
Στους 345 έχει ανέλθει ο αριθμός των διασωθέντων, σε σύνολο 478 επιβαινόντων, από το πλοίο «Norman Atlantic».
Μέχρι στιγμής δεν έχει επιβεβαιωθεί η μαρτυρία Τούρκου διασωθέντα επιβάτη σύμφωνα με την οποία είδε τέσσερις νεκρούς πάνω στο σκάφος. Την πληροφορία τη μετέδωσε πριν λίγο η ιταλική τηλεόραση σημειώνοντας μάλιστα, πως υπάρχουν 4 νεκροί στο γκαράζ του Norman Atlantic.
Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες η φωτιά που εκδηλώθηκε στο πλοίο, είναι υπό πλήρη έλεγχο ενώ οι ιταλικές αρχές έχουν μεταφέρει υγειονομικό προσωπικό επί του πλοίου προκειμένου να παρέχουν βοήθεια στους υπόλοιπους επιβαίνοντες.
Στην Κέρκυρα βρίσκονται επτά από τους διασωθέντες, οι οποίοι μεταφέρθηκαν στο νησί με ελληνικό ελικόπτερο. Τρία άτομα έχουν διακομιστεί προληπτικά στο νοσοκομείο του νησιού λόγω αναπνευστικών δυσκολιών, ενώ οι υπόλοιποι είναι καλά στην υγεία τους.
Η ιταλική ακτοφυλακή, διέψευσε τις πληροφορίες που ήθελαν τον καπετάνιο του πλοίου να είναι ελαφρά τραυματισμένος και να έχει μεταφερθεί σε νοσοκομείο του Μπρίντιζι. Στέλεχος της ιταλικής ακτοφυλακής δήλωσε πως ο καπετάνιος είναι μεν τραυματισμένος αλλά παραμένει στο πλοίο.
Στην επιχείρηση διάσωσης στην Αδριατική Θάλασσα, που γίνεται μόνο με εναέρια μέσα λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών, συμμετέχουν τρία ελληνικά ελικόπτερα και τρία ιταλικά, ενώ στην περιοχή μεταβαίνουν το ρυμουλκό σκάφος «Ιόνιον Πέλαγος» και η φρεγάτα «Ναβαρίνο».
Όπως είναι γνωστό το πλοίο παραμένει ακυβέρνητο, μετά τις δυο αποτυχημένες απόπειρες ρυμούλκησής του κατά τη διάρκεια της νύχτας.
Από το υπουργείο Εθνικής Άμυνας έγινες γνωστό ότι δυο C-130 της Πολεμικής Αεροπορίας αναμένεται το μεσημέρι να μεταφέρουν στην Ελευσίνα Έλληνες διασωθέντες από το Μπάρι και το Λέτσε της Ιταλίας. Παράλληλα, η φρεγάτα ΝΑΒΑΡΙΝΟ, που όπως είναι γνωστό διαθέτει επίσης ελικόπτερο, πλησιάζει την Κέρκυρα.
Εν τω μεταξύ, το υπουργείο Ναυτιλίας έθεσε στη διάθεση των συγγενών των επιβατών του Norman Atlantic δυο τηλεφωνικές γραμμές προκείμενου να λαμβάνουν πληροφορίες για τα οικεία τους πρόσωπα. Πρόκειται για τα τηλέφωνα 210-4191714 και 210-4191316.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η εμπιστοσύνη των πλοιοκτητών στα ναυπηγεία της Κίνας διαφαίνεται αμείωτη. Πρόσφατα, η γερμανική ναυτιλιακή εταιρεία TT-Line υπέγραψε με το ναυπηγείο CMI Jinling Shipyard επιστολή…
Ύστερα από διαπραγματεύσεις η φήφιση του IMO Net-Zero Framework αναβλήθηκε για ένα έτος. Υπενθυμίζεται ότι, τόσο η Ελλάδα, όσο και η Κύπρος ήταν ανάμεσα…
Ο κ. Ιωάννης Ν. Κοτζιάς, Πρόεδρος του Συνδέσμου Ελλήνων Ναυλομεσιτών (Hellenic Shipbrokers Association – HSA), συναντήθηκε με την Υφυπουργό Ναυτιλίας της Κυπριακής Δημοκρατίας, κα…
Ανάμεικτα ήταν τα συναισθήματα στη ναυλαγορά των LNG carriers την τελευταία εβδομάδα, με τους ναύλους ανατολικά και δυτικά του Σουέζ να καταγράφουν αντίρροπες μεταβολές.…
Η αμερικανική κυβέρνηση επέμεινε ότι οι περιορισμοί τους οποίους επέβαλε το Πεκίνο στις εξαγωγές σπάνιων γαιών θα έχουν αρνητικές συνέπειες για όλον τον κόσμο…
Σημαντικές αναταραχές υφίσταται ο λιμένας της Αμβέρσας-Μπριζ, καθώς η απεργία των πλοηγών έχει φέρει τα πάνω κάτω στις παραδόσεις πετρελαίου στον βελγικό λιμένα. Σύμφωνα…
Η νοτιοκορεατική Hanwha Ocean βρίσκεται στο στόχαστρο του Πεκίνου, το οποίο κατηγορεί τον ναυπηγικό κολοσσό για συμμετοχή στην πρόσφατη έρευνα των ΗΠΑ με στόχο…
Ένα υγραεριοφόρο πλοίο με σημαία Καμερούν εξέπεμψε σήμα κινδύνου έπειτα από έκρηξη που σημειώθηκε σε αυτό την ώρα που έπλεε στα ανοικτά των ακτών…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ