
H MKO Human Rights at Sea (Ανθρώπινα Δικαιώματα στη Θάλασσα) αποκάλυψε και δημοσιοποίησε μια ακόμα σοβαρή υπόθεση σωματικής και ψυχικής κακοποίησης Ινδών ναυτικών σε εμπορικό πλοίο. Με αφορμή τις εορταστικές εκδηλώσεις της ναυτικής εβδομάδας του Λονδίνου αλλά και της Παγκόσμιας Ναυτικής Ημέρας 2015 που θα γιορταστούν στη βρετανική πρωτεύουσα, το φιλανθρωπικό σωματείο που προασπίζεται τα δικαιώματα των ναυτικών εξέδωσε μαρτυρίες ομάδας Ινδών ναυτικών οι οποίοι, σύμφωνα με τις καταθέσεις τους, υποβλήθηκαν σε ψυχική και σωματική κακοποίηση, για παρατεταμένη χρονική περίοδο, κατά τη διάρκεια του μπάρκου τους. η οργάνωση δεν δημοσιοποίησε ακόμα στοιχεία σχετικά με την ταυτότητα του πλοίου, του υπόλοιπου πληρώματος ή της διαχειρίστριας εταιρείας.
Η μελέτη περίπτωσης είναι διαθέσιμη στο https://www.humanrightsatsea.org/case-studies/. και περιγράφει τη σκληρή πραγματικότητα 8 Ινδών ναυτικών αλλά και τη κατάχρηση εξουσίας συγκεκριμένων αξιωματικών. Οι καταπατήσεις αφορούσαν συμβάντα από την έναρξη της απασχόλησης του πληρώματος μέχρι το σημείο στο οποίο τέσσερις από τους οκτώ κακοποιημένους ναυτικούς εγκατέλειψαν το πλοίο στις Νήσους Φώκλαντ, προκειμένου να λάβουν ιατρική αλλά και ποιμαντική βοήθεια πριν τον επαναπατρισμό τους στην Ινδία. Αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει καμία πληροφορία ως προς την τύχη ή την κατάσταση υπόλοιπων ναυτικών, οι οποίοι παρέμειναν στο ίδιο πλοίο.
“Αυτή είναι μία από τις πολλές περιπτώσεις που υπέπεσαν στην αντίληψη της Human Rights at Sea, την οποία ειδικοί εμπειρογνώμονες και συνεργάτες της οργάνωσης εξετάζουν ενδελεχώς. Οι ναυτικοί ζήτησαν ρητά η ιστορία αυτή να δημοσιοποιηθεί στο ευρύ κοινό, προκειμένου να γνωστοποιηθεί η ζοφερή πραγματικότητα και οι συνθήκες εργασίας για κάποιους ναυτικούς. Η ζωή στη θάλασσα δεν είναι πάντα αρμονική και η κακοποίηση κάποιων ναυτικών συνεχίζεται καθημερινά, παρά τις φιλότιμες προσπάθειες των ρυθμιστικών αρχών » ανακοίνωσε το συγκεκριμένο φιλανθρωπικό σωματείο, με έδρα το Λονδίνο
“Παρά το γεγονός ότι η εξακρίβωση των στοιχείων και των μαρτυρικών καταθέσεων είναι μια αργή διαδικασία, η συλλογή αυτών των αποδεικτικών στοιχείων συνεχίζεται από την Human Rights at Sea η οποία μετέπειτα παρουσιάζει τα πορίσματα των ερευνών της στις αρμόδιες αρχές, συμπεριλαμβανομένων του κράτους- σημαίας, των ναυτεργατικών αλλά και εφοπλιστικών ενώσεων, με σκοπό την ανάληψη δράσεων», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος, David Hammond.
Φωτο ΑΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ολοκληρώθηκε το σπουδαίο deal μεταξύ των αδελφών Αγγελόπουλων και της οικογένειας Τσάκου για τη χορηγία της ΚΑΕ Ολυμπιακός, μέσω συνέντευξης Τύπου που παραχώρησε η…
Τις τελευταίες εβδομάδες, ένας σημαντικός αριθμός αναλυτών κρούει τον κώδωνα του κινδύνου για την πιθανότητα μιας μελλοντικής πολεμικής σύρραξης μεταξύ της Ρωσίας και του…
Η τεχνολογία των πλωτών πυρηνικών σταθμών παραγωγής ενέργειας (Floating Nuclear Power Plants – FNPPs) ανοίγει έναν νέο ορίζοντα στον τρόπο με τον οποίο προσεγγίζουμε…
Η τεχνολογία δέσμευσης διοξειδίου του άνθρακα εν πλω (Onboard Carbon Capture ‒ OCC) περνά πλέον από τη θεωρία στην πράξη. Για πρώτη φορά παγκοσμίως,…
Από τις 10 Ιουλίου και μετά, η AEGEAN επαναφέρει μέρος του της προγράμματος από και προς Βηρυτό (Λίβανος). Σύμφωνα με ενημέρωση της AEGEAN, από…
Απότομη πτώση σημειώθηκε στις παραγγελίες νεότευκτων το α΄ εξάμηνο του 2025, σε σχέση με τη δραστηριότητα που καταγράφηκε την αντίστοιχη περίοδο του 2024. Επιφυλακτική…
Ο πρόεδρος των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ ανακοίνωσε στις 8 Ιουλίου ότι εξετάζει το ενδεχόμενο να επιβάλει πρόσθετους δασμούς ύψους 200% στα φαρμακευτικά προϊόντα που…
Ένα σημαντικό ορόσημο για την παγκόσμια ναυπηγική βιομηχανία σηματοδοτεί η απόφαση του ναυπηγικού κολοσσού της Νότιας Κορέας, HD Hyundai, να επεκταθεί στις γιάρδες της…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ