
Στους 345 έχει ανέλθει ο αριθμός των διασωθέντων, σε σύνολο 478 επιβαινόντων, από το πλοίο «Norman Atlantic».
Μέχρι στιγμής δεν έχει επιβεβαιωθεί η μαρτυρία Τούρκου διασωθέντα επιβάτη σύμφωνα με την οποία είδε τέσσερις νεκρούς πάνω στο σκάφος. Την πληροφορία τη μετέδωσε πριν λίγο η ιταλική τηλεόραση σημειώνοντας μάλιστα, πως υπάρχουν 4 νεκροί στο γκαράζ του Norman Atlantic.
Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες η φωτιά που εκδηλώθηκε στο πλοίο, είναι υπό πλήρη έλεγχο ενώ οι ιταλικές αρχές έχουν μεταφέρει υγειονομικό προσωπικό επί του πλοίου προκειμένου να παρέχουν βοήθεια στους υπόλοιπους επιβαίνοντες.
Στην Κέρκυρα βρίσκονται επτά από τους διασωθέντες, οι οποίοι μεταφέρθηκαν στο νησί με ελληνικό ελικόπτερο. Τρία άτομα έχουν διακομιστεί προληπτικά στο νοσοκομείο του νησιού λόγω αναπνευστικών δυσκολιών, ενώ οι υπόλοιποι είναι καλά στην υγεία τους.
Η ιταλική ακτοφυλακή, διέψευσε τις πληροφορίες που ήθελαν τον καπετάνιο του πλοίου να είναι ελαφρά τραυματισμένος και να έχει μεταφερθεί σε νοσοκομείο του Μπρίντιζι. Στέλεχος της ιταλικής ακτοφυλακής δήλωσε πως ο καπετάνιος είναι μεν τραυματισμένος αλλά παραμένει στο πλοίο.
Στην επιχείρηση διάσωσης στην Αδριατική Θάλασσα, που γίνεται μόνο με εναέρια μέσα λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών, συμμετέχουν τρία ελληνικά ελικόπτερα και τρία ιταλικά, ενώ στην περιοχή μεταβαίνουν το ρυμουλκό σκάφος «Ιόνιον Πέλαγος» και η φρεγάτα «Ναβαρίνο».
Όπως είναι γνωστό το πλοίο παραμένει ακυβέρνητο, μετά τις δυο αποτυχημένες απόπειρες ρυμούλκησής του κατά τη διάρκεια της νύχτας.
Από το υπουργείο Εθνικής Άμυνας έγινες γνωστό ότι δυο C-130 της Πολεμικής Αεροπορίας αναμένεται το μεσημέρι να μεταφέρουν στην Ελευσίνα Έλληνες διασωθέντες από το Μπάρι και το Λέτσε της Ιταλίας. Παράλληλα, η φρεγάτα ΝΑΒΑΡΙΝΟ, που όπως είναι γνωστό διαθέτει επίσης ελικόπτερο, πλησιάζει την Κέρκυρα.
Εν τω μεταξύ, το υπουργείο Ναυτιλίας έθεσε στη διάθεση των συγγενών των επιβατών του Norman Atlantic δυο τηλεφωνικές γραμμές προκείμενου να λαμβάνουν πληροφορίες για τα οικεία τους πρόσωπα. Πρόκειται για τα τηλέφωνα 210-4191714 και 210-4191316.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Καθώς το Βόρειο Πέρασμα εδραιώνει ολοένα και περισσότερο τον ρόλο του στον χάρτη της διεθνούς ναυτιλίας και του εμπορίου, η Ρωσία επιταχύνει με γεωμετρική…
To 2025 αποτέλεσε το χειρότερο έτος στα χρονικά σε ό,τι αφορά τις πυρκαγιές στην Ευρώπη, σύμφωνα με την ΕΕ, με αναρίθμητους πυροσβέστες-δασοφύλακες να ρισκάρουν…
Διατηρείται η ακρίβεια στην Ελλάδα τόσο φέτος όσο και το 2026, καθώς, σύμφωνα με τις επίσημες προβλέψεις, ο πληθωρισμός στη χώρα μας θα συνεχίσει…
Αντικρουόμενες απόψεις και διχογνωμίες επικρατούν στους κόλπους της ναυτιλιακής αναφορικά με το IMO Net Zero Framework, ενόψει και της συνεδρίασης της MEPC στον Διεθνή…
Η Ινδία, μέσα από πρωτοβουλίες της κυβέρνησης, δείχνει έμπρακτα ότι δεν μένει πίσω σε θέματα περιβαλλοντικής υπευθυνότητας. Σύμφωνα με δεδομένα του ειδησεογραφικού πρακτορείου Reuters,…
Θα περίμενε κανείς ότι οι κυρώσεις κατά της Ρωσίας, τόσο από τις ΗΠΑ όσο και από την ΕΕ, θα αποτελούσαν ανασταλτικό παράγοντα για το…
Μπορεί οι γεωπολιτικές και εμπορικές μεταβολές να εντείνουν το αίσθημα αβεβαιότητας των πλοιοκτητών, εντούτοις η δραστηριότητα στις ανακυκλώσεις πλοίων εξακολουθεί να καταγράφεται νωχελική. Υπό…
Με γοργούς ρυθμούς συνεχίζεται η επέκταση στο orderbook των containerships, το οποίο πλέον έχει ξεπεράσει το φράγμα των 10 εκατ. TEUS. Αξίζει να σημειωθεί…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ