
Η εταιρεία Hanjin Heavy Industries ανακοίνωσε ότι θα κατασκευάσει δύο πλοία κατηγορίας VLGC (Very Large Gas Carrier) στις εγκαταστάσεις της στις Φιλιππίνες, για την εταιρεία Exmar. Τα χωρητικότητας 80.000 m3 νεότευκτα πλοία θα τροφοδοτούνται το καθένα από έναν ανεξάρτητο κινητήρα MAN B&W 6G60ME-LGIP Mk9.5 .
Η εταιρεία MAN Diesel & Turbo αναφέρει ότι τα εν λόγω VLGCs επέλεξαν το LPG ως καύσιμο προκειμένου να συμμορφωθούν με τη νέα νομοθεσία του IMO για τις εκπομπές θείου που θα τεθεί σε ισχύ το 2020. Η παράδοση των κινητήρων στο ναυπηγείο έχει προγραμματιστεί για τον Δεκέμβριο του 2019. Μετά την ολοκλήρωση της ναυπήγησής τους, τα πλοία θα ναυλωθούν από την Statoil.
Ο κ. Bjarne Foldager, Αντιπρόεδρος Πωλήσεων και Προώθησης του τμήματος Δίχρονων Κινητήρων της MAN Diesel & Turbo, ανέφερε: “Το ενδιαφέρον για τη χρήση του LPG ως καυσίμου, εκτός από την κατηγορία πλοίων μεταφοράς LPG, αυξάνεται λόγω της ιδιότητάς του να μην περιέχει θείο, της διαθεσιμότητάς του και της ευκολίας ανεφοδιασμού του.”
Σύμφωνα με τη MAN Diesel & Turbo ο κινητήρας ME-LGIP έχει παρουσιάσει μείωση κατά περίπου 10% του CO2 και μείωση κατά περίπου 90% των σωματιδίων κατά τη λειτουργία του με LPG, σε σύγκριση με το MDO. Επιπλέον, η MAN Diesel & Turbo αναμένει ότι η εγκατάσταση των κινητήρων ME-LGIP σε εμπορικά πλοία θα είναι εξαιρετικά ανταγωνιστική ως προς το κόστος, σε σχέση με άλλους τύπους κινητήρων διπλού καυσίμου.
Φωτό: mandieselturbo.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών


Σε βραχώδη σημείο, στην είσοδο του λιμανιού του Βόλου, αμέσως μετά τον κόκκινο φανό, έπεσε από άγνωστη μέχρι στιγμής αιτία, σκάφος του Λιμενικού Σώματος.…

Από το 2026, το λιμάνι του Όσλο θα εισαγάγει οικονομικά κίνητρα για καθαρότερα πλοία. Τα πλοία που λειτουργούν χωρίς εκπομπές ρύπων εντός και εκτός…

Η αμερικανική εταιρεία τεχνητής νοημοσύνης (ΤΝ) OpenAI και αυστραλιανή εταιρεία διαχείρισης κέντρου δεδομένων ανακοίνωσαν σήμερα ότι υπέγραψαν πρωτόκολλο συμφωνίας ύψους δισεκατομμυρίων δολαρίων για να…

Την επέκταση της συνεργασίας τους με την υπογραφή συμβολαίου για την κατασκευή ενός τρίτου, αμιγώς ηλεκτρικού (100% battery-electric), ταχύπλοου ferry ανακοίνωσαν η Incat Tasmania…

Μια νέα νομοθεσία για την ασφάλιση των πλοίων έναντι κινδύνων πολέμου (Act on the War Risk Insurance of Ships ) ενέκρινε ομόφωνα το δανικό…

«Η “Ατζέντα 2030” προβλέπει ένα ισχυρό και σύγχρονο Πολεμικό Ναυτικό. Το πιο ισχυρό και το πιο σύγχρονο Πολεμικό Ναυτικό στη μακραίωνη ελληνική ιστορία. Προβλέπει…

Την επιχειρησιακή της εμβέλεια επεκτείνει δυναμικά η China Eastern Airlines, καθώς, σύμφωνα με την ίδια, εγκαινίασε τη μεγαλύτερη σε απόσταση απευθείας εμπορική πτήση στον…

Η μεγαλύτερη σε μήκος και βαθύτερη υποθαλάσσια οδική σήραγγα στον κόσμο κατασκευάζεται στη Νορβηγία, με σκοπό να μειώσει τον χρόνο ταξιδιού μεταξύ των μεγάλων…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ