
Με τη μετάβαση σε αυστηρότερα επίπεδα εκπομπών από το 2020, όταν το νέο παγκόσμιο όριο θείου θα μειωθεί στο 0.5%, οι πλοιοκτήτες, οι πάροχοι καυσίμων και τα υπόλοιπα ενδιαφερόμενα μέρη της εφοδιαστικής αλυσίδας θα πρέπει να κάνουν σημαντικές επενδύσεις προκειμένου να συμμορφωθούν με τους νέους κανονισμούς. Εξετάζοντας το κύριο ζήτημα, το οποίο είναι το ίδιο το καύσιμο, το LNG παρέχει μια βιώσιμη λύση μακροπρόθεσμα.
Ωστόσο, υπάρχουν ορισμένα εμπόδια τα οποία πρέπει να κατανοηθούν καλύτερα και να ξεπεραστούν προκειμένου να αξιοποιηθούν πλήρως οι δυνατότητες του LNG σαν καύσιμο. Τα εμπόδια αυτά περιλαμβάνουν την ωριμότητα της αγοράς και την έλλειψη κατανόησης των οφελών της χρήσης του LNG από τους τελικούς χρήστες, τους επενδυτές, τις κυβερνήσεις και την κοινωνία. Ακόμη, τις κεφαλαιουχικές δαπάνες και το κατακερματισμένο και συνεχώς εξελισσόμενο κανονιστικό πλαίσιο.
H SEA/LNG πιστεύει ότι η συνεργασία, η επίδειξη και η επικοινωνία είναι απαραίτητα στοιχεία προκειμένου να συνεχιστεί η ανάπτυξη μιας αποτελεσματικής και αποδοτικής παγκόσμιας αλυσίδα αξίας του LNG μέχρι το 2020.
Ο κ. Peter Keller, Chairman της SEA\LNG και Executive Vice President της Tote δήλωσε: “Μια συλλογική προσέγγιση είναι ο μόνος τρόπος για να ξεπεραστούν οι σημερινές προκλήσεις. H δημιουργία υποδομών που θα επιτρέπουν γρήγορους, ασφαλείς και οικονομικά αποδοτικούς ανεφοδιασμούς LNG σε βασικά παγκόσμια λιμάνια, η κατασκευή οικονομικά αποδοτικών πλοίων τα οποία κινούνται με LNG, και η επίτευξη συνοχής ανάμεσα σε παγκόσμιους και εθνικούς κανονισμούς είναι αναγκαία βήματα εάν πρόκειται το LNG να αποτελέσει λύση για τον ναυτιλιακό κλάδο».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η παραγωγή ενέργειας με καύση άνθρακα στην Κίνα κατέγραψε μεγάλη αύξηση το πρώτο εξάμηνο, όμως –ταυτόχρονα– σημειώθηκε νέο ρεκόρ της παραγωγής από ανανεώσιμες πηγές,…
Η Νότια Αφρική εισήγαγε ένα νέο κανονιστικό πλαίσιο για τη μεταφόρτωση φορτίου από πλοίο σε πλοίο εν πλω (STS), αυξάνοντας τις ποινές και θέτοντας…
Στο επίκεντρο βρίσκεται η πολιτεία Παχάνγκ της Μαλαισίας, η οποία ποντάρει πολλά στην ανάπτυξη της ναυτιλίας. Την περασμένη εβδομάδα, η εν λόγω πολιτεία υπέγραψε…
Το αμερικανικό καλαμπόκι, βασικό γεωργικό αγαθό για όλο τον κόσμο, σημείωσε κορυφαίους όγκους εξαγωγών διά θαλάσσης από τις ΗΠΑ το 2025. Βάσει δεδομένων της…
Οι επιπρόσθετοι τελωνειακοί δασμοί των ΗΠΑ σε προϊόντα της Ινδίας, που ανέρχονταν στο 25% στην αρχή του τρέχοντα μήνα, αυξήθηκαν από σήμερα στο 50%,…
Κανονικά θα πραγματοποιηθούν, αύριο, Πέμπτη 28 Αυγούστου 2025, οι πτήσεις της AEGEAN και της Olympic Air μετά την απόφαση του Μονομελούς Πρωτοδικείου Αθηνών να…
Wallem Group, a leading global maritime partner, has launched a suite of support and consultancy services to protect IT systems onboard its clients’ vessels…
Δημοσιεύθηκε η παγκόσμια κατάταξη πανεπιστημίων «Webometrics Ranking Web of Universities», σύμφωνα με την οποία το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ) βρίσκεται στην 237η…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ