
Ένας νέος τερματικός σταθμός εμπορευματοκιβωτίων στην Νότια ακτή της Θάλασσας του Μαρμαρά στην Τουρκία, θα είναι σε θέση να διαχειριστεί πάνω από το 1/3 του ΑΕΠ της χώρας καθώς θα ωφεληθεί από τις κατευθύνσεις της κυβέρνησης για ένα γρηγορότερο εμπορευματικό διάδρομο.
Το Yilport Gemlik θα είναι ο δεύτερος τερματικός σταθμός εμπορευματοκιβωτίων της εταιρείας Yildirim στην Τουρκία και προγραμματίζεται να ολοκληρωθεί τον Δεκέμβριο του 2013, με την πρώτη φάση του έργου να δίνει στον τερματικό σταθμό χωρητικότητα 600.000 TEU. O Διευθύνων Σύμβουλος της Yildirim Group, κ. Sean Pierce δήλωσε ότι η νέα υποδομή η οποία θα κατασκευαστεί δίπλα στην υπάρχουσα περιοχή διαχείρισης χύδην ξηρών φορτίων, θα είναι σε θέση να εξυπηρετεί όχι μόνο την Κωνσταντινούπολη, αλλά και τις άλλες δύο γειτονικές βιομηχανικές περιοχές. Όπως είπε χαρακτηριστικά ο κ. Pierce, η νέα εγκατάσταση θα είναι στην σωστή γεωγραφικά θέση ώστε να «αιχμαλωτίσει» το 35% του ΑΕΠ της χώρας.
Το όλο σχέδιο ευνοήθηκε από το γεγονός ότι στα τέλη του 2011, η Τουρκική κυβέρνηση ανακοίνωσε ότι ήταν στην διαδικασία να προχωρήσει με το μεγαλύτερο οδικό έργο στην χώρα, ένα νέο αυτοκινητόδρομο που θα ενώνει τις δύο μεγαλύτερες πόλεις, την Κωνσταντινούπολη και την Σμύρνη, κάτι που αναμένεται να ωφελήσει τα μέγιστα και τους δύο τερματικούς σταθμούς της Yildirim.
O κ. Pierce πρόσθεσε ότι δεν είναι απλά ένα θέμα κατασκευής ενός νέου κεντρικού τερματικού σταθμού. Η νέα υποδομή θα παρέχει υπηρεσίες one-stop shop τόσο για τις ναυτιλιακές εταιρείες όσο και για τους πελάτες τους, διαθέτοντας συστήματα τα οποία θα είναι πλήρως συμβατά και ενσωματωμένα με τις τελωνειακές αρχές, τις ναυτιλιακές εταιρείες, τις εταιρείες χερσαίων μεταφορών και λοιπών εταιρειών που συμμετέχουν στην αλυσίδα μεταφοράς. Η νέα εγκατάσταση θα έχει έκταση περίπου 1.000.000 τετραγωνικών μέτρων.
Περισσότερα για τις λιμενικές επενδύσεις @ www.PortEconomics.gr
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ