέτρων και χωρητικότητα περίπου 2.800 TEU. Τα πλοία έχουν σχεδιασθεί για να φορτώνουν 13 σειρές εμπορευματοκιβωτίων στο κατάστρωμα, όριο το οποίο είναι μέσα στις υπάρχουσες προδιαγραφές των υφιστάμενων γερανογεφυρών στα μεγάλα λιμάνια για την ενδο-ασιατικές συναλλαγές. Ο σχεδιασμός του κύτους των πλοίων είναι ευρύτερος σε σύγκριση με τα πλοία παρόμοιας χωρητικότητας. Ο συγκεκριμένος σχεδιασμός επιτρέπει στα πλοία να προσεγγίζουν στα ρηχά λιμάνια που συναντώνται στο ενδο-Ασία εμπόριο ώστε να ενισχυθεί η μεταφορά φορτίων από αυτά. Τα πλοία μπορούν να φτάνουν σε ταχύτητα έως 21,8 κόμβους, ενισχύοντας την έγκαιρη απόδοση και την ανταγωνιστικότητά τους.
Η Imabari, ιδρύθηκε το 1901 και αποτελεί τη μεγαλύτερη ναυπηγική εταιρεία της Ιαπωνίας. Η συμφωνία για τα νέα σκάφη τύπου-Β αποτελεί την Τρίτη σύμπραξη της Evergreen με την Imabari με σκοπό την άμεση ανανέωση του στόλου της.
Photo: Evergreen
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η First Quantum Minerals Ltd. άρχισε να μεταφέρει εκ νέου αποθέματα χαλκού από το ορυχείο της στον Παναμά, 19 μήνες μετά το κλείσιμο της…
Την παραλαβή ενός νεότευκτου LNG carrier, που θα ναυλωθεί στον καταριανό κολοσσό QatarEnergy, ανακοίνωσε η Knutsen LNG France. To «MRAIKH», μεταφορικής ικανότητας 174.000 κ.μ.,…
Σε νέα εποχή εισέρχεται πλέον η γαλλική ναυτιλιακή εταιρεία Louis Dreyfus Armateurs (LDA). Σύμφωνα με ανακοίνωσή της, η οικογένεια Louis Dreyfus, μέτοχος της LDA,…
Μπλόκο στα μεγάλα κρουαζιερόπλοια στήνουν οι Κάννες, με το δημοτικό συμβούλιο του γαλλικού θερέτρου να λαμβάνει την απόφαση να απαγορεύσει από το επόμενο έτος…
Η Σαγκάη σημείωσε πρόσφατα μια σημαντική επιτυχία, ολοκληρώνοντας την πρώτη στον κόσμο μεταφορά υγρού CO₂ από πλοίο σε πλοίο. Η μεταφορά έλαβε χώρα στο…
Νέες απαιτήσεις με αποδέκτη τόσο τις αεροπορικές εταιρείες όσο και τους προμηθευτές jet fuel θα επιβάλλει η Τουρκία προκειμένου να ενισχυθεί η υιοθέτηση βιώσιμων…
Εν μέσω συθέμελων γεωπολιτικών και εμπορικών ανακατατάξεων, οι μεσοπρόθεσμες προοπτικές για τις αγορές πετρελαίου μοιάζουν θολές. Στο πλαίσιο αυτό, πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Gibson…
Στην ανακάλυψη ενός γιγαντιαίου κοιτάσματος πετρελαίου προέβη πρόσφατα o νορβηγικός κολοσσός Equinor. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, η Equinor ανακάλυψε ένα νέο κοίτασμα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ