
Σύμφωνα με δημοσίευμα του “NEWSIT” επτά μέρες αποκλεισμένοι είναι οι κάτοικοι του Αγίου Ευστρατίου λόγω ανυπαρξίας ακτοπλοϊκών δρομολογίων. Τα σχολεία δεν άνοιξαν μετά το Πάσχα αφού δάσκαλοι και καθηγητές δεν μπορούν να πάνε στο νησί, οι ψαράδες δεν μπορούν να διαθέσουν τα αλιεύματά τους και τα τρόφιμα εξαντλήθηκαν. Από σήμερα το δημαρχείο του νησιού τελεί υπό κατάληψη, ενώ οι κάτοικοι κήρυξαν ανεπιθύμητους τους υποψήφιους βουλευτές όλων των κομμάτων.
Η αποδρομολόγηση από τις 14 Απριλίου του πλοίου που εκτελεί το τοπικό δρομολόγιο από τον Άγιο Ευστράτιο για Μύρινα, καθώς και η βλάβη του πλοίου «Ταξιάρχης» δημιούργησαν μεγάλα προβλήματα.
Μάλιστα ενδεικτικό του μεγέθους του προβλήματος που δημιουργήθηκε, είναι το ότι πλωτό σκάφος του Λιμενικού Σώματος μετέφερε φάρμακα και ψωμί στους αποκλεισμένους κατοίκους του νησιού.
«Για μια ακόμη φορά βιώνουμε την αδιαφορία, την απαξίωση και την ανευθυνότητα της Πολιτείας προς τους ακρίτες κατοίκους του νησιού μας. Συνεχίζουμε για δεύτερη εβδομάδα χωρίς συγκοινωνία μετά τη βλάβη του πλοίου “Ταξιάρχης” και τη μη δρομολόγηση άλλου πλοίου για την αποκατάσταση της έτσι κι αλλιώς υποβαθμισμένης συγκοινωνίας μας», αναφέρει ο δήμαρχος Αγίου Ευστρατίου Χαράλαμπος Μακρής σε επιστολή του στην αρμόδια υπουργό Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας Άννα Διαμαντοπούλου, περιγράφοντας την κατάσταση που έχει περιέλθει το νησί ως απελπιστική.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών

Δύο από τους μεγαλύτερους oil majors, η Shell και η Chevron, «αποχαιρέτησαν» το Sea Cargo Charter, την πρωτοβουλία ναυλωτών για την αποανθρακοποίηση των θαλάσσιων…

Επιπλέον 41 δεξαμενόπλοια προστέθηκαν στη λίστα κυρώσεων της ΕΕ, μετά από απόφαση του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου, τα οποία αποτελούν μέρος του «σκιώδους» στόλου. Τα 41 αυτά…

Ανεξάρτητα από τις αναταράξεις και τους τριγμούς σε γεωπολιτικό επίπεδο, καθώς και όλες τις συναφείς κυρώσεις που βαραίνουν το θαλάσσιο εμπόριο πετρελαίου, οι πλοιοκτήτες…

Σε φάση «δομικής αποσύνδεσης» προσφοράς και ζήτησης εισέρχεται η γαλλική αγορά ενέργειας, σύμφωνα με την Kpler, καθώς τα θεμελιώδη μεγέθη υποδεικνύουν πλέον καθεστώς διαρθρωτικής…

Σε καθεστώς παρατεταμένης στασιμότητας παραμένει η αγορά ανακύκλωσης πλοίων, με την περιορισμένη προσφορά χωρητικότητας, τροφοδοτούμενη κυρίως από τον τομέα των bulkers, να μην επαρκεί…

Τα στοιχεία διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων για το εννεάμηνο του 2025 σκιαγραφούν μια σαφή μετατόπιση της δυναμικής στους 15 κορυφαίους λιμένες της ΕΕ, σύμφωνα με το…

Σε αναθεώρηση-έκπληξη των εκτιμήσεων παραγωγής σιδηρομεταλλεύματος για το 2026 προχώρησε η Vale, ορίζοντας το νέο εύρος στους 335-345 εκατ. τόνους, έναντι της προηγούμενης πρόβλεψης…

Ο Αρχηγός του Λ.Σ. Τρύφων Κοντιζάς, ο Αντιπεριφερειάρχης Πολιτικής Προστασίας Αττικής & Υποναύαρχος ε.α. Λ.Σ Λεωνίδας Μανωλάκος, ο Αντιπεριφερειάρχης Ναυτιλίας Β. Αιγαίου Capt. Γιώργης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ