
Στη 13.00 το μεσημέρι θα πραγματοποιηθεί το δρομολόγιο του πλοίου “Βιτσέντζος Κορνάρος” της εταιρείας LΑΝΕ, από Πειραιά για Κύθηρα, Γύθειο, Καλαμάτα, Μονεμβασιά, Αντικύθηρα, Κίσσαμος. Το πλήρωμα δεν θα προχωρήσει προς το παρόν σε κινητοποιήσεις, μετά τις διαβεβαιώσεις του υπουργείου Ανάπτυξης Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας ότι θα καταβληθεί πολύ σύντομα ένα μέρος του ποσού από την κρατική επιδότηση.
Στο πλοίο, που πραγματοποιεί δρομολόγιο άγονης γραμμής, εργάζονται περίπου 60 άτομα πλήρωμα, που όπως καταγγέλλουν έχουν να πληρωθούν εδώ και πέντε μήνες, και συγκεκριμένα από τον Οκτώβριο του 2011.
Συγκεκριμένα πλοιοκτησία και εργαζόμενοι, υποστηρίζουν ότι τους οφείλονται από το 2010 έως σήμερα μισθώματα από επιδοτήσεις συνολικού ύψους 1.300.000 εκατ. ευρώ.
Σημειώνεται ότι οι εισπράξεις από το Κυριακάτικο δρομολόγιο του “Βιτσέντζος Κορνάρος” από Κρήτη για Πειραιά ήταν 1.278 ευρώ, όταν το συγκεκριμένο πλοίο μόνο για καύσιμα χρειάζεται περίπου 45.000 ευρώ σε κάθε ταξίδι.
Η άνοδος της τιμής των καυσίμων, αλλά και η μείωση του χρόνου πίστωσης από τις τράπεζες, έχει δημιουργήσει σημαντικά προβλήματα ρευστότητας σε πολλές εταιρείες.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ιδιαίτερα μεγάλη «βουτιά» σημείωσαν οι ναύλοι των LPG carriers, και ειδικά εκείνοι των πλοίων μεγαλύτερης μεταφορικής ικανότητας. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Τα ναυπηγεία Tsuneishi Shipbuilding της Ιαπωνίας αποφάσισαν να εξαγοράσουν όλες τις μετοχές του ναυπηγικού ομίλου Mitsui E&S Shipbuilding, ενώ αναμένεται να τον μετατρέψουν σε…
Στο πλαίσιο της στρατηγικής ενίσχυσης της παρουσίας της στην ευρωπαϊκή αγορά διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, η νοτιοκορεατική HMM προανήγγειλε νέα σημαντική επένδυση στον λιμένα Algeciras της…
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), που εκπροσωπεί τη συντριπτική πλειοψηφία της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, ανακοίνωσε τη δέσμευσή της να συνεργαστεί με την ελληνική…
Συνέντευξη του Καπτ. Παναγιώτη Γιγή, Προέδρου της ΠΕΠΕΝ
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ