
Περισσότερα από $ 18 δισεκατομμύρια δολάρια θα επενδύσουν κινεζικές εταιρείες σε σημαντικά έργα στη Σιβηρία και στις ανατολικές περιφέρειες της Ρωσίας, όπως ανακοίνωσε ο Ρώσος Πρόεδρος Βλαντιμίρ Πούτιν σε συνέντευξή του στα πρακτορεία TASS και Xinhua.
«Οι Κινέζοι εταίροι είναι έτοιμοι να επενδύσουν πάνω από 100 δισεκατομμύρια ρούβλια για την κατασκευή ενός διυλιστηρίου πετρελαίου, τριών βιομηχανικών μονάδων και πολυάριθμων σημαντικών έργων υποδομής και ανάπτυξης.
Είμαστε στη φάση εφαρμογής ενός προγράμματος κοινωνικοοικονομικής ανάπτυξης της Άπω Ανατολής και της περιοχής της Βαϊκάλης, η οποία περιλαμβάνει πολλά και σημαντικά επενδυτικά σχέδια, μεταξύ των οποίων του αγωγού φυσικού αερίου της Σιβηρίας, το κέντρο εκτόξευσης διαστημοπλοίων στο Vostochny, το κέντρο διύλισης φυσικού αερίου και χημικών της Gazprom και της Sibur, τον εκσυγχρονισμό του υπερσιβηρικού αλλά και των ναυπηγείων Zvezda.
Η Ρωσία ενδιαφέρεται για την προσέλκυση ξένων, συμπεριλαμβανομένων και Κινέζων επενδυτών ώστε να συμμετάσχουν στην υλοποίηση αυτών των έργων», δήλωσε ο κ. Πούτιν.
Οι νέοι ομοσπονδιακοί νόμοι για την ανάπτυξη της ρωσικής περιφέρειας, ειδικά στις περιοχές της Άπω Ανατολής εξασφαλίζουν ευνοϊκά φορολογικά προνόμια, άμεσες και έμμεσες επιδοτήσεις για τις επιχειρήσεις που θα μετεγκατασταθούν ή θα επενδύσουν σε συγκεκριμένες και ανεκμετάλλευτες γεωγραφικές περιοχές.
Οι ειδικές οικονομικές ζώνες, θα πρέπει να γίνουν οι «ατμομηχανές » της οικονομικής μεταρρύθμισης στην Άπω Ανατολή, δήλωσε ο πρόεδρος της Ρωσίας ενώ συμπλήρωσε ότι οι εταιρείες θα απολαμβάνουν σημαντικά πλεονεκτήματα όπως μηδενική φορολόγηση κερδών και ακίνητης περιουσίας για τα πρώτα 5 χρόνια, μηδενικούς δασμούς, επιδοτήσεις δανείων, ειδικές τιμές για ενοικίαση εγκαταστάσεων αλλά και απλοποιημένη κρατική γραφειοκρατία . Επίσης οι επιχειρήσεις θα καταβάλλουν χαμηλότερες ασφαλιστικές εισφορές (7,6% αντί για 30%).
Η πιο σημαντική όμως υπόσχεση που έδωσε ο κ. Πούτιν είναι ότι το κράτος αναλαμβάνει να δημιουργήσει την απαραίτητη σύγχρονη υποδομή στις περιοχές αλλά και την ανεμπόδιστη λειτουργία των επιχειρήσεων χωρίς κρατικούς παρεμβατισμούς και εκτροπές.
Φωτο: ΕPΑ/ SERGEI ILNITSKY
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Συνέντευξη του Νικόλα Δ. Πατέρα, Προέδρου και CEO της Contships Management Inc.
Στις 27 Ιουνίου, η ναυτιλιακή εταιρεία Hanwha Shipping, θυγατρική του νοτιοκορεατικού ομίλου Hanwha, προχώρησε σε μια σημαντική ανακοίνωση, που σηματοδοτεί την επέκταση της παρουσίας…
Η Bureau Veritas Marine & Offshore (BV) πραγματοποίησε με επιτυχία την 38η συνάντηση της Ελληνικής Ναυτιλιακής Τεχνικής Επιτροπής στην Αθήνα στις 24 Ιουνίου, επιβεβαιώνοντας…
Το European Shortsea Network, εκπροσωπούμενο από τον Πρόεδρο Χαράλαμπο Σημαντώνη, συμμετείχε στον Στρατηγικό Διάλογο υψηλού επιπέδου για τη Ναυτιλιακή Βιομηχανική Στρατηγική της ΕΕ (strategic…
Πτώση καταγράφουν οι διεθνείς τιμές του πετρελαίου, την Παρασκευή 4 Ιουλίου, στον απόηχο της δέσμευσης του Ιράν ότι θα τηρήσει τη Συνθήκη Μη Διάδοσης…
Σε μια περίοδο που η ναυτιλία διασχίζει ολοένα και πιο ασταθή γεωπολιτικά ύδατα, η ΔΟΜ (Διεθνής Ομοσπονδία Εργαζομένων Μεταφορών-ITF), εξέφρασε την ανησυχία της στην…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ