Σύμφωνα με δημοσιεύματα στο διεθνή τύπο η εταιρεία της Ταϊβάν Evergreen Group, μητρική εταιρεία της Evergreen Line, υπέγραψε μια συμφωνία με την CSBC Corporation για την κατασκευή δέκα πλοίων feeder (2.800 TEU).
H Evergreen δεν αποκάλυψε την αξία της σύμβασης, αλλά πιθανολογείται από αναλυτές ότι το κόστος θα ξεπεράσει τα 400 εκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ.
Το πρώτο πλοίο έχει προγραμματιστεί να παραδοθεί κατά τη διάρκεια του δεύτερου εξαμήνου του 2017, ενώ η ολοκλήρωση των νέων παραλαβών θα ολοκληρωθεί κατά το πρώτο εξάμηνο του 2018. Τα feeders σχεδιάζεται να πλέουν εντός της Ασίας, σε τακτικές γραμμές στην Άπω Ανατολή και στην Αυστραλία.
Τα 10 containers θα έχουν 211 μέτρα μήκος, 32,8 μέτρα πλάτος και βύθισμα 10 μέτρων. Τα πλοία έχουν σχεδιασθεί για να εξυπηρετούν όχι μόνο τα μεγάλα λιμάνια στις ενδο-ασιατικές συναλλαγές αλλά και στα πιο ‘ρηχά’ λιμάνια της Άπω Ανατολής που πλέον διαδραματίζουν αυξανόμενο ενδιαφέρον για το εμπόριο εντός της Ασίας.
Είναι γεγονός ότι η νέα οικονομική τάξη πραγμάτων και οι εμπορικές συμμαχίες και ελευθερίες που θα αναπτυχθούν εντός των χωρών της ASEAN (Αυστραλία, Νέα Ζηλανδία Κίνα, Ινδία, Ιαπωνία, Νότια Κορέα) θα επιφέρουν μια σημαντική ανάπτυξη των μεταφερόμενων φορτίων στη συγκεκριμένη γεωγραφική περιφέρεια. Αυτή ακριβώς το νέο ρεύμα για τις θαλάσσιες μεταφορές που θα δημιουργηθεί στη συγκεκριμένη αγορά προσπαθεί τάχιστα να εκμεταλλευτεί και να καλύψει ο Όμιλος Evergreen.
ΦΩΤΟ: EPA PHOTO/MITSUBISHI HEAVY INDUSTRIES/files