
Σας παραθέτουμε ορισμένα αποσπάσματα της ομιλίας του Αντιπροέδρου της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Olli Rehn κατά την κοινή ακρόαση για την Ελλάδα των επιτροπών «Οικονομικής και Νομισματικής Πολιτικής» και «Απασχόλησης και Κοινωνικών Υποθέσεων» του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου
“Η κρίση στην Ελλάδα είναι μια πρόκληση για την ελληνική κοινωνία και για την Ευρωπαϊκή Ένωση. Είναι η κληρονομιά ετών ανεύθυνης πολιτικής. Χάρη στην ευρωπαϊκή αλληλεγγύη, αποφύγαμε τα χειρότερα, αποφύγαμε την κοινωνική καταστροφή. Αλλά η κατάσταση παραμένει δύσκολη, ιδιαίτερα για τα πιο ευπαθή μέλη της κοινωνίας.
Το έργο της Τρόικας επικεντρώνεται στην παροχή βοήθειας στην Ελλάδα, προκειμένου να εξισορροπήσει και να αναδιαρθρώσει την οικονομία της και να βελτιώσει τις μεσοπρόθεσμες προοπτικές απασχόλησης και ανάπτυξης.
Επιτρέψτε μου να τονίσω δύο λέξεις: απασχόληση και ανάπτυξη. Αυτοί είναι οι κύριοι στόχοι του προγράμματος οικονομικής μεταρρύθμισης της Ελλάδας.
Η Ελλάδα έχει δεσμευτεί να εφαρμόσει το πρόγραμμα οικονομικής μεταρρύθμισης. Θα πρέπει να της δοθεί η ευκαιρία να το υλοποιήσει.
Το πρώτο πρόγραμμα για την Ελλάδα είχε δύο “αχίλλειες πτέρνες”: Η μία ήταν η αδύναμη διοικητική ικανότητα της ελληνικής δημόσιας διοίκησης, που δεν της επέτρεψε να προχωρήσει στην αυστηρή εφαρμογή των μεταρρυθμίσεων. Η δεύτερη ήταν η έλλειψη της απαραίτητης πολιτικής ενότητας, η οποία είναι απαραίτητη ώστε να υπάρχει επαρκής στήριξη για τις δύσκολες μεταρρυθμίσεις”.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Απώλειες κατέγραψε η ναυλαγορά των LNG carriers την περασμένη εβδομάδα, με τους ναύλους να υποχωρούν ελαφρά. Σύμφωνα με έκθεση της ναυλομεσιτικής Fearnleys, το κόστος…
«Ανοιχτή πληγή» αποτελεί η δασμολογική πολιτική των ΗΠΑ (και) για την παγκόσμια αγορά πετροχημικών, η οποία προσπαθεί ακόμη να ανακάμψει από τους σκοπέλους των…
Στον «πυρετό» της ανάπτυξης λιμενικών υποδομών της ασιατικής υποηπείρου εντάσσεται πλέον και το Μπανγκλαντές, με το πλάνο της χώρας για τη δημιουργία λιμένα βαθέων…
Ένα σημαντικό ορόσημο στην πορεία αποανθρακοποίησης του κλάδου της κρουαζιέρας κατεγράφη πρόσφατα στα ναυπηγεία της ιταλικής Fincantieri. Συγκεκριμένα, βάσει σχετικής ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής…
Η πορεία της ναυτιλιακής βιομηχανίας προς την αποανθρακοποίηση συνιστά ένα από τα πλέον φλέγοντα ζητήματα που απασχολούν τη διεθνή ναυτιλιακή κοινότητα. Στο πλαίσιο αυτό,…
Τη σκυτάλη από τον πρόεδρο Τραμπ παίρνει το Μεξικό αναφορικά με την επιβολή δασμών, καθώς ανακοίνωσε δασμούς ύψους 50% στις εισαγωγές αυτοκινήτων από την…
Η επέκταση των δραστηριοτήτων της JERA σε διεθνές επίπεδο συνεχίζεται με ταχύτατους ρυθμούς, με τον ιαπωνικό κολοσσό ενέργειας να πραγματοποιεί νέα «στάση», αυτή τη…
Η σταθερότητα φαίνεται να αποτελεί το νέο status quo της ναυλαγοράς των LPG carriers, καθώς την περασμένη εβδομάδα δεν σημειώθηκαν μεταβολές στους spot ναύλους.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ