
Η Διεθνής Ένωση Ναυτασφαλίσεων (International Union of Marine Insurance -IUMI) με δελτίο Τύπου αναφέρει τις επιφυλάξεις της αναφορικά με την καταλληλότητα των συστημάτων πυρόσβεσης στα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων. Συγκεκριμένα, η Ένωση εκφράζει την ανησυχία της για το ολοένα και αυξανόμενο μέγεθος των containerships και τα περιστατικά πυρκαγιάς σε πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων που λαμβάνουν χώρα τα τελευταία έτη, τα οποία θεωρεί ότι δεν μπορούν να αντιμετωπιστούν επαρκώς από τις ισχύουσες διεθνείς διατάξεις.
Σχετικά περιστατικά έλαβαν χώρα στο πλοίο «CCNI Arauco», χωρητικότητας 9.000 TEUs, τον Σεπτέμβριο του 2016, στο «Hanjin Pennsylvania», χωρητικότητας 4.000 TEUs τον Νοέμβριο του 2002 όπου έχασαν την ζωή τους δύο ναυτικοί και στο «MSC Flaminia», χωρητικότητας 6.732 TEUs τον Ιούλιο του 2012 που προκάλεσε τον θάνατο τριών ναυτικών.
Παρά το γεγονός πως υφίσταται η τροπολογία του 2014 της Διεθνούς Σύμβασης για την Ασφάλεια της Ζωής στη Θάλασσα (SOLAS) η IUMI εκφράζει την ανάγκη για μεγαλύτερη αντιμετώπιση των εν λόγω περιστατικών, καθώς όπως αναφέρει η Πρόεδρος του Πολιτικού Φόρουμ της Ένωσης κα Helle Hammer, οι ισχύουσες διατάξεις της SOLAS δεν επαρκούν για την προστασία των σύγχρονων containerships από περιστατικά πυρκαγιάς.
Αυτός είναι ο λόγος που η IUMI υποστηρίζει ως βέλτιστη πρακτική μια πρόταση που υποβλήθηκε από τη γερμανική ένωση ασφαλιστικών εταιρειών GDV, η οποία προτείνει μια πιο τεχνική λύση για τις εγκαταστάσεις πυρόσβεσης σε πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.
Η GDV προτείνει τη δημιουργία μεμονωμένων διαμερισμάτων πυρκαγιάς κάτω από το κατάστρωμα για να αποφεύγεται η εξάπλωση της φωτιάς και την εγκατάσταση ενισχυμένων συστημάτων για την ανίχνευση της πυρκαγιάς.
Μπορείτε να δείτε τις προτάσεις της GDV για την αντιμετώπιση περιστατικών πυρκαγιών σε containerships εδώ.
Φωτό: iumi.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
UMAR Shipping Services Ltd, part of the UW Group, is proud to announce that it has been awarded with the Corporate Social Responsibility (CSR)…
Τις απόψεις τους σχετικά με το ακανθώδες ζήτημα των εναλλακτικών καυσίμων, καθώς και τις λεπτές ισορροπίες μεταξύ αναβάθμισης του υπάρχοντος στόλου ή επέκτασης μέσω…
Τα Ναυπηγεία της ΟΝΕΧ στη Σύρο φιλοξένησαν από την 1η έως και την 3η Οκτωβρίου τις εργασίες δύο σημαντικών επιτροπών της Διεθνούς Ένωσης Ανεξάρτητων…
Υπέκυψε στα τραύματά του ένα μέλος του πληρώματος του υπό ολλανδική σημαία φορτηγού πλοίου «Minervagracht», το οποίο δέχθηκε επίθεση από τους αντάρτες Χούθι στον…
«Η στρατηγική σχέση της Ελλάδας με τις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής είναι αναβαθμισμένη και σαφώς ισχυροποιημένη. Μελετούμε από κοινού ένα ρεαλιστικό και υλοποιήσιμο πλαίσιο, που…
Στην καθοριστική σημασία που διαδραματίζουν οι ναυτικοί, αλλά και γενικότερα στον ανθρώπινο παράγοντα στον κλάδο της ναυτιλίας, έδωσε ιδιαίτερη έμφαση η Karin Orsel, Πρόεδρος…
Την ισορροπία μεταξύ προσφοράς και ζήτησης στη ναυτιλία τακτικών γραμμών σκιαγραφεί με νέα της ανάλυση η Sea-Intelligence. Βάσει των δεδομένων σχετικά με την εξέλιξη…
Σε πρόσφατη έκθεσή της, η ναυλομεσιτική Xclusiv αναλύει τα στατιστικά δεδομένα του υπάρχοντος εμπορικού στόλου, αλλά και των παραγγελιών για νεότευκτα. Ο υπάρχων στόλος…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ