
Συμφωνία συνεργασίας με τον ιταλικό όμιλο Benetti, υπέγραψε πρόσφατα ο κ. Βίκτωρας Ρέστης μέσω της θυγατρικής του ομίλου του.
Ο όμιλος Benetti διαθέτει ένα από τα καλύτερα ναυπηγεία παγκοσμίως για το σχεδιασμό και την κατασκευή πολυτελών σκαφών αναψυχής, των επονομαζόμενων mega yachts, καθώς και θυγατρική εταιρεία η οποία εξειδικεύεται στις επισκευές και μετατροπές σκαφών αναψυχής.
Ο ιταλικός όμιλος Benetti μετρά 140 χρόνια ιστορίας στον κλάδο και έχει ναυπηγήσει περισσότερα από 300 πολυτελή σκάφη. Διαθέτει έξι ναυπηγεία ενώ έχει υπό ναυπήγηση 36 σκάφη, εκ των οποίων ένα έχει μήκος 90 μέτρα. Επί 10 συναπτά έτη βραβεύεται ως η καλύτερη εταιρεία στον κόσμο για τον κλάδο κατασκευής mega yachts.
Σύμφωνα με πληροφορίες η εταιρεία του κ. Βίκτωρα Ρέστη θα εκπροσωπεί τους Ιταλούς στην Ανατολική Μεσόγειο. Στα ναυπηγεία του Περάματος θα γίνονται επισκευές και συντήρηση των υπερπολυτελών θαλαμηγών, ενώ θα δοθεί βαρύτητα και στις ναυπηγήσεις.
Αυτή η επιχειρηματική κίνηση θα δημιουργήσει θέσεις εργασίας σε αυτή τη δύσκολη περίοδο που διανύει η χώρα μας, ενώ παράλληλα θα επενδυθούν σημαντικά ποσά για νέο τεχνολογικό εξοπλισμό. Μεταξύ των σχεδίων του κ. Ρέστη περιλαμβάνεται και η κατασκευή ειδικού υπόστεγου μέσα στο οποίο θα κατασκευάζονται τα υπερπολυτελή σκάφη.
Η συμφωνία του ομίλου Ρέστη με τους Ιταλούς υπογράφηκε την περασμένη Τετάρτη στο υπουργείο Ναυτιλίας και Αιγαίου παρουσία του υπουργού Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη, επί θητείας του οποίου πέρασε ο νόμος για την ενίσχυση και ανάπτυξη του θαλάσσιου τουρισμού
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Αεροσκάφος μεταφοράς φορτίου που εκτελούσε πτήση από το Ντουμπάι βγήκε από τον διάδρομο κατά την προσγείωσή του στο διεθνές αεροδρόμιο του Χονγκ Κονγκ και…
Σε ισχυρό μομέντουμ εξακολουθούν να βρίσκονται τα VLCCs, καθώς η αυξημένη «όρεξη» της Κίνας για πετρέλαιο και η περιορισμένη προσφορά πλοίων συγκροτούν ευνοϊκά θεμελιώδη…
Ανεξάρτητα από τις έντονες προσπάθειες για μια καθαρή ενεργειακή μετάβαση σε παγκόσμιο επίπεδο μέσω των ΑΠΕ, η χρήση θερμικού άνθρακα ‒και κατ’ επέκταση η…
Η εμπιστοσύνη των πλοιοκτητών στα ναυπηγεία της Κίνας διαφαίνεται αμείωτη. Πρόσφατα, η γερμανική ναυτιλιακή εταιρεία TT-Line υπέγραψε με το ναυπηγείο CMI Jinling Shipyard επιστολή…
Ύστερα από διαπραγματεύσεις η φήφιση του IMO Net-Zero Framework αναβλήθηκε για ένα έτος. Υπενθυμίζεται ότι, τόσο η Ελλάδα, όσο και η Κύπρος ήταν ανάμεσα…
Ο κ. Ιωάννης Ν. Κοτζιάς, Πρόεδρος του Συνδέσμου Ελλήνων Ναυλομεσιτών (Hellenic Shipbrokers Association – HSA), συναντήθηκε με την Υφυπουργό Ναυτιλίας της Κυπριακής Δημοκρατίας, κα…
Ανάμεικτα ήταν τα συναισθήματα στη ναυλαγορά των LNG carriers την τελευταία εβδομάδα, με τους ναύλους ανατολικά και δυτικά του Σουέζ να καταγράφουν αντίρροπες μεταβολές.…
Η αμερικανική κυβέρνηση επέμεινε ότι οι περιορισμοί τους οποίους επέβαλε το Πεκίνο στις εξαγωγές σπάνιων γαιών θα έχουν αρνητικές συνέπειες για όλον τον κόσμο…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ