Page 69 - ΝΑΥΤΙΚΑ ΧΡΟΝΙΚΑ - ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2024
P. 69
Επενδύουμε σημαντικά στους
ναυτικούς μας και πιστεύουμε
ακράδαντα στην αξία του
Έλληνα ναυτικού
Συνέντευξη του Καπτ. Χαράλαμπου Κούβακα, Ο Καπτ. Χαράλαμπος Κούβακας εντάχθηκε στον Όμιλο Αγ-
Διευθύνοντος Συμβούλου γελικούση ως δόκιμος πριν από 40 χρόνια και, μέσα από
της Maran Dry Management συνεχή πρόοδο και εξέλιξη, έφτασε στη θέση του πλοι-
του Ομίλου Αγγελικούση,
άρχου. Μετά από οκτώ χρόνια υπηρεσίας εν πλω, σε πλοία
στον Παναγιώτη Κόρακα όλων των μεγεθών, ανέλαβε καθήκοντα στα γραφεία του
ομίλου, αρχικά στο Λονδίνο και στη συνέχεια στην Αθή-
να, εργαζόμενος στο τμήμα του Operations. Στη συνέ-
χεια, ο Καπτ. Χαράλαμπος Κούβακας ηγήθηκε του Τμήματος
Operations της Maran Dry Management (MDM), μιας ομάδας
20 ατόμων, αναλαμβάνοντας, μετά την προαγωγή του, τον
ρόλο του Head of Operations & Vetting Department, με
κύρια ευθύνη την ασφαλή λειτουργία των πλοίων σε όλους
τους τομείς. Από το 2019 κατέχει τη θέση του Διευθύνο-
ντος Συμβούλου και είναι υπεύθυνος για όλες τις πτυχές
της λειτουργίας της εταιρείας.
Η Maran Dry Management είναι η εταιρεία ξηρού φορτί-
ου του Ομίλου Αγγελικούση, με ιστορία που χρονολογεί-
ται από το 1947. Η MDM δεσμεύεται να παρέχει υπηρεσίες
ναυτιλίας κορυφαίας ποιότητας, που ανταποκρίνονται ή
υπερβαίνουν τα υψηλότερα πρότυπα ασφαλείας και πε-
ριβαλλοντικής προστασίας. Βασιζόμενη στη μακροχρόνια
ναυτιλιακή παράδοση του ομίλου, η Maran Dry έχει κατα-
στεί ηγέτιδα στον ναυτιλιακό κλάδο, δίνοντας προτεραι-
ότητα στην ευημερία των πληρωμάτων και στη βελτιστο-
ποίηση της ενέργειας, υιοθετώντας την καινοτομία και
την αριστεία σε όλους τους τομείς των εμπορικών, τε-
χνικών και λειτουργικών υπηρεσιών διαχείρισης. Η εται-
ρεία διαχειρίζεται 42 φορτηγά πλοία του ομίλου, απο-
τελούμενα από 31 Capesizes, 9 Newcastlemaxes και δύο
Capesizes διπλού καυσίμου.
Πώς πιστεύετε ότι έχει εξελιχθεί ο ευθυγραμμιζόμενος με τους αναδυόμε-
τομέας των bulk carriers με την νους περιβαλλοντικούς κανονισμούς,
πάροδο του χρόνου και πώς βλέ- όπως αυτοί της Ευρωπαϊκής Ένωσης
πετε την ανάπτυξή του στο μέλλον; και του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανι-
Ο κλάδος των bulk carriers έχει εξελιχθεί σμού (IMO), που στοχεύουν στη βελτίωση
σημαντικά μέσα στις δεκαετίες, ακολου- της αποδοτικότητας και στη μείωση των
θώντας τις παγκόσμιες ανάγκες για απο- εκπομπών ρύπων. Παράλληλα, η τεχνο-
τελεσματικότητα, ασφάλεια και βιωσι- λογική πρόοδος παίζει καθοριστικό ρόλο,
μότητα. Σήμερα, ο κλάδος αντιμετωπίζει με εξελίξεις όπως τα πλοία διπλού καυ-
την πρόκληση της απανθρακοποίησης, σίμου και τα εναλλακτικά καύσιμα να
Δεκέμβριος 2024 69