
Την αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου και το πρόγραμμα ανάπτυξης των εργασιών της, ενέκρινε το διοικητικό συμβούλιο της εταιρείας Συνδυασμένων Μεταφορών και Ανάπτυξης Λιμενικών Εγκαταστάσεων και Υπηρεσιών (OLP Consulting Logistics), η οποία είναι θυγατρική εταιρεία του Ο.Λ.Π. Α.Ε.
Όπως δήλωσε ο πρόεδρος του Ο.Λ.Π. Α.Ε. και της εταιρείας, Γιώργος Ανωμερίτης “μετά τις συσκέψεις που έγιναν με άλλα ελληνικά λιμάνια (Σαντορίνη, Μύκονος, Κατάκολο, Αλεξανδρούπολη κ.ά.), η εταιρεία προχωράει στην υπογραφή προγραμματικών συμφωνιών, οι οποίες καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα δραστηριοτήτων, όπως η σύνταξη γενικών λιμενικών σχεδίων (master plan) όπου δεν υπάρχουν, επενδυτικά και κατασκευαστικά σχέδια λιμενικών υποδομών, ανάληψη διαχείρισης λιμενικών υπηρεσιών και εφαρμογή σχεδίων ISPS.
O Ο.Λ.Π. Α.Ε., του οποίου ο κύκλος εργασιών είναι ίσος με τον κύκλο εργασιών όλων των μεγάλων λιμένων της χώρας, οφείλει με την τεχνογνωσία και την εμπειρία την οποία διαθέτει, να βοηθήσει στην ανάπτυξη όλων των λιμένων και κυρίως σε πρώτη φάση των λιμένων κρουαζιέρας.
Ο Ο.Λ.Π. Α.Ε. κάνει ένα μεγάλο αναπτυξιακό βήμα, έχοντας πλήρη γνώση της αναγκαίας για τα εθνικά συμφέροντα ανάπτυξης της λιμενικής βιομηχανίας, της οποίας ορισμένοι κλάδοι (όπως η κρουαζιέρα) είναι αλληλένδετοι”.
Η OLP Consulting/ Logistics και ο ΟΛΠ Α.Ε. παρέλαβαν τη νέα πρόσκληση εκδήλωσης δεσμευτικού ενδιαφέροντος για τη συμμετοχή στη διαδικασία διαπραγμάτευσης για την ανάθεση του έργου “Ανάπτυξη Εμπορευματικού Κέντρου Θριάσιου Πεδίου”. Όπως είναι γνωστό ο Ο.Λ.Π. Α.Ε. ως εταιρεία του ευρύτερου δημόσιου τομέα βάσει του Ν. 3333/05 περί εμπορευματικών κέντρων δεν μπορεί να αποτελεί μέτοχο πλειοψηφίας. Σε κάθε περίπτωση εφόσον υπάρξουν προτάσεις και διαπραγματεύσεις υψηλού κύρους, βάσει παλαιότερης (του 2010) απόφασης του διοικητικού του συμβουλίου θα μπορούσε να συμμετάσχει σε διαχειριστικό σχήμα. Σημειώνεται ότι «κλειδί» για τα συμφέροντα του Ο.Λ.Π. Α.Ε. αλλά και για την παραχώρηση του Θριάσιου είναι η λειτουργία της σιδηροδρομικής γραμμής Θριάσιου – Ικονίου, η οποία αναμένεται να λειτουργήσει εντός του θέρους.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η πορεία της ναυτιλιακής βιομηχανίας προς την αποανθρακοποίηση συνιστά ένα από τα πλέον φλέγοντα ζητήματα που απασχολούν τη διεθνή ναυτιλιακή κοινότητα. Στο πλαίσιο αυτό,…
Τη σκυτάλη από τον πρόεδρο Τραμπ παίρνει το Μεξικό αναφορικά με την επιβολή δασμών, καθώς ανακοίνωσε δασμούς ύψους 50% στις εισαγωγές αυτοκινήτων από την…
Η επέκταση των δραστηριοτήτων της JERA σε διεθνές επίπεδο συνεχίζεται με ταχύτατους ρυθμούς, με τον ιαπωνικό κολοσσό ενέργειας να πραγματοποιεί νέα «στάση», αυτή τη…
Η σταθερότητα φαίνεται να αποτελεί το νέο status quo της ναυλαγοράς των LPG carriers, καθώς την περασμένη εβδομάδα δεν σημειώθηκαν μεταβολές στους spot ναύλους.…
Δεκατρείς είναι πλέον οι εβδομάδες διαδοχικών απωλειών για τη ναυλαγορά των containerships, με τους spot ναύλους σε κορυφαίες εμπορικές γραμμές να ακολουθούν αντίρροπες τάσεις…
Επίσκεψη στα Ναυπηγεία Ελευσίνας της ONEX πραγματοποίησε ο Υπουργός Εσωτερικών των ΗΠΑ, Doug Burgum, τον οποίο υποδέχθηκε ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής της…
Η Γαλλία βιώνει μια κρίσιμη καμπή στην ιστορία της που ξεπερνά τα όρια της συνηθισμένης πολιτικής αστάθειας. Η πρόσφατη πτώση της κυβέρνησης Μπαϊρού, λόγω…
Καθώς οι κυρώσεις και οι δασμοί της Δύσης σε βάρος της Μόσχας «δίνουν και παίρνουν», η απροσδόκητη ευελιξία της Ρωσίας στην ανακατεύθυνση των εξαγωγών…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ