
Φωτό:ΑΠΕ-ΕΡΑ (MAURIZIO GAMBARINI)
Την ανάγκη τους για υπηρεσίες αυξημένης ταχύτητας από τη liner ναυτιλία εξέφρασαν οι φορτωτές κατά τη διάρκεια του Containerisation International Global Liner Shipping Conference που πραγματοποιήθηκε πρόσφατα στο Αμβούργο.
Όπως ανέφερε ο κ.Robert Gora, ανώτατο στέλεχος της Siemens, αρκετοί φορτωτές είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν αυξημένο ναύλο προκειμένου να λάβουν ταχύτερες υπηρεσίες μεταφοράς στη διαδρομή Ασίας-Ευρώπης.
Ειδικότερα, η μεταφορά door to door από τη Σαγκάη στη Γερμανία δια θαλάσσης διαρκεί 40 ημέρες, σιδηροδρομικά 20-25 ημέρες ενώ τέλος η αεροπορική μεταφορά διαρκεί μόλις 10 ημέρες, αλλά το κόστος της είναι σχεδόν απαγορευτικό.
Παρόλα αυτά, αναφορικά με τη θαλάσσια μεταφορά, οι φορτωτές έχουν αρκετές επιλογές, καθώς οι χρόνοι διαμετακόμισης από λιμάνι σε λιμάνι μπορεί να ποικίλουν ανάλογα με τη ναυτιλιακή εταιρεία από 29 έως 36 ημέρες για τις διαδρομές Σανγκάη-Αμβούργο και Σανγκάη-Ρότερνταμ. Σύμφωνα με υπολογισμούς της βρετανικής Drewry, ο χρόνος μεταφοράς για τη διαδρομή Σαγκάη-Αμβούργο είναι πιθανό να μειωθεί ακόμη και σε 19 ημέρες.
Τα τελευταία χρόνια, λόγω της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης και της εφαρμογής του slow steaming, οι υπηρεσίες μεταφοράς έχουν επιβαρυνθεί χρονικά, γεγονός στο οποίο οι φορτωτές έχουν αναγκαστεί να προσαρμοστούν. Συνεπώς, η ζήτηση για ταχύτερες υπηρεσίες μεταφορών ίσως επικεντρωθεί σε εκείνες τις εταιρείες οι οποίες αντιμετωπίζουν εποχιακές εξάρσεις στη ζήτηση των προϊόντων τους ή σε εταιρείες οι οποίες αντιμετωπίζουν παροδικά ζητήματα αξιοπιστίας των δρομολογίων.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Συνέντευξη του Νικόλα Δ. Πατέρα, Προέδρου και CEO της Contships Management Inc.
Στις 27 Ιουνίου, η ναυτιλιακή εταιρεία Hanwha Shipping, θυγατρική του νοτιοκορεατικού ομίλου Hanwha, προχώρησε σε μια σημαντική ανακοίνωση, που σηματοδοτεί την επέκταση της παρουσίας…
Η Bureau Veritas Marine & Offshore (BV) πραγματοποίησε με επιτυχία την 38η συνάντηση της Ελληνικής Ναυτιλιακής Τεχνικής Επιτροπής στην Αθήνα στις 24 Ιουνίου, επιβεβαιώνοντας…
Το European Shortsea Network, εκπροσωπούμενο από τον Πρόεδρο Χαράλαμπο Σημαντώνη, συμμετείχε στον Στρατηγικό Διάλογο υψηλού επιπέδου για τη Ναυτιλιακή Βιομηχανική Στρατηγική της ΕΕ (strategic…
Πτώση καταγράφουν οι διεθνείς τιμές του πετρελαίου, την Παρασκευή 4 Ιουλίου, στον απόηχο της δέσμευσης του Ιράν ότι θα τηρήσει τη Συνθήκη Μη Διάδοσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ