
Στη 1 Αυγούστου 2015 θα ολοκληρωθούν οι εργασίες για την επέκταση του καναλιού του Σουέζ, ένα έργο για το οποίο συνεργάστηκαν 4 εταιρείες και διήρκησαν 12 μήνες. Το παραπάνω έργο, σύμφωνα με την Αιγυπτιακή κυβέρνηση, στοχεύει στη βελτίωση του διάπλου του καναλιού και της γενικότερης εύρυθμης λειτουργίας του.
Το νέο κανάλι θα παρέχει την δυνατότητα για λωρίδες διπλής κυκλοφορίας μέσω ενός δεύτερου καναλιού μήκους 35 χιλιομέτρων, αλλά κατά τόπους της διαδρομής και όχι στο σύνολο του καναλιού, ενώ στις περιοχές όπου δεν θα υπάρχει το δεύτερο κανάλι, τα πλοία θα εξυπηρετούνται από νέους ειδικά διαμορφωμένους κυκλοφοριακούς κόμβους.
Ειδικότερα, θα μειωθούν οι ώρες διάπλου του καναλιού κατά 7 ώρες από τις 18 ώρες που είναι ο μέσος όρος, και συγχρόνως με την παραπάνω ενέργεια υπολογίζεται πως ο αριθμός τον πλοίων που διαπλέουν το κανάλι καθημερινά θα αυξηθεί στα 97 πλοία, από 49 που είναι σήμερα.
Φωτο: ΑΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Πτωτική πορεία καταγράφουν οι αξίες των VLCCs σε ετήσια βάση. Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Xclusiv, το κόστος παραγγελίας ενός VLCC…
Σταθερές είναι οι πρόσφατες τάσεις στη ναυλαγορά των LPG carriers. Ειδικότερα, σύμφωνα με τα διαθέσιμα δεδομένα σε πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Fearnleys, το κόστος…
Νέες κυρώσεις στα πλοία του «σκιώδους» στόλου της Ρωσίας επέβαλε πρόσφατα το Ηνωμένο Βασίλειο, σε μια προσπάθεια του Λονδίνου να εντείνει την πίεση κατά…
Ο ναυτιλιακός κολοσσός A.P. Moller-Maersk (Maersk) προειδοποίησε την Πέμπτη 8 Μαΐου ότι η εντεινόμενη γεωπολιτική αβεβαιότητα και ο κίνδυνος ενός παγκόσμιου εμπορικού πολέμου ενδέχεται…
Αναντίρρητα, η αποανθρακοποίηση και η στροφή της ναυτιλίας προς εναλλακτικές μορφές καυσίμων και πρόωσης δεν αποτελεί πλέον μια μελλοντική προοπτική, αλλά ένα επιτακτικό ζήτημα…
Ο Αμερικανός πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ ανακοίνωσε σήμερα ότι η Ινδία και το Πακιστάν συμφώνησαν σε μία “πλήρη και άμεση κατάπαυση του πυρός”, μετά από…
Σε ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων α΄ τριμήνου 2025 προχώρησε η εισηγμένη στον Nasdaq Capital Clean Energy Carriers Corp., με επικεφαλής τον κ. Ευάγγελο Μαρινάκη.…
Ο πρωταγωνιστικός ρόλος της ναυτιλίας χύδην ξηρού φορτίου για το παγκόσμιο εμπόριο είναι πασιφανής, εφόσον ληφθούν υπόψη τα εμπορεύματα που μεταφέρουν τα bulk carriers: από μεταλλεύματα χαμηλότερης ζήτησης σε σιτηρά που διασφαλίζουν τη διατροφική επάρκεια χωρών και από τον θερμικό άνθρακα που αξιοποιούν εργοστάσια ηλεκτροπαραγωγής σε σιδηρομετάλλευμα, το δομικό «συστατικό» της κατασκευαστικής βιομηχανίας.
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ