
Ένας νέος τερματικός σταθμός εμπορευματοκιβωτίων στην Νότια ακτή της Θάλασσας του Μαρμαρά στην Τουρκία, θα είναι σε θέση να διαχειριστεί πάνω από το 1/3 του ΑΕΠ της χώρας καθώς θα ωφεληθεί από τις κατευθύνσεις της κυβέρνησης για ένα γρηγορότερο εμπορευματικό διάδρομο.
Το Yilport Gemlik θα είναι ο δεύτερος τερματικός σταθμός εμπορευματοκιβωτίων της εταιρείας Yildirim στην Τουρκία και προγραμματίζεται να ολοκληρωθεί τον Δεκέμβριο του 2013, με την πρώτη φάση του έργου να δίνει στον τερματικό σταθμό χωρητικότητα 600.000 TEU. O Διευθύνων Σύμβουλος της Yildirim Group, κ. Sean Pierce δήλωσε ότι η νέα υποδομή η οποία θα κατασκευαστεί δίπλα στην υπάρχουσα περιοχή διαχείρισης χύδην ξηρών φορτίων, θα είναι σε θέση να εξυπηρετεί όχι μόνο την Κωνσταντινούπολη, αλλά και τις άλλες δύο γειτονικές βιομηχανικές περιοχές. Όπως είπε χαρακτηριστικά ο κ. Pierce, η νέα εγκατάσταση θα είναι στην σωστή γεωγραφικά θέση ώστε να «αιχμαλωτίσει» το 35% του ΑΕΠ της χώρας.
Το όλο σχέδιο ευνοήθηκε από το γεγονός ότι στα τέλη του 2011, η Τουρκική κυβέρνηση ανακοίνωσε ότι ήταν στην διαδικασία να προχωρήσει με το μεγαλύτερο οδικό έργο στην χώρα, ένα νέο αυτοκινητόδρομο που θα ενώνει τις δύο μεγαλύτερες πόλεις, την Κωνσταντινούπολη και την Σμύρνη, κάτι που αναμένεται να ωφελήσει τα μέγιστα και τους δύο τερματικούς σταθμούς της Yildirim.
O κ. Pierce πρόσθεσε ότι δεν είναι απλά ένα θέμα κατασκευής ενός νέου κεντρικού τερματικού σταθμού. Η νέα υποδομή θα παρέχει υπηρεσίες one-stop shop τόσο για τις ναυτιλιακές εταιρείες όσο και για τους πελάτες τους, διαθέτοντας συστήματα τα οποία θα είναι πλήρως συμβατά και ενσωματωμένα με τις τελωνειακές αρχές, τις ναυτιλιακές εταιρείες, τις εταιρείες χερσαίων μεταφορών και λοιπών εταιρειών που συμμετέχουν στην αλυσίδα μεταφοράς. Η νέα εγκατάσταση θα έχει έκταση περίπου 1.000.000 τετραγωνικών μέτρων.
Περισσότερα για τις λιμενικές επενδύσεις @ www.PortEconomics.gr
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η εμπιστοσύνη των πλοιοκτητών στα ναυπηγεία της Κίνας διαφαίνεται αμείωτη. Πρόσφατα, η γερμανική ναυτιλιακή εταιρεία TT-Line υπέγραψε με το ναυπηγείο CMI Jinling Shipyard επιστολή…
Ύστερα από διαπραγματεύσεις η φήφιση του IMO Net-Zero Framework αναβλήθηκε για ένα έτος. Υπενθυμίζεται ότι, τόσο η Ελλάδα, όσο και η Κύπρος ήταν ανάμεσα…
Ο κ. Ιωάννης Ν. Κοτζιάς, Πρόεδρος του Συνδέσμου Ελλήνων Ναυλομεσιτών (Hellenic Shipbrokers Association – HSA), συναντήθηκε με την Υφυπουργό Ναυτιλίας της Κυπριακής Δημοκρατίας, κα…
Ανάμεικτα ήταν τα συναισθήματα στη ναυλαγορά των LNG carriers την τελευταία εβδομάδα, με τους ναύλους ανατολικά και δυτικά του Σουέζ να καταγράφουν αντίρροπες μεταβολές.…
Η αμερικανική κυβέρνηση επέμεινε ότι οι περιορισμοί τους οποίους επέβαλε το Πεκίνο στις εξαγωγές σπάνιων γαιών θα έχουν αρνητικές συνέπειες για όλον τον κόσμο…
Σημαντικές αναταραχές υφίσταται ο λιμένας της Αμβέρσας-Μπριζ, καθώς η απεργία των πλοηγών έχει φέρει τα πάνω κάτω στις παραδόσεις πετρελαίου στον βελγικό λιμένα. Σύμφωνα…
Η νοτιοκορεατική Hanwha Ocean βρίσκεται στο στόχαστρο του Πεκίνου, το οποίο κατηγορεί τον ναυπηγικό κολοσσό για συμμετοχή στην πρόσφατη έρευνα των ΗΠΑ με στόχο…
Ένα υγραεριοφόρο πλοίο με σημαία Καμερούν εξέπεμψε σήμα κινδύνου έπειτα από έκρηξη που σημειώθηκε σε αυτό την ώρα που έπλεε στα ανοικτά των ακτών…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ