
Σε ανατροπή των μνημονιακών νόμων που κρίνονται αναποτελεσματικοί και επιβλαβείς για την κοινωνική συνοχή θα προχωρήσει η νέα κυβέρνηση ενώ παράλληλα οι αρμόδιοι υπουργοί, ακόμα και πριν την ορκωμοσία τους, δήλωναν τις προθέσεις για την παύση των ιδιωτικοποιήσεων.
Μεταξύ αυτών ο υπουργός Παραγωγικής Ανασυγκρότησης, Περιβάλλοντος και Ενέργειας Παναγιώτης Λαφαζάνης εξέφρασε σήμερα με δηλώσεις του σε ιδιωτικό τηλεοπτικό κανάλι την παύση της ιδιωτικοποίησης της ΔΕΗ, για την οποία διευκρίνισε ότι, θα επανέλθει στο δημόσιο ως δημόσια επιχείρηση που θα λειτουργεί προς όφελος της ανάπτυξης με κριτήρια αποκλειστικά παραγωγικά και περιβαλλοντικά ενώ ο υπουργός αναπληρωτής για θέματα Ναυτιλίας, Θοδωρής Δρίτσας, από χθες τόνιζε προς τα ΜΜΕ ότι «η συμφωνία με την Cosco θα αναθεωρηθεί προς όφελος του ελληνικού λαού».
Απευθυνόμενος σε ελληνικά και διεθνή Μέσα Ενημέρωσης ο κ. Δρίτσας επεσήμανε ότι η νέα ελληνική κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ θα «παγώσει» την πώληση του πλειοψηφικού πακέτου του Οργανισμού Λιμένος Πειραιά, διαδικασία που ξεκίνησε από την προηγούμενη κυβέρνηση, δηλώνοντας χαρακτηριστικά: «Δεν θα πουλήσουμε το πλειοψηφικό πακέτο στο λιμάνι του Πειραιά. Η συμφωνία με την Cosco θα αναθεωρηθεί προς όφελος του ελληνικού λαού».
Τέλος στο θέμα των ιδιωτικοποιήσεων των υποδομών αναφέρθηκε σήμερα και ο νέος αναπληρωτής υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Χρήστος Σπίρτζης. Ειδικότερα για το θέμα των ιδιωτικοποιήσεων των αεροδρομίων ο νέος υπουργός παρέπεμψε στις προγραμματικές δηλώσεις του πρωθυπουργού Αλέξη Τσίπρα και πρόσθεσε: «Και όχι μόνο γι’ αυτό, αλλά και για άλλες ιδιωτικοποιήσεις. Η κεντρική γραμμή της κυβέρνησης είναι ότι πρέπει να σταματήσουν οι ιδιωτικοποιήσεις υποδομών που εξυπηρετούν και μπορούν να βοηθήσουν στο να βγούμε από την κρίση».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Για πρώτη φορά φέτος, η αμερικανική κεντρική τράπεζα (Fed) μείωσε σήμερα τα επιτόκια κατά 25 μονάδες βάσεις, στο εύρος του 4% έως 4,25%, διατηρώντας…
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Σεπτεμβρίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο αγγλικό τεύχος των…
Τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα των κινεζικών ναυπηγείων, έναντι των υπολοίπων, τόσο στην Ασία όσο και σε κάθε άλλη γωνιά του πλανήτη είναι δεδομένα. Μάλιστα, με…
Μια νέα καινοτομία υψηλής τεχνολογικής σημασίας για τους στόλους μεταφοράς υγραερίου εγκρίθηκε πρόσφατα από τον Lloyd’s Register (LR) στην HD Hyundai Heavy Industries (HHI)…
QatarEnergy και Samsung C&T’s Engineering & Construction Group (Samsung C&T) υπέγραψαν συμφωνία για την κατασκευή ενός μεγάλης κλίμακας φωτοβολταϊκού πάρκου στο Dukhan, 80 χλμ.…
Ο American Bureau of Shipping (ABS) δημοσίευσε πρόσφατα τη δεύτερη έκδοση της μελέτης «Emerging Battery Technologies in the Maritime Industry». Σε αυτήν προσφέρεται μια…
Υπό τη «σκιά» των επιπτώσεων των αμερικανικών δασμών στην οικονομία του Καναδά, η Οτάβα φαίνεται να έχει θέσει σε πρώτο πλάνο την ανάπτυξη έργων…
Χωρίς φρένο προχωρά, όπως όλα δείχνουν, η παραγωγή του αμερικανικού καλαμποκιού το τρέχον έτος. Ειδικότερα, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, η φετινή σοδειά θα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ