
Η διαχειρίστρια εταιρεία τερματικών σταθμών εμπορευματοκιβωτίων DP World ανακοίνωσε ότι το 2011 αυξήθηκε η διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων από τις εγκαταστάσεις της κατά 10%, επιτυγχάνοντας ρεκόρ με 54,7 εκατομμύρια TEUs. Οι τερματικοί σταθμοί οι οποίοι ελέγχονται εξ’ ολοκλήρου από την DP World (100%) πέτυχαν αύξηση 8% και η συνολική διακίνηση διαμορφώθηκε στα 27,5 εκ. TEUs.
Τα νούμερα θα ήταν ακόμη υψηλότερα αν η εταιρεία δεν είχε πωλήσει την συμμετοχή της σε πέντε τερματικούς σταθμούς στην Αυστραλία τον περασμένο Μάρτιο. Ο Πρόεδρος της εταιρείας δήλωσε ότι παρά την αβεβαιότητα που επικρατεί στη διεθνή οικονομία, οι δραστηριότητες της εταιρείας παρουσιάζουν σημαντική αύξηση». Σημαντικό τμήμα της αύξησης των εργασιών της εταιρείας οφείλεται στην σημαντική ανάπτυξη της διακίνησης (12%) στους τερματικούς σταθμούς που διαχειρίζεται στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, από τους οποίους πέρασαν περίπου 13 εκατομμύρια TEU το 2011. Η εταιρεία αναμένει ότι τα EBITDA για το 2011 θα συντάσσονται με τις προβλέψεις της στην αρχή του προηγούμενου έτους. Παρόλ’ αυτά τα κέρδη προ φόρων αναμένεται να είναι αυξημένα σε σχέση με ότι είχε προβλεφθεί.
Εκτός από τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα η εταιρεία παρουσιάζει υψηλές επιδόσεις και στην περιοχή του Ειρηνικού, της Αφρικής και της Αμερικής. Επίσης οι τερματικοί σταθμοί στο Karachi (Πακιστάν) και στο Vallarpadam (Ινδία) οι οποίοι ξεκίνησαν την λειτουργία τους στις αρχές του 2011, κατάφεραν να επιτύχουν αξιοσημείωτες επιδόσεις σύμφωνα με την εταιρεία, ενώ ο Διευθύνων Σύμβουλος προβλέπει ότι η μακροπρόθεσμη προοπτική της συγκεκριμένης βιομηχανίας είναι θετική. Πρόσθεσε ότι οι συνεχιζόμενες επενδύσεις της DP World σε υπάρχουσες και νέες λιμενικές εγκαταστάσεις σε όλο τον κόσμο, διασφαλίζουν ότι το χαρτοφυλάκιο της εταιρείας είναι σε θέση να ανταποκριθεί στις προσδοκίες των πελατών της αλλά και των μελλοντικών τους απαιτήσεων.
Η DP World λειτουργεί περισσότερους από 60 τερματικούς σταθμούς εμπορευματοκιβωτίων σε έξι Ηπείρους, ενώ έχει σε εξέλιξη 11 νέα επενδυτικά προγράμματα σε 10 χώρες.
Περισσότερα για τους παγκόσμιους διαχειριστές τερματικών λιμενικών σταθμών @ www.PortEconomics.gr
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ιδιαίτερα μεγάλη «βουτιά» σημείωσαν οι ναύλοι των LPG carriers, και ειδικά εκείνοι των πλοίων μεγαλύτερης μεταφορικής ικανότητας. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Τα ναυπηγεία Tsuneishi Shipbuilding της Ιαπωνίας αποφάσισαν να εξαγοράσουν όλες τις μετοχές του ναυπηγικού ομίλου Mitsui E&S Shipbuilding, ενώ αναμένεται να τον μετατρέψουν σε…
Στο πλαίσιο της στρατηγικής ενίσχυσης της παρουσίας της στην ευρωπαϊκή αγορά διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, η νοτιοκορεατική HMM προανήγγειλε νέα σημαντική επένδυση στον λιμένα Algeciras της…
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), που εκπροσωπεί τη συντριπτική πλειοψηφία της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, ανακοίνωσε τη δέσμευσή της να συνεργαστεί με την ελληνική…
Συνέντευξη του Καπτ. Παναγιώτη Γιγή, Προέδρου της ΠΕΠΕΝ
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ