
Σύμφωνα με τοπικά ΜΜΕ υψηλόβαθμο στέλεχος της South Asia Gas Enterprise Pvt Ltd (SAGE), δήλωσε ότι η επανεξέταση και άμεση υλοποίηση του σχεδίου για την κατασκευή ενός υποθαλάσσιου αγωγού για την εξαγωγή του φυσικού αερίου του Ιράν μέσω της Θάλασσας του Ομάν και του Ινδικού Ωκεανού προς την Ινδία είναι πλέον στα άμεσα σχέδια του Νέου Δελχί και της Τεχεράνης.
Ο νέος αγωγός θα κοστίσει 4,5 δις δολάρια και θα μεταφέρει φυσικό αέριο από τα νότια παράλια του Ιράν, μέσω των θαλασσίων υδάτων και την ΑΟΖ του Ομάν και της ανοικτής θάλασσας στον Ινδικό Ωκεανό, προς το Γκουτζαράτ της δυτικής Ινδίας.
Ο νέος αγωγός θα έχει μήκος 1.400 χιλιομέτρων παρακάμπτοντας την αποκλειστική οικονομική ζώνη (ΑΟΖ) του Πακιστάν.
Tο Ιράν και το Ομάν έχουν ήδη υπογράψει συμφωνία ύψους 60 δις δολαρίων ΗΠΑ για την κατασκευή ενός υποθαλάσσιου αγωγού, ο οποίος θα μεταφέρει 20 εκατομμύρια κυβικά μέτρα φυσικού αερίου ανά ημέρα για μια περίοδο 25 ετών. Σύμφωνα με το ιρανικό πρακτορείο Tasnim η Ινδία επιδιώκει εδώ και αρκετούς πλέον μήνες να ολοκληρώσει μια άμεση σύνδεση του αγωγού μεταφοράς φυσικού αερίου, ακόμα και υποθαλάσσια, με το Ιράν μετά την κωλυσιεργία του Πακιστάν ως προς την ολοκλήρωση ενός χερσαίου αγωγού φυσικού αερίου μεταξύ των τριών κρατών.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
The Panama Maritime Authority (PMA), through the Directorate General of Merchant Marine (DGMM), held a roundtable with the International Association of Recognized Organizations (IARO)…
Στην Αφρική «απλώνει δίχτυα» ο ενεργειακός κολοσσός QatarEnergy, ο οποίος «καλοβλέπει» τους υδρογονάνθρακες στα ανοικτά της Δημοκρατίας του Κονγκό. Σύμφωνα με σχετική ανάρτηση στα…
Νέα έρευνα του ITF αποκάλυψε συστημικούς κινδύνους για την υγεία και την ασφάλεια σε ολόκληρο τον παγκόσμιο σιδηροδρομικό τομέα, με την υποστελέχωση και τις…
Το πιστοποιητικό κλάσης από τον ABS στο «Saildrone Surveyor» σηματοδοτεί μια σημαντική καμπή στην εξέλιξη των μη επανδρωμένων θαλάσσιων τεχνολογιών. Πρόκειται για το μεγαλύτερο…
Η Höegh Autoliners προχώρησε σε μια παραγγελία για τους πρώτους κινητήρες καύσης αμμωνίας που θα τοποθετηθούν σε πλοία τύπου Aurora-class Pure Car/Truck Carriers (PCTCs).…
Η αξιοποίηση ευρωπαϊκών πόρων για την ενίσχυση στρατηγικών λιμενικών υποδομών φαίνεται να βρίσκεται στο επίκεντρο του σχεδιασμού της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου. Στο πλαίσιο αυτό,…
Με ταχύτατους ρυθμούς συνεχίζεται η επέκταση του στόλου πλοίων εναλλακτικών καυσίμων της CMA CGM, με τα «φώτα» να στρέφονται αυτή τη φορά στη μεθανόλη.…
Η HD Korea Shipbuilding & Offshore Engineering (HD KSOE) ανακοίνωσε τη Δευτέρα 2 Σεπτεμβρίου, ότι πραγματοποιήθηκε η τελετή κοπής ελάσματος ενός πλοίου μεταφοράς πετροχημικών,…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ