
Το ιδιαίτερα σημαντικό ζήτημα της ακτοπλοϊκής σύνδεσης των ελληνικών νησιών με τον ηπειρωτικό κορμό της χώρας, ανέκυψε για μία ακόμη φορά, μετά την επίσχεση εργασίας στο πλοίο «Ταξιάρχης» της NEL Lines, το οποίο εκτελούσε δρομολόγιο από το Λαύριο για Άγιο Ευστράτιο, Λήμνο και Καβάλα.
Τα προβλήματα που έχουν προκληθεί, λόγω της επίσχεσης, στη συγκεκριμένη ακτοπλοϊκή σύνδεση καταδεικνύει με την παρακάτω επιστολή της η Ομοσπονδία Λημνιακών Συλλόγων (Ο.Λ.ΣΥ.).
«Η Ομοσπονδία Λημνιακών Συλλόγων (Ο.Λ.ΣΥ) εκφράζει την έντονη διαμαρτυρία της για την κατάσταση που έχει διαμορφωθεί τις τελευταίες ημέρες στο θέμα της ακτοπλοϊκής διασύνδεσης της Λήμνου και του Αη Στράτη με την ηπειρωτική Ελλάδα.
Τα δυο νησιά συνδέονται με την ηπειρωτική Ελλάδα με το πλοίο «Ταξιάρχης» που κανονικά εκτελεί 3 φορές την εβδομάδα το δρομολόγιο Λαύριο-Αη Στράτης-Λήμνος-Καβάλα και επιστροφή. Η Λήμνος συνδέεται επίσης με το “Νήσος Μύκονος” που εκτελεί δύο δρομολόγια την εβδομάδα με το δρομολόγιο Πειραιάς-Σύρος-Μύκονος-Αγ. Κήρυκος-Καρλόβασι-Βαθύ-Χίο-Μυτιλήνη-Καβάλα.
Από την Παρασκευή 20-2-2015 το πλοίο “Ταξιάρχης” δεν εκτελεί τα δρομολόγιά του εξ αιτίας της επίσχεσης εργασίας των εργαζομένων στο πλοίο της εταιρείας ΝΕΛ. Το δε πλοίο “Νήσος Μύκονος” ούτως ή άλλως δεν εξυπηρετεί το επιβατικό κοινό αφού η χρονική διάρκεια του ταξιδιού Πειραιάς-Λήμνος είναι 22.30 ώρες. Έτσι η Λήμνος και ο Αη Στράτης δεν έχουν στην πραγματικότητα ακτοπλοϊκή σύνδεση με την Αττική.
Aπαιτούμε από το Υπουργείο Ναυτιλίας και κάθε άλλο αρμόδιο φορέα, την άμεση λύση στο ακτοπλοϊκό πρόβλημα της Λήμνου που είναι χρόνιο και δυστυχώς φαίνεται να επιδεινώνεται».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Οι ιδιοκτήτες και οι διαχειριστές πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων εξακολουθούν να αποφεύγουν τη Διώρυγα του Σουέζ, σύμφωνα με πρόσφατα δεδομένα της Alphaliner. Είναι χαρακτηριστικό ότι,…
Σε «ορμητήριο» για την επέκταση της CMA CGM στα logistics της Ανατολικής Μεσογείου φαίνεται να εξελίσσεται ο λιμένας της Λαττάκειας στη Συρία, καθώς η…
Καθώς η ναυτιλιακή βιομηχανία κατακλύζεται τα τελευταία χρόνια από νέες τεχνολογίες, η ανάπτυξη αυτόνομων πλοίων φαίνεται να κεντρίζει ιδιαίτερα το ενδιαφέρον της Νότιας Κορέας.…
Ανοδική πορεία κατέγραψε η ζήτηση για αερομεταφορές το α΄ τρίμηνο του 2025. Ειδικότερα, σύμφωνα με δεδομένα της Διεθνούς Ένωσης Αερομεταφορών (ΙΑΤΑ), η ζήτηση των…
Στα νεότευκτα πλοία συνεχίζουν να εστιάζουν δίχως παύση οι κολοσσοί της liner ναυτιλίας. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατο δημοσίευμα του Reuters, η OOCL προχώρησε σε…
Η ναυλαγορά των LNG carriers πρόσφατα βυθίστηκε σε ιστορικά χαμηλά επίπεδα, με την ανάκαμψη των ναύλων να μην έχει λάβει χώρα ακόμη. Ειδικότερα, σύμφωνα…
Γεγονός πρέπει να θεωρείται πλέον η δημιουργία της μεγαλύτερης εταιρείας logistics παγκοσμίως, καθώς η δανική DSV ολοκλήρωσε αισίως την εξαγορά της DB Schenker. Συγκεκριμένα, σύμφωνα…
Αναμφισβήτητα, ο Ελευθέριος Βενιζέλος (1864-1936) δεσπόζει ως μία από τις πλέον εμβληματικές πολιτικές φυσιογνωμίες στη σύγχρονη ελληνική ιστορία. Η διαδρομή του, από τις Μουρνιές…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ