
Οι ναυτιλιακές Αρχές της Μαλαισίας είχαν ενημερώσει σήμερα το πρωί ότι σημειώθηκε πειρατεία σε πετρελαιοφόρο, το οποίο μετέφερε 900 τόνους ντίζελ και το οποίο οδηγήθηκε από τους πειρατές σε ινδονησιακά ύδατα και συγκεκριμένα στα ανοιχτά της νήσου Μπατάμ της Ινδονησίας.
Σε επίσημη ανακοίνωση που εκδόθηκε από την Malaysian Maritime Enforcement Agency (MMEA), αναφέρεται ότι το πετρελαιοφόρο «MT Vier Harmoni», με έτος ναυπήγησης το 2014, είχε αποπλεύσει από το λιμένα Tanjung Pelepas της Μαλαισίας την περασμένη Δευτέρα και η ποσότητα ντίζελ που μετέφερε είχε εκτιμώμενη αξία 392.795 δολαρίων ΗΠΑ. Μάλιστα, ο διευθυντής της MMEA, Ahmad Puzi Ab Kahar δημοσιοποίησε και φωτογραφία του πετρελαιοφόρου στο λογαριασμό του στο Twitter.
Όμως, με βάση τα όσα υποστήριξε εκπρόσωπος της MMEA σε δηλώσεις του προς το Reuters, κατά πάσα πιθανότητα το «MT Vier Harmoni» δεν έχει πέσει θύμα πειρατικής επίθεσης. Αντιθέτως, τα μέλη του πληρώματος μάλλον αποφάσισαν να «εξαφανίσουν» από τα ραντάρ το πλοίο, λόγω κάποιας διαφωνίας τους με την διαχειρίστρια εταιρεία του πλοίου.
Το υπό σημαία Ινδονησίας «MT Vier Harmoni» ανήκει στην εταιρεία με έδρα την πρωτεύουσα της Ινδονησίας Τζακάρτα «Vierlines», ενώ με βάση τις διαθέσιμες πληροφορίες έχει ναυλωθεί από μία μαλαισιανή εταιρεία.
Να σημειωθεί ότι σύμφωνα με την πρόσφατη έκθεση που δημοσιοποίησε το Διεθνές Ναυτιλιακό Γραφείο (IMB) τα περιστατικά πειρατείας καθώς και ένοπλης ληστείας στην θάλασσα έχουν καταγράψει σημαντική μείωση φτάνοντας τα χαμηλά επίπεδα του 1995, μολονότι έχουν αυξηθεί τα περιστατικά απαγωγών στα ανοικτά της δυτικής Αφρικής. Παρ’ όλ’ αυτά ο κίνδυνος εκδήλωσης πειρατικών φαινομένων παραμένει ισχυρός και χρειάζεται να λαμβάνονται όλα τα απαραίτητα μέτρα από τις ναυτιλιακές εταιρείες καθώς και από τις κατά τόπους ναυτιλιακές Αρχές των χωρών, όπου η πειρατεία εμφανίζει έξαρση.
Φωτό: http://www.vierlines.com/
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Την ολοκλήρωση της εξαγοράς της SQLearn ανακοίνωσε η εταιρεία Mintra, σηματοδοτώντας το επόμενο βήμα στη δέσμευσή της για την υποστήριξη του ψηφιακού μετασχηματισμού της…

Η νέα σχεδίαση υπερμεγέθους πλοίου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων μεταφορικής ικανότητας 21.700 TEU, με κύριο καύσιμο την αμμωνία, από τη συνεργασία MSC, Zhoushan Changhong International και…

Tελευταία ενημέρωση 14:00 – Έληξε ο αποκλεισμός στο λιμάνι του Βόλου Μετά από ώρες κινητοποίησης, οι αγρότες αποχώρησαν οργανωμένα από το εμπορικό λιμάνι του…

Σε συζητήσεις για την εξαγορά της LLOG Exploration Offshore, μιας εκ των κορυφαίων πετρελαϊκών που δραστηριοποιούνται στον Κόλπο του Μεξικού, βρίσκεται η Shell. Οι…

Ο πρόεδρος των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ ανακοίνωσε ότι ενέκρινε, υπό όρους, την εξαγωγή ορισμένων ημιαγωγών της εταιρείας Nvidia στην Κίνα, αφού συνομίλησε με τον…

Η τουρκική εταιρεία low-cost αερομεταφορών Pegasus απλώνει τα «φτερά» της, προχωρώντας στην πλήρη εξαγορά τουλάχιστον δύο άλλων αερομεταφορέων της Γηραιάς Ηπείρου. Πιο αναλυτικά, σύμφωνα…

Ένα νέο ερευνητικό project εκκινεί το World Maritime University, με στόχο την αντιμετώπιση της αυξανόμενης πρόκλησης εγκατάλειψης των ναυτικών. Στόχος του project, το οποίο…

Πιο δυσμενείς συνθήκες στην αγορά σιδηρομεταλλεύματος βλέπει η ING για το 2026, καθώς η ζήτηση από την Κίνα υποχωρεί, ενώ ταυτόχρονα η προσφορά αυξάνεται.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ