
Η εταιρεία Hanjin Heavy Industries ανακοίνωσε ότι θα κατασκευάσει δύο πλοία κατηγορίας VLGC (Very Large Gas Carrier) στις εγκαταστάσεις της στις Φιλιππίνες, για την εταιρεία Exmar. Τα χωρητικότητας 80.000 m3 νεότευκτα πλοία θα τροφοδοτούνται το καθένα από έναν ανεξάρτητο κινητήρα MAN B&W 6G60ME-LGIP Mk9.5 .
Η εταιρεία MAN Diesel & Turbo αναφέρει ότι τα εν λόγω VLGCs επέλεξαν το LPG ως καύσιμο προκειμένου να συμμορφωθούν με τη νέα νομοθεσία του IMO για τις εκπομπές θείου που θα τεθεί σε ισχύ το 2020. Η παράδοση των κινητήρων στο ναυπηγείο έχει προγραμματιστεί για τον Δεκέμβριο του 2019. Μετά την ολοκλήρωση της ναυπήγησής τους, τα πλοία θα ναυλωθούν από την Statoil.
Ο κ. Bjarne Foldager, Αντιπρόεδρος Πωλήσεων και Προώθησης του τμήματος Δίχρονων Κινητήρων της MAN Diesel & Turbo, ανέφερε: “Το ενδιαφέρον για τη χρήση του LPG ως καυσίμου, εκτός από την κατηγορία πλοίων μεταφοράς LPG, αυξάνεται λόγω της ιδιότητάς του να μην περιέχει θείο, της διαθεσιμότητάς του και της ευκολίας ανεφοδιασμού του.”
Σύμφωνα με τη MAN Diesel & Turbo ο κινητήρας ME-LGIP έχει παρουσιάσει μείωση κατά περίπου 10% του CO2 και μείωση κατά περίπου 90% των σωματιδίων κατά τη λειτουργία του με LPG, σε σύγκριση με το MDO. Επιπλέον, η MAN Diesel & Turbo αναμένει ότι η εγκατάσταση των κινητήρων ME-LGIP σε εμπορικά πλοία θα είναι εξαιρετικά ανταγωνιστική ως προς το κόστος, σε σχέση με άλλους τύπους κινητήρων διπλού καυσίμου.
Φωτό: mandieselturbo.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η οικογένεια του αείμνηστου Κωνσταντίνου Ι. Λύρα προέβη σε δύο σημαντικές δωρεές προς τον Δήμο Οινουσσών. Συγκεκριμένα, οι δωρητές διαθέτουν δύο ακίνητα σε κεντρικά…
Την ευκαιρία να συμμετάσχει στην 83η συνεδρίαση της Marine Environment Protection Committee (MEPC) του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (IMO), είχε η Ελληνική Ένωση Προστασίας Θαλασσίου Περιβάλλοντος…
Το Κίεβο είναι έτοιμο να υπογράψει συμφωνία για τα ορυκτά με την Ουάσινγκον και αυτό ενδέχεται να γίνει αργότερα σήμερα, σύμφωνα με πηγές. «Νομίζω…
Το φράγμα των 6.500 πλοίων έσπασε ο στόλος των containerships, με τη μεταφορική του ικανότητα να ξεπερνά τα 31,1 εκατ. TEUs. Tην ίδια ώρα,…
Με την εστίαση του Ντόναλντ Τραμπ στα ορυκτά καύσιμα, και δη στο πετρέλαιο, οι κολοσσοί ενέργειας των ΗΠΑ δρομολογούν νέες επενδύσεις διεθνούς κλίμακας. Ειδικότερα,…
Η πρόωση υποβοηθούμενη από τον άνεμο, σε συνδυασμό με 100% βιοκαύσιμο, μειώνει σημαντικά το ανθρακικό αποτύπωμα. Χάρη στην εφαρμογή αυτών των τεχνολογιών αιχμής, το…
Η εποχικότητα συχνά επιδρά ποικιλοτρόπως στις επιδόσεις της ναυλαγοράς των bulk carriers. Ειδικότερα, το διάστημα Απριλίου-Μαΐου συνιστά μια μεταβατική περίοδο για την αγορά, η…
Πτώση 12% στις τιμές βασικών εμπορευμάτων το 2025 και ένα επιπλέον 5% για το 2026 βλέπει η Παγκόσμια Τράπεζα εν μέσω εξασθένησης της οικονομικής…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ