
Οι εταιρείες ENGIE, Fluxys, Mitsubishi Corporation και NYK παρέλαβαν το πρώτο πλοίο στον κόσμο που χρησιμοποιεί ως καύσιμο υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG) και θα χρησιμοποιείται για τον ανεφοδιασμό άλλων πλοίων με LNG.
To πλοίο, που φέρει το όνομα ENGIE Zeebrugge, έχει μεταφορική ικανότητα 5.000 κυβικών μέτρων LNG και θα παρέχει καύσιμο LNG σε πλοία που δραστηριοποιούνται στη Βόρεια Ευρώπη.
Ναυπηγήθηκε στα κορεάτικα ναυπηγεία Yeongdo της Hanjin Heavy Industries & Construction Co. Ltd. Οι δεξαμενές του πλοίου θα γεμίσουν με LNG στο ναυπηγείο και στη συνέχεια θα ξεκινήσει το παρθενικό του ταξίδι με τελικό προορισμό το Zeebrugge,στο Βέλγιο, όπου θα αποτελεί το λιμένα-βάση του πλοίου.
Σημειώνεται, ότι η αγορά πετρέλευσης πλοίων εκτιμάται σε 250 εκατ. τόνους μαζούτ ετησίως. Η ευρωπαϊκή και διεθνής ναυτιλία εξακολουθεί, όμως, να προβληματίζεται κατά πόσο το LNG μπορεί να καλύψει τις αυξημένες ανάγκες μετά το 2020, που θα ισχύουν οι νέοι κανονισμοί για τα καύσιμα χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο.
Φωτό: engie.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Τα νερά της ναυτιλίας έρχεται να ταράξει για ακόμη μία φορά η κινεζική COSCO Shipping με μια άνευ προηγούμενου παραγγελία. Συγκεκριμένα, ο κολοσσός της…

Επιταχύνθηκε και τον Νοέμβριο εφέτος ο ρυθμός ανόδου του πληθωρισμού, καθώς αυξήθηκε 2,4% από αύξηση 2% τον Οκτώβριο και έναντι αύξησης επίσης 2,4% τον…

Η Τουρκία θα εγγυηθεί τη ροή του ρωσικού φυσικού αερίου προς την Ουγγαρία, όπως δήλωσε σήμερα ο ούγγρος πρωθυπουργός Βίκτορ Όρμπαν ότι συμφωνήθηκε κατά…

Την πυρηνική ενέργεια προσδιόρισε ως την αιχμή του δόρατος για την αξιοποίηση των επενδυτικών κεφαλαίων ύψους $750 δισ. από τη Νότια Κορέα και την…

Επενδύσεις ύψους 4 δισ. ευρώ σε έργα δέσμευσης και αποθήκευσης διοξειδίου του άνθρακα από βιομηχανίες που δεν έχουν τεχνολογικά τη δυνατότητα μείωσης των εκπομπών…

Η εκεχειρία ΗΠΑ-Κίνας και η πρόσφατη αναβολή του IMO-NZF έχουν αλλάξει τα δεδομένα στον ναυτιλιακό κλάδο, με την αγορά νεότευκτων να βρίσκεται σε καλό…

Σε μια δραστική αναθεώρηση, που δύναται να προκαλέσει ισχυρούς τριγμούς στο παγκόσμιο εμπόριο, προσανατολίζονται οι χώρες της G7 και η ΕΕ, εξετάζοντας την επιβολή…

Συνεχίζονται οι διερευνητικές επαφές για την ιδιωτικοποίηση της νοτιοκορεατικής HMM, σχεδόν δύο χρόνια μετά την αποτυχία των προηγούμενων προσπαθειών. Σύμφωνα με ΜΜΕ της χώρας,…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ