
Η Maran Gas παρέλαβε τον Ιούλιο του 2018 το πρώτο πλοίο μεταφοράς LNG τύπου ME-GI.
Το πλοίο έχει ναυπηγηθεί από την Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering (DSME) στη Ν. Κορέα και αποτελεί το πρώτο από τα δέκα πλοία που θα παραδοθούν στην Maran Gas από τα ίδια ναυπηγεία μέσα στα επόμενα δύο χρόνια.
Η χωρητικότητα φορτίου του πλοίου ανέρχεται σε 173.400 κυβικά μέτρα, ενώ το πλοίο είναι εφοδιασμένο με μηχανές διπλού καυσίμου χαμηλών στροφών τύπου MAN 5G-70 ME-GI για πρόωση και με ένα σύστημα παροχής αερίου καυσίμου το οποίο αποτελείται από δύο συμπιεστές υψηλών πιέσεων, οι οποίοι ενσωματώνονται σε ένα σύστημα επανυγροποίησης, το οποίο αποδίδει ενεργό ρυθμό εξάτμισης 0,035% ημερησίως.
Ο σχεδιασμός του πλοίου ενσωματώνει τις νεότερες τάσεις της βιομηχανίας σχετικά με την αποδοτικότητα πρόωσης, τη λειτουργική ευελιξία καθώς και μοναδικά πρότυπα ασφάλειας.
Το πλοίο φέρει ελληνική σημαία και είναι στελεχωμένο από Έλληνες αξιωματικούς.
Χαρακτηριστικά του πλοίου:
Όνομα πλοίου: Maran Gas Spetses
Τύπος πλοίου: LNG Carrier
Ναυπηγείο: Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering (DSME)
Έτος παραλαβής: 2018
Σημαία: Ελληνική
Νηογνώμονας: ABS
IMO Νo: 9767950
DWT (θερινό): 99.994,9 T/173.400 CBM
GRT: 113.665
Μηχανές πρόωσης: MAN B&W 5G70ME-C9.5-GI x 2 sets (Derated)
Φωτογραφίες του πλοίου:
Φωτό: Maran Gas
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Τα Ναυπηγεία της ΟΝΕΧ στη Σύρο επισκέφθηκε το Σάββατο 18/10/2025 ο Υπουργός Ανάπτυξης κ. Τάκης Θεοδωρικάκος, όπου τον υποδέχθηκε ο Γενικός Διευθυντής, κ. Γιάννης…
Αεροσκάφος μεταφοράς φορτίου που εκτελούσε πτήση από το Ντουμπάι βγήκε από τον διάδρομο κατά την προσγείωσή του στο διεθνές αεροδρόμιο του Χονγκ Κονγκ και…
Σε ισχυρό μομέντουμ εξακολουθούν να βρίσκονται τα VLCCs, καθώς η αυξημένη «όρεξη» της Κίνας για πετρέλαιο και η περιορισμένη προσφορά πλοίων συγκροτούν ευνοϊκά θεμελιώδη…
Ανεξάρτητα από τις έντονες προσπάθειες για μια καθαρή ενεργειακή μετάβαση σε παγκόσμιο επίπεδο μέσω των ΑΠΕ, η χρήση θερμικού άνθρακα ‒και κατ’ επέκταση η…
Η εμπιστοσύνη των πλοιοκτητών στα ναυπηγεία της Κίνας διαφαίνεται αμείωτη. Πρόσφατα, η γερμανική ναυτιλιακή εταιρεία TT-Line υπέγραψε με το ναυπηγείο CMI Jinling Shipyard επιστολή…
Ύστερα από διαπραγματεύσεις η φήφιση του IMO Net-Zero Framework αναβλήθηκε για ένα έτος. Υπενθυμίζεται ότι, τόσο η Ελλάδα, όσο και η Κύπρος ήταν ανάμεσα…
Ο κ. Ιωάννης Ν. Κοτζιάς, Πρόεδρος του Συνδέσμου Ελλήνων Ναυλομεσιτών (Hellenic Shipbrokers Association – HSA), συναντήθηκε με την Υφυπουργό Ναυτιλίας της Κυπριακής Δημοκρατίας, κα…
Ανάμεικτα ήταν τα συναισθήματα στη ναυλαγορά των LNG carriers την τελευταία εβδομάδα, με τους ναύλους ανατολικά και δυτικά του Σουέζ να καταγράφουν αντίρροπες μεταβολές.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ