
Η ΑΡΜ Terminals ανακοίνωσε ότι η παραγωγικότητα στον τερματικό σταθμό του Callao (Περού) αυξήθηκε κατά 63% σε επτά μήνες ως αποτέλεσμα επενδύσεων ύψους $27 εκατομμυρίων. Από την ανάληψη της λειτουργίας του Βόρειου Τερματικού Σταθμού την 1η Ιουλίου 2011, ο οποίος μετονομάστηκε σε APM Terminals Callao, η παραγωγικότητα των γερανών υπερδιπλασιάστηκε και διαμορφώθηκε σε 25,57 κινήσεις ανά γερανό ανά ώρα. Το gate turnaround μειώθηκε κατά 49% στα 28 λεπτά τους πρώτους επτά μήνες λειτουργίας του τερματικού υπό την διαχείριση της APM Terminals.
Έως σήμερα η εταιρεία έχει επενδύσει $27 εκ. από τα συνολικά $749 εκ. τα οποία θα διαθέσει για τον εκσυγχρονισμό και την επέκταση της υπάρχουσας λιμενικής εγκατάστασης. Ο Γενικός Διευθυντής του τερματικού, Henrik Kristensen δήλωσε ότι η εταιρεία έχει ήδη ξεκινήσει τις εργασίες εκβάθυνσης στα κρηπιδώματα ώστε να διαμορφωθεί το βύθισμα στα 12,5 μέτρα, από τα 11 μέτρα που είναι σήμερα. Τον Απρίλιο δύο post-Panamax αυτοκινούμενοι γερανοί θα παραδοθούν στον τερματικό σταθμό, αυξάνοντας ακόμη περισσότερο την παραγωγικότητα. Οι προγραμματιζόμενες επενδύσεις σε μηχανολογικό εξοπλισμό περιλαμβάνουν την αγορά 12 νέων post-Panamax STS γερανών και 36 νέων RTGs. Οι υπόλοιπες επενδύσεις στοχεύουν στην αύξηση της χωρητικότητας του τερματικού σταθμού στα 2,9 εκ. TEU και στην κατασκευή νέων σιλό δημητριακών ώστε να είναι δυνατή η διακίνηση 9,9 εκ. τόνων γενικών φορτίων εντός της επόμενης δεκαετίας.
Ο τερματικός σταθμός θα διαχειρίζεται εμπορευματοκιβώτια, γενικό φορτίο καθώς επίσης Ro-Ro και breakbulk φορτία και κρουαζιερόπλοια.
Η οικονομία του Περού αναπτύχθηκε κατά 6,6% το 2011 ενώ με βάση τις προβλέψεις του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου θα παρουσιάσει ρυθμό ανάπτυξης 5,9% το 2012.
Το λιμάνι του Callao μπορεί να καταστεί σημαντικό κέντρο διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων για την Δυτική Ακτή της Νότιας Αμερικής, καθώς το εμπόριο μεταξύ της Ασίας και της Νότιας Αμερικής συνεχίζει να αυξάνεται. Οι σημαντικότεροι εμπορικοί εταίροι του Περού είναι οι Η.Π.Α. και η Κίνα.
Ο Kristensen σχολίασε ότι κατά τους πρώτους επτά μήνες η εταιρεία επένδυε περίπου $1.000.000 την εβδομάδα για να βελτιώσει το λιμάνι. Πλέον η διαχειρίστρια εταιρεία αναμένει την έγκριση των Περουβιανών Αρχών για τις τεχνικές μελέτες ώστε να ξεκινήσει η 1η και 2η φάση του έργου επέκτασης και αναβάθμισης των λιμενικών υποδομών.
Περισσότερα για τους παγκόσμιους διαχειριστές λιμένων @ www.PortEconomics,gr
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ