Ταχύτερες υπηρεσίες ζητούν οι φορτωτές από τη liner ναυτιλία

Ταχύτερες υπηρεσίες ζητούν οι φορτωτές από τη liner ναυτιλία

115
Ταχύτερες υπηρεσίες ζητούν οι φορτωτές από τη liner ναυτιλία

Φωτό:ΑΠΕ-ΕΡΑ (MAURIZIO GAMBARINI)

Την ανάγκη τους για υπηρεσίες αυξημένης ταχύτητας από τη liner ναυτιλία εξέφρασαν οι φορτωτές κατά τη διάρκεια του Containerisation International Global Liner Shipping Conference που πραγματοποιήθηκε πρόσφατα στο Αμβούργο.

Όπως ανέφερε ο κ.Robert Gora, ανώτατο στέλεχος της Siemens, αρκετοί φορτωτές είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν αυξημένο ναύλο προκειμένου να λάβουν ταχύτερες υπηρεσίες μεταφοράς στη διαδρομή Ασίας-Ευρώπης.

Ειδικότερα, η μεταφορά door to door από τη Σαγκάη στη Γερμανία δια θαλάσσης διαρκεί 40 ημέρες, σιδηροδρομικά 20-25 ημέρες ενώ τέλος η αεροπορική μεταφορά διαρκεί μόλις 10 ημέρες, αλλά το κόστος της είναι σχεδόν απαγορευτικό.

Παρόλα αυτά, αναφορικά με τη θαλάσσια μεταφορά, οι φορτωτές έχουν αρκετές επιλογές, καθώς οι χρόνοι διαμετακόμισης από λιμάνι σε λιμάνι μπορεί να ποικίλουν ανάλογα με τη ναυτιλιακή εταιρεία από 29 έως 36 ημέρες για τις διαδρομές Σανγκάη-Αμβούργο και Σανγκάη-Ρότερνταμ. Σύμφωνα με υπολογισμούς της βρετανικής Drewry, ο χρόνος μεταφοράς για τη διαδρομή Σαγκάη-Αμβούργο είναι πιθανό να μειωθεί ακόμη και σε 19 ημέρες.

Τα τελευταία χρόνια, λόγω της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης και της εφαρμογής του slow steaming, οι υπηρεσίες μεταφοράς έχουν επιβαρυνθεί χρονικά, γεγονός στο οποίο οι φορτωτές έχουν αναγκαστεί να προσαρμοστούν. Συνεπώς, η ζήτηση για ταχύτερες υπηρεσίες μεταφορών ίσως επικεντρωθεί σε εκείνες τις εταιρείες οι οποίες αντιμετωπίζουν εποχιακές εξάρσεις στη ζήτηση των προϊόντων τους ή σε εταιρείες οι οποίες αντιμετωπίζουν παροδικά ζητήματα αξιοπιστίας των δρομολογίων.

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.