Page 92 - ΝΑΥΤΙΚΑ ΧΡΟΝΙΚΑ - ΙΟΥΝΙΟΣ 2024
P. 92

ΛΙΜΕΝΙΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ
         ΟΛΘ Α.Ε.                                                   ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ



                                                                    ΑΠΟ ΕΝΑ ΛΙΜΑΝΙ























         ΠΥΛΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΕΥΚΑΙΡΙΩΝ



         Στο δυναμικό τοπίο εξελίξεων της λιμενικής βιομηχανίας και   λιμάνι Ashdod του Ισραήλ. Επιπλέον, η δυναμική συμμετοχή
         των logistics, η ΟΛΘ Α.Ε. λειτουργεί ως «πύλη» ανάπτυξης   της σε εθνικού και διεθνούς κύρους εκθέσεις, και οι πρωτοβου-
         και ευκαιριών για την ελληνική οικονομία και κοινωνία. Δια-  λίες για τη διενέργεια διοργανώσεων στη Θεσσαλονίκη, όπως
         δραματίζοντας κομβικό ρόλο στις διεθνείς εμπορευματικές   το 7ο “Posidonia Sea Tourism Forum” και το 1ο “Southeast
         μεταφορές και κατέχοντας στρατηγική θέση, ο Λιμένας της   Europe Connectivity Forum”, ενισχύουν τη θέση του Λιμένα
         Θεσσαλονίκης είναι κάτι περισσότερο από ένα λιμάνι.  Θεσσαλονίκης ως λιμένα διεθνούς σημασίας, προάγοντας
         Η υλοποίηση του αναπτυξιακού σχεδιασμού και οι πρωτο-  τη συνδεσιμότητα και συμβάλλοντας στην εξωστρέφεια της
         βουλίες της ΟΛΘ Α.Ε. ισχυροποιούν διαρκώς τον ρόλο του   χώρας. Στην κατεύθυνση ανάπτυξης λύσεων στους τομείς των
         Λιμένα Θεσσαλονίκης στον παγκόσμιο λιμενικό κλάδο, ως   logistics, των συνδυασμένων μεταφορών, του τουρισμού και
         κύριο πάροχο δικτύου συνδυασμένων μεταφορών πολλαπλών   της διαμόρφωσης πράσινων πρακτικών, η ΟΛΘ Α.Ε. συμμε-
         πυλών και λύσεων εφοδιαστικής αλυσίδας για τα Βαλκάνια   τέχει σε έργα καινοτομίας, προς όφελος των κοινωνιών και
         και την ευρύτερη περιοχή της Νοτιοανατολικής, Κεντρικής   των οικονομιών των Βαλκανίων και της ευρύτερης περιοχής
         και Ανατολικής Ευρώπης.                            της Νοτιοανατολικής, Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης.
         Από το 2018 έως το 2023, η ΟΛΘ Α.Ε. έχει επενδύσει περισ-
         σότερα από 71,3 εκατ. ευρώ σε υποχρεωτικές και μη υποχρε-  Δυναμική συμβολή της Κρουαζιέρας στην τουριστική ανά-
         ωτικές επενδύσεις, για την αναβάθμιση του εξοπλισμού, των   πτυξη της Θεσσαλονίκης
         υποδομών, των παρεχόμενων υπηρεσιών και την εξειδίκευση   Η σημαντική ανάπτυξη της κρουαζιέρας στη Θεσσαλονίκη
         του ανθρώπινου δυναμικού της, δημιουργώντας επιπλέον ανα-  ενθαρρύνει την τουριστική ανάπτυξη της ευρύτερης περι-
         πτυξιακές προοπτικές για τους εταίρους της, τη Θεσσαλονίκη   οχής, που συνθέτει έναν μοναδικό προορισμό, με πολυδιά-
         και την ευρύτερη περιοχή. Η υψηλότερη ιστορικά διακίνηση   στατη αρχαιολογική, ιστορική, πολιτιστική και γαστρονομική
         εμπορευματοκιβωτίων, που κατέγραψε το Λιμάνι της Θεσσαλο-  ταυτότητα. Η διαρκής αναβάθμιση των υποδομών και των
         νίκης το 2023, αποτελεί ένα ακόμα ορόσημο ισχυρής επίδοσης.  υπηρεσιών της ΟΛΘ Α.Ε. εδραιώνει την εμπιστοσύνη ολοένα
         Παράλληλα, η ΟΛΘ Α.Ε. αναπτύσσει διαρκώς τη συνδεσιμό-  και περισσότερων εταιρειών κρουαζιέρας, που εντάσσουν τη
         τητα του Λιμένα Θεσσαλονίκης και διευρύνει τις παρεχόμενες   Θεσσαλονίκη στον προγραμματισμό τους. Το 2023, η ΟΛΘ
         υπηρεσίες συνδυασμένων μεταφορών. Παρέχει απευθείας   Α.Ε. επένδυσε στη δημιουργία του νέου Σταθμού Κρουαζιέ-
         σιδηροδρομική σύνδεση μεταξύ του Λιμένα Θεσσαλονίκης και   ρας «Μέγας Αλέξανδρος», ενισχύοντας ακόμα περισσότερο
         της Βουλγαρίας (Σόφια), της Σερβίας (Νις) και της πρωτεύ-  τη Θεσσαλονίκη ως ιδανικό προορισμό κρουαζιέρας. Ο πλή-
         ουσας της Βόρειας Μακεδονίας (Σκόπια), ικανοποιώντας τις   ρως εξοπλισμένος σταθμός έχει τη δυνατότητα να εξυπηρε-
         ανάγκες της αγοράς για σύγχρονες, αποδοτικές και περιβαλ-  τεί περισσότερους από 6.000 επιβάτες και πληρώματα δύο
         λοντικά φιλικές λύσεις συνδυασμένων μεταφορών.     κρουαζιερόπλοιων ταυτόχρονα (εντός ή εκτός Σένγκεν). Το
                                                            Λιμάνι της Θεσσαλονίκης είναι το πρώτο λιμάνι της Ελλάδας
         Εξωστρέφεια και διεθνής προσανατολισμός            που έχει υιοθετήσει το αυτοματοποιημένο Σύστημα Πυλών
         Η εξωστρέφεια και η δημιουργία συνεργειών διέπουν τη   Σένγκεν Εισόδου-Εξόδου (EES) και το Ευρωπαϊκό Σύστημα
         στρατηγική της ΟΛΘ Α.Ε., που το 2023 προχώρησε σε δύο   Πληροφοριών και Αδειοδότησης Ταξιδιού (ETIAS), σύμφωνα
         νέες συνέργειες, με το λιμάνι του Gdańsk της Πολωνίας και το   με την Οδηγία 2017/2226/ΕΕ της ΕΕ.


         92
   87   88   89   90   91   92   93   94   95   96   97