
Υπεγράφη από τον αναπληρωτή υπουργό Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας & Ναυτιλίας κ. Χάρη Παμπούκη η πρώτη απόφαση ένταξης για την χρηματοδότηση της μόνιμης παύσης αλιευτικών δραστηριοτήτων, στο πλαίσιο του Μέτρου 1.1. του Επιχειρησιακού Προγράμματος Αλιείας 2007- 2013.
Ειδικότερα, η Υπουργική Απόφαση προβλέπει την ένταξη στο Πρόγραμμα των πρώτων 315 επαγγελματικών αλιευτικών σκαφών, με βάση τις προτεραιότητες που έθετε η Πρόσκληση, και χρηματοδότηση τους με ποσό συνολικού ύψους 18.768.647,88 ευρώ ώστε να προχωρήσουν στην άμεση διάλυση των σκαφών τους.
Το ποσό αυτό κατανέμεται σε 7.680.805,09 ευρώ για την μείωση κατά 116 των σκαφών που δραστηριοποιούνται σε κλειστούς κόλπους, σε 826.546,30 ευρώ για την μείωση κατά 54 των σκαφών που είναι κάτω των 7 μέτρων και σε 10.261.296,49 ευρώ για την μείωση κατά 145 των σκαφών που είναι παλαιότερα των 15 ετών. Από τα ανωτέρω σκάφη τα 111 είναι βιντζότρατες οι οποίες λαμβάνουν αυξημένη χρηματοδότηση.
Εντός της επόμενης εβδομάδας η Ειδική Υπηρεσία Εφαρμογής Δράσεων του ΕΠΑΛ θα ολοκληρώσει την αποστολή των αποφάσεων στις Υπηρεσίες Αλιείας των αρμόδιων Περιφερειακών Ενοτήτων προκείμενου να ενημερωθούν από αυτές οι δικαιούχοι και να ξεκινήσει η διαδικασία πιστοποίησης των αποσύρσεων.
Η αξιολόγηση των φακέλων των αλιέων συνεχίζεται, ώστε να εκδοθούν και οι επόμενες αποφάσεις ένταξης που θα καλύπτουν επίσης σημαντικό αριθμό δικαιούχων που έχουν αιτηθεί την διάλυση των σκαφών τους.
Υπενθυμίζεται ότι με υπουργική απόφαση, της οποίας αναμένεται η δημοσίευση σε ΦΕΚ, έχει παραταθεί η προθεσμία υποβολής των αιτήσεων και των δικαιολογητικών μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου 2011.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ