
Το μεγαλύτερο φορτηγό πλοίο (container-ship) που έχει ιστορικά προσεγγίσει σε ελληνικό λιμάνι υποδέχθηκε σήμερα στον Πειραιά ο υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου, Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης.
Στη λιτή εκδήλωση υποδοχής που πραγματοποιήθηκε στο Σταθμό Εμπορευματοκιβωτίων του λιμένος Πειραιώς, όπου είχε προσδέσει το “MSC LONDON ”, παρευρέθησαν, επίσης, ο πρόεδρος του Οργανισμού Λιμένα Πειραιά, Γιώργος Ανωμερίτης, ο Γ.Γ. Λιμένων, Λιμενικής Πολιτικής και Ναυτιλιακών Επενδύσεων, Αθανάσιος Χριστόπουλος, ο αρχηγός του Λιμενικού Σώματος, αντιναύαρχος Λ.Σ-ΕΛ.ΑΚΤ. Αθανάσιος Αθανασόπουλος, καθώς και η πρόεδρος της MSC Greece, Χριστίνα Θεοδωρίκα.
Ο κ. Βαρβιτσιώτης, αφού συνομίλησε με τον καπετάνιο και με το πλήρωμα του “MSC LONDON ” ενημερώθηκε στη συνέχεια για τις μεγάλες μεταφορικές και τεχνολογικές δυνατότητες του πλοίου.
Σημειώνεται ότι το “MSC LONDON” ναυπηγήθηκε το 2014, έχει μήκος 399 μέτρα, ενώ έχει χωρητικότητα 16.500 εμπορευματοκιβωτίων και συνολική δυναμική 165.000 τόνων.
Μετά την ολοκλήρωση της επίσκεψής του ο υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου, Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης, δήλωσε:
«Με ιδιαίτερη χαρά υποδεχόμαστε ένα από τα μεγαλύτερα πλοία που μεταφέρουν containersστον κόσμο. Το ΜSC LONDONέχει ικανότητα μεταφοράς περίπου 16.500 containers και αποτελεί ένα σύγχρονο θαύμα της ναυπηγικής.
Το λιμάνι του Πειραιά έχει σήμερα τις υποδομές για να μπορεί να φιλοξενήσει τα μεγαλύτερα container ships. Έχει δυνατότητες που δεν έχουν άλλα λιμάνια της Μεσογείου, όπως για παράδειγμα κανένα ιταλικό λιμάνι.
Εμείς, θέλουμε να κάνουμε τον Πειραιά μεγάλο διαμετακομιστικό κέντρο. Γι’ αυτό δουλεύουμε. Γι’ αυτό και έχουμε προχωρήσει τη συμφωνία με την Cosco για την επέκταση της σύμβασης, την οποία έχουμε και ελπίζουμε ότι σύντομα θα ξεκινήσουν έργα 230 εκατομμυρίων ευρώ. Βούλησή μας είναι να καταστήσουμε τον Πειραιά ένα από τα κεντρικά λιμάνια της Μεσογείου.
Η ανάπτυξη της χώρας έρχεται μέσα από τα λιμάνια, μέσα από την αύξηση των δυνατοτήτων τους, μέσα από το διεθνή τους προσανατολισμό. Και για να το πετύχουμε αυτό χρειαζόμαστε σοβαρές, ουσιαστικές διεθνείς συνεργασίες, όπως η συνεργασία που έχουμε αναπτύξει με την MSC, που είναι ο υπ’ αριθμόν ένα πελάτης μας».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Την έκδοση ομολόγου στο Euronext Oslo Børs από σήμερα ανακοίνωσε η Contships Logistics Corp. με επικεφαλής τον κ. Νικόλα Πατέρα. Το ομόλογο με επιτόκιο…
Τον τελευταίο καιρό, η ναυτιλία βρίσκεται αντιμέτωπη με έναν νέο και σοβαρό κίνδυνο, την εκδήλωση ανεξέλεγκτων πυρκαγιών σε ηλεκτρικά οχήματα κατά τη θαλάσσια μεταφορά…
O Παναμάς διεγράφη και επίσημα από τη «μαύρη» λίστα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, σύμφωνα με ανακοίνωση της Πρεσβείας του Παναμά στην Ελλάδα. Ειδικότερα, η χώρα…
Από τις 17 Ιουνίου 2025, όλα τα πλοία με μήκος μεγαλύτερο των 24 μ. που εισέρχονται στα ύδατα της Βραζιλίας θα πρέπει να καταφθάνουν…
Την καθοδική τους πορεία συνέχισαν οι ναύλοι των containerships την προηγούμενη εβδομάδα, με τη ναυλαγορά να καταγράφει απώλειες για τέταρτη διαδοχική εβδομάδα. Συγκεκριμένα, ο…
Ο λιμένας του Αμβούργου πρόκειται να εισέλθει σε νέα εποχή, μετά τις επικείμενες επενδύσεις δισεκατομμυρίων, που ανακοίνωσε στις 4 Ιουλίου η Αρχή του ομώνυμου…
Ο Ντόναλντ Τραμπ γνωστοποίησε χθες, Πέμπτη 10 Ιουλίου, ότι έχει αποφασίσει να προχωρήσει στην επιβολή επιπρόσθετων τελωνειακών δασμών 35% στα καναδικά προϊόντα που εισάγουν…
Η αύξηση της παγκόσμιας ζήτησης για υποδομές κέντρων δεδομένων (data centers) καθιστά τα υπάρχοντα ηλεκτρικά δίκτυα ανίσχυρα να παρέχουν την απαιτούμενη ισχύ στον σωστό…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ