
Αναφορικά με την ανακοίνωση τύπου με την οποία δόθηκε στη δημοσιότητα το πρακτικό συμφωνίας μεταξύ ΟΛΠ και ΣΕΠ A.E. με τίτλο «Πρακτικό Συμφωνίας μεταξύ ΟΛΠ Α.Ε. και ΣΕΠ Α.Ε. για νέες επενδύσεις στο Εμπορικό Λιμάνι του Πειραιά ύψους 230 εκ. ευρώ» ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Θοδωρής Δρίτσας έκανε την παρακάτω δήλωση:
«Το «Πρακτικό Διαδικασίας Φιλικής (!) Διευθέτησης» που ανακοίνωσαν πριν από λίγο η ΟΛΠ ΑΕ και η ΣΕΠ ΑΕ (COSCO) επιχειρεί να παρουσιάσει το άσπρο μαύρο και να παραπλανήσει την ελληνική κοινωνία.
Στην πραγματικότητα πρόκειται για ανοιχτή ανατροπή ακόμα και της ήδη χαριστικής σύμβασης με την οποία η COSCO εγκαταστάθηκε στο λιμάνι του Πειραιά. Η νέα επένδυση της COSCO όπως και η παλιά ωφελεί κατά προκλητικό τρόπο την ίδια και ελάχιστα συνεισφέρει σε προστιθέμενη αξία και σε θέσεις εργασίας για την ελληνική οικονομία και την ελληνική κοινωνία. Είναι δε πλέον προφανής η μονοπωλιακού χαρακτήρα εκμετάλλευση του εμπορικού λιμένα Πειραιά.
Αν κάτι τέλος επιβεβαιώνεται για μια ακόμα φορά είναι οι τεράστιες αναπτυξιακές δυνατότητες που έχει το λιμάνι του Πειραιά ως πύλη διαμετακομιστικού εμπορίου προς την Ευρώπη, δυνατότητα που υπό δημόσιο έλεγχο θα μπορούσε να προσφέρει πραγματικά οφέλη στη χώρα μας και στον ελληνικό λαό.
Ο ΣΥΡΙΖΑ δεν αποδέχεται τέτοιες χαριστικές συμφωνίες και πολύ πιο αναλυτικά τις επόμενες μέρες θα δώσουμε αναλυτικότερη τεκμηρίωση. Έτσι κι αλλιώς όμως, πρόκειται για νέα σύμβαση και μάλιστα χωρίς διεθνή διαγωνισμό την οποία η κυβέρνηση οφείλει υποχρεωτικά να φέρει στη Βουλή προς έγκριση»
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών

Ένοπλοι επιτέθηκαν σήμερα σε δεξαμενόπλοιο στα ανοικτά των ακτών της Μογκαντίσου, πυροβολώντας εναντίον του πλοίου αφού προσπάθησαν να επιβιβαστούν σε αυτό, στο πρώτο φερόμενο…

Εξ αφορμής της επικείμενης δημοσίευσης του STIP – Σχεδίου Επενδύσεων για Βιώσιμες Μεταφορές, η A4E και η European Shipowners | ECSA επαναλαμβάνουν το αίτημά…

Η WIMA διοργανώνει για δεύτερη συνεχή χρονιά την Έκθεση Εταιρειών & Ημερίδα Περιναυτιλιακού Ενδιαφέροντος, μετά την ιδιαίτερα επιτυχημένη πρώτη διοργάνωση, η οποία έτυχε θερμής…

Το 2025 έχει αποτελέσει μέχρι στιγμής έτος με σημαντικές γεωπολιτικές αναταράξεις, υπενθυμίζοντας εκ νέου τον αντίκτυπο των εξωτερικοτήτων στο διεθνές ναυτιλιακό στερέωμα. Ως εκ…

Η Ινδία κάνει ένα φιλόδοξο τεχνολογικό άλμα προς την ενεργειακή ανεξαρτησία και τη βιωσιμότητα, αναπτύσσοντας νέας γενιάς μικρούς πυρηνικούς αντιδραστήρες, ισχύος 200 MW. Η…

Σε στρατηγικές κινήσεις ανανέωσης του στόλου της προχώρησε πρόσφατα η ναυτιλιακή εταιρεία Yang Ming, με έδρα την Ταϊβάν. Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία, που δραστηριοποιείται…

Εν μέσω συθέμελων γεωπολιτικών και εμπορικών μεταβολών, η αγορά των δεξαμενόπλοιων παραμένει ανθεκτική, καθώς εισέρχεται στην τελική ευθεία του έτους. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη…

Οριστική φαίνεται να είναι η αλλαγή σελίδας για τα ελληνικά ναυπηγεία, τα οποία, ύστερα από περισσότερα από δέκα χρόνια στασιμότητας, παρουσιάζουν πλέον σαφή σημάδια…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ