
Το ιδιαίτερα σημαντικό ζήτημα της ακτοπλοϊκής σύνδεσης των ελληνικών νησιών με τον ηπειρωτικό κορμό της χώρας, ανέκυψε για μία ακόμη φορά, μετά την επίσχεση εργασίας στο πλοίο «Ταξιάρχης» της NEL Lines, το οποίο εκτελούσε δρομολόγιο από το Λαύριο για Άγιο Ευστράτιο, Λήμνο και Καβάλα.
Τα προβλήματα που έχουν προκληθεί, λόγω της επίσχεσης, στη συγκεκριμένη ακτοπλοϊκή σύνδεση καταδεικνύει με την παρακάτω επιστολή της η Ομοσπονδία Λημνιακών Συλλόγων (Ο.Λ.ΣΥ.).
«Η Ομοσπονδία Λημνιακών Συλλόγων (Ο.Λ.ΣΥ) εκφράζει την έντονη διαμαρτυρία της για την κατάσταση που έχει διαμορφωθεί τις τελευταίες ημέρες στο θέμα της ακτοπλοϊκής διασύνδεσης της Λήμνου και του Αη Στράτη με την ηπειρωτική Ελλάδα.
Τα δυο νησιά συνδέονται με την ηπειρωτική Ελλάδα με το πλοίο «Ταξιάρχης» που κανονικά εκτελεί 3 φορές την εβδομάδα το δρομολόγιο Λαύριο-Αη Στράτης-Λήμνος-Καβάλα και επιστροφή. Η Λήμνος συνδέεται επίσης με το “Νήσος Μύκονος” που εκτελεί δύο δρομολόγια την εβδομάδα με το δρομολόγιο Πειραιάς-Σύρος-Μύκονος-Αγ. Κήρυκος-Καρλόβασι-Βαθύ-Χίο-Μυτιλήνη-Καβάλα.
Από την Παρασκευή 20-2-2015 το πλοίο “Ταξιάρχης” δεν εκτελεί τα δρομολόγιά του εξ αιτίας της επίσχεσης εργασίας των εργαζομένων στο πλοίο της εταιρείας ΝΕΛ. Το δε πλοίο “Νήσος Μύκονος” ούτως ή άλλως δεν εξυπηρετεί το επιβατικό κοινό αφού η χρονική διάρκεια του ταξιδιού Πειραιάς-Λήμνος είναι 22.30 ώρες. Έτσι η Λήμνος και ο Αη Στράτης δεν έχουν στην πραγματικότητα ακτοπλοϊκή σύνδεση με την Αττική.
Aπαιτούμε από το Υπουργείο Ναυτιλίας και κάθε άλλο αρμόδιο φορέα, την άμεση λύση στο ακτοπλοϊκό πρόβλημα της Λήμνου που είναι χρόνιο και δυστυχώς φαίνεται να επιδεινώνεται».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η Διεθνής Ένωση Προστασίας Θαλάσσιου Περιβάλλοντος (INTERMEPA) ανακοίνωσε τα αποτελέσματα των εκλογών της Εκτελεστικής Επιτροπής που πραγματοποιήθηκαν την 29η Ιουλίου 2025: Η κα Σεμίραμις…
Ο πρόεδρος των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ είπε σήμερα πως έδωσε εντολή σε δύο πυρηνικά υποβρύχια να πάρουν θέση σε περιοχές κοντά στη Ρωσία, ως…
Τουλάχιστον δύο πλοία φορτωμένα με ρωσικό πετρέλαιο με προορισμό τα διυλιστήρια στην Ινδία έχουν εκτραπεί προς άλλους προορισμούς μετά τις νέες κυρώσεις των ΗΠΑ,…
Την παραλαβή ενός Kamsarmax bulk carrier, του «MV CYMONA OCEAN», από τα ναυπηγεία της Oshima ανακοίνωσε η Alassia NewShips Management, συμφερόντων του κ. Νικόλα…
Σταθερός στο 2% παρέμεινε ο ετήσιος πληθωρισμός στην Ευρωζώνη τον Ιούλιο, σύμφωνα με την πρώτη εκτίμηση της Eurostat. Στην Ελλάδα εκτιμάται ότι αυξήθηκε στο…
Τάσεις σταθεροποίησης καταγράφονται στη ναυλαγορά των containerships, καθώς οι καθοδικές πιέσεις στους spot ναύλους φαίνεται να αποκλιμακώνονται, παρά την οριακή εβδομαδιαία πτώση. Συγκεκριμένα, ο…
Το παρατεταμένο κύμα καύσωνα που σαρώνει την Ευρώπη «ροκανίζει» τα αποθέματα φυσικού αερίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΕΕ), τα οποία έχουν υποχωρήσει σε χαμηλό πενταετίας…
Η CMA CGM, ο γαλλικός κολοσσός των μεταφορών, αποτελεί τον νέο επενδυτή στη νεοφυή επιχείρηση Hycamite TCD Technologies Ltd. Η Hycamite, που δραστηριοποιείται στις…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ