
Την αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου και το πρόγραμμα ανάπτυξης των εργασιών της, ενέκρινε το διοικητικό συμβούλιο της εταιρείας Συνδυασμένων Μεταφορών και Ανάπτυξης Λιμενικών Εγκαταστάσεων και Υπηρεσιών (OLP Consulting Logistics), η οποία είναι θυγατρική εταιρεία του Ο.Λ.Π. Α.Ε.
Όπως δήλωσε ο πρόεδρος του Ο.Λ.Π. Α.Ε. και της εταιρείας, Γιώργος Ανωμερίτης “μετά τις συσκέψεις που έγιναν με άλλα ελληνικά λιμάνια (Σαντορίνη, Μύκονος, Κατάκολο, Αλεξανδρούπολη κ.ά.), η εταιρεία προχωράει στην υπογραφή προγραμματικών συμφωνιών, οι οποίες καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα δραστηριοτήτων, όπως η σύνταξη γενικών λιμενικών σχεδίων (master plan) όπου δεν υπάρχουν, επενδυτικά και κατασκευαστικά σχέδια λιμενικών υποδομών, ανάληψη διαχείρισης λιμενικών υπηρεσιών και εφαρμογή σχεδίων ISPS.
O Ο.Λ.Π. Α.Ε., του οποίου ο κύκλος εργασιών είναι ίσος με τον κύκλο εργασιών όλων των μεγάλων λιμένων της χώρας, οφείλει με την τεχνογνωσία και την εμπειρία την οποία διαθέτει, να βοηθήσει στην ανάπτυξη όλων των λιμένων και κυρίως σε πρώτη φάση των λιμένων κρουαζιέρας.
Ο Ο.Λ.Π. Α.Ε. κάνει ένα μεγάλο αναπτυξιακό βήμα, έχοντας πλήρη γνώση της αναγκαίας για τα εθνικά συμφέροντα ανάπτυξης της λιμενικής βιομηχανίας, της οποίας ορισμένοι κλάδοι (όπως η κρουαζιέρα) είναι αλληλένδετοι”.
Η OLP Consulting/ Logistics και ο ΟΛΠ Α.Ε. παρέλαβαν τη νέα πρόσκληση εκδήλωσης δεσμευτικού ενδιαφέροντος για τη συμμετοχή στη διαδικασία διαπραγμάτευσης για την ανάθεση του έργου “Ανάπτυξη Εμπορευματικού Κέντρου Θριάσιου Πεδίου”. Όπως είναι γνωστό ο Ο.Λ.Π. Α.Ε. ως εταιρεία του ευρύτερου δημόσιου τομέα βάσει του Ν. 3333/05 περί εμπορευματικών κέντρων δεν μπορεί να αποτελεί μέτοχο πλειοψηφίας. Σε κάθε περίπτωση εφόσον υπάρξουν προτάσεις και διαπραγματεύσεις υψηλού κύρους, βάσει παλαιότερης (του 2010) απόφασης του διοικητικού του συμβουλίου θα μπορούσε να συμμετάσχει σε διαχειριστικό σχήμα. Σημειώνεται ότι «κλειδί» για τα συμφέροντα του Ο.Λ.Π. Α.Ε. αλλά και για την παραχώρηση του Θριάσιου είναι η λειτουργία της σιδηροδρομικής γραμμής Θριάσιου – Ικονίου, η οποία αναμένεται να λειτουργήσει εντός του θέρους.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Εν μέσω συνεχιζόμενων εμπορικών αναταραχών και αβεβαιότητας γύρω από τη δασμολογική πολιτική του Αμερικανού Προέδρου, Ντόναλντ Τραμπ, οι εισαγωγές εμπορευματοκιβωτίων των ΗΠΑ «ασθμαίνουν». Συγκεκριμένα,…
Η Google της Alphabet Inc θα επενδύσει 10 δισεκατομμύρια δολάρια για να ιδρύσει τεράστιο κέντρο δεδομένων και κόμβο Tεχνητής Nοημοσύνης (ΤΝ, AI) στο Άντρα…
«Τώρα ξεκινά η ανοικοδόμηση» της Γάζας δήλωσε ο πρόεδρος των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ χαρακτηρίζοντας «υπέροχη» τη σημερινή ημέρα για τη Μέση Ανατολή, στη Σύνοδο…
Εικοσιτετράωρη πανελλαδική απεργία για την Τρίτη 14 Οκτωβρίου 2025 προκήρυξε η ΑΔΕΔΥ, αντιδρώντας στο νέο εργασιακό νομοσχέδιο. Η συγκέντρωση στην Αθήνα θα γίνει στις…
Η απεργία των λιμενεργατών στο λιμάνι του Ρότερνταμ, μετά το αίτημα τους για υψηλότερους μισθούς ανεστάλη προσωρινά σήμερα 13 Οκτωβρίου, μετά από νομικές ενέργειες,…
Ανάμεικτα είναι τα συναισθήματα που απορρέουν από την αναθεώρηση των προβλέψεων του Παγκόσμιου Οργανισμού Εμπορίου (ΠΟΕ) για την ανάπτυξη του παγκόσμιου εμπορίου. Συγκεκριμένα, βάσει…
Η εμπορική διαμάχη μεταξύ της Κίνας και του αυστραλιανού μεταλλευτικού κολοσσού BHP, σε συνδυασμό με τις δασμολογικές τριβές που θολώνουν τις πωλήσεις των αμερικανικών…
Στον απόηχο της συμφωνίας κατάπαυσης πυρός στη Λωρίδα της Γάζας ανάμεσα στο Ισραήλ και τη Χαμάς, τα βλέμματα της διεθνούς ναυτιλιακής κοινότητας στρέφονται στην…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ