Page 121 - ΝΑΥΤΙΚΑ ΧΡΟΝΙΚΑ - ΙΟΥΝΙΟΣ 2024
P. 121

συνθήκες να προστατεύσει τον άνθρωπο.   κτρικά πλοία για σκανδιναβικές χώρες. Άρα,
            Να προσφέρει ασφάλεια για το περιβάλλον,   με βάση τους κανονισμούς, συγκεντρώνουμε
            ασφάλεια για τον άνθρωπο, ασφάλεια για το   πληροφορίες και με βάση αυτές δημιουρ-
            φορτίο, ασφάλεια για το πλοίο.        γούμε ένα σύστημα προσαρμοσμένο στους
                                                  κανονισμούς – το οποίο να είναι πολύ απλό και
            ❷       Η αυτοματοποίηση των ναυτιλια-  λειτουργικό, γιατί όσο πιο απλό είναι, κατ’ εμέ,
                    κών συστημάτων πώς εξασφαλίζει   είναι και πιο ασφαλές. Έτσι, η εταιρεία μας
                    την ασφάλεια του πληρώματος και   συμβάλλει προκειμένου τα πλοία να έχουν
                    του πλοίου; Πώς μπορεί να το επι-  χαμηλότερο περιβαλλοντικό αποτύπωμα, να
                    τύχει από ένα γραφείο;        είναι πιο ασφαλή τόσο για το θαλάσσιο περι-
            Η τεχνολογία βοηθά πλέον τα γραφεία να   βάλλον όσο και για τα πληρώματα.
            γνωρίζουν τι συμβαίνει στα πλοία. Το ECO 8,
            το ECO 11 και άλλα συστήματα είναι συστή-  ❹  Προγραμματίζει  η  εταιρεία  τη
            ματα που δεν ελέγχουν μόνο, αλλά και κατα-   διεύρυνση των δραστηριοτήτων
            γράφουν δεδομένα. Επομένως, όταν η ναυ-      της πέραν της Ελλάδας και της
            τιλιακή εταιρεία λάβει τα δεδομένα για τις   Κύπρου; Και ποια άλλα προϊόντα ή
            καταναλώσεις από το χρονικό διάστημα «α»     υπηρεσίες σχεδιάζει μελλοντικά;
            μέχρι το χρονικό διάστημα «β» και μετά από   Ήδη από το 2017, που έχουμε συνάψει συνερ-
            έναν χρόνο δει στο ίδιο χρονικό διάστημα ότι   γασίες με διεθνείς εταιρείες από την Ιαπωνία,
            έχουν αλλάξει οι καταναλώσεις, θα μπορέ-  τη Νότια Κορέα και άλλες χώρες, αντιλή-
            σει μέσω των έμπειρων αρχιμηχανικών και   φθηκα ότι η επιλογή καλών συνεργατών έχει
            του έμπειρου δυναμικού της να εξαγάγει τα   σημαντικά οφέλη για έναν οργανισμό. Επο-
            απαραίτητα συμπεράσματα. Ειδικά οι μεγάλες   μένως, πλέον εστιάζουμε στην εξειδίκευση,
            εταιρείες, με πάρα πολλά πλοία, μπορούν να   η οποία επιτυγχάνεται μέσω συνεργασιών με  Οι τεχνολογικές λύσεις
            δουν τις καταναλώσεις από πλοίο σε πλοίο   κορυφαίες εταιρείες στον τομέα τους. Δεν   προσφέρουν ενισχυμένη
            και να καταγράψουν πιο γρήγορα αποτελέ-  συνεργαζόμαστε λοιπόν με κάποια αντιπρο-  ασφάλεια για το
            σματα, βελτιώνοντας τις καταναλώσεις και   σωπεία μόνο και μόνο για να πουλήσουμε τα   πλήρωμα, το φορτίο
            την ασφάλεια από το γραφείο, προστατεύ-  προϊόντα της. Εκπαιδευόμαστε, μαθαίνουμε,   και το περιβάλλον,
            οντας το πλήρωμα από πιθανούς κινδύνους.   πιστοποιούμαστε και εν συνεχεία ξεκινάμε   όμως απαιτείται
                                                  να προωθούμε τα προϊόντα στην ελληνική     εξειδίκευση,
            ❸       Τι είναι αυτό που κάνει η EDIT   αγορά. Χρησιμοποιούμε την εκπαίδευσή τους   εκπαίδευση και σύνεση
                    Automation για την ελαχιστοποί-  και την εμπειρία τους για την περαιτέρω ανά-  για την επίτευξη
                    ηση του περιβαλλοντικού αποτυ-  πτυξή μας.                              των επιθυμητών
                    πώματος ενός πλοίου;          Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί το     αποτελεσμάτων.
            Το πρώτο πράγμα που κάνει η EDIT είναι να   ECO 8, το οποίο σε ένα πεντάμηνο-εξάμηνο
            συμβαδίζει με τους κανόνες και τις νομοθε-  πέρασε τα πιο δύσκολα τεστ και έλαβε πέντε
            σίες κυρίως του ΙΜΟ. Ο ΙΜΟ, όπως γενικά   πιστοποιήσεις. Μάλιστα, πέρα από τις ναυ-
            τέτοιοι οργανισμοί, έχουν προβεί σε χρόνιες   τιλιακές, το προτίμησαν και το χρησιμοποίη-
            μελέτες και με βάση αυτές έχουν οδηγηθεί σε   σαν ως σύστημα και οι καλύτερες και μεγα-
            κάποιες νομοθεσίες και αλλαγές στη ναυτιλία.  λύτερες πολυεθνικές εταιρείες, όπως είναι η
            Ο ΙΜΟ, μέσω όλων αυτών των νομοθεσιών,   Trelleborg, η Binsfeld, η Insatech. Είναι πολύ
            έχει καταφέρει να καταστήσει το πλοίο το πιο   βασικό ότι συνεργαστήκαμε με εταιρείες στην
            αποδοτικό και πράσινο μεταφορικό μέσο.   Κύπρο, στην Τουρκία, στη Δανία, στην Ολλαν-
            Η ναυτιλία ξέρουμε όλοι ότι, ενώ είναι υπεύ-  δία, στο Ντουμπάι, στη Σιγκαπούρη, στην Κίνα,
            θυνη για πάνω από το 85-90% του εμπορίου,   στις ΗΠΑ και ότι σε πολύ σύντομο χρονικό διά-
            το περιβαλλοντικό της αποτύπωμα υπολογί-  στημα το σύστημα απέδωσε, έχοντας λάβει
            ζεται στο 2,5%. Παρά ταύτα βρίσκει τρόπους   όλες τις απαραίτητες πιστοποιήσεις.
            να το μειώσει κι άλλο, την ίδια στιγμή που η   Κλείνοντας λοιπόν θα έλεγα ότι η εκπαίδευση
            πρόοδος δεν είναι ίδια στις άλλες βιομηχα-  είναι συστατικό στοιχείο για τη διεύρυνση των
            νίες. Το πλοίο είναι πλέον πιο ασφαλές, πιο   δραστηριοτήτων μιας εταιρείας. Εξίσου σημα-
            ανθρώπινο, πιο λειτουργικό και πολύ πιο πρά-  ντική είναι η επιλογή συνετών συνεργατών,
            σινο σε όλα τα κομμάτια του.          έχοντας την ίδια ώρα στραμμένο το βλέμμα
            Με βάση τα παραπάνω, η EDIT συνεργάζε-  στο μέλλον. Οι τεχνολογικές λύσεις προσφέ-
            ται με αντιπροσωπείες και μεγάλους οργανι-  ρουν ενισχυμένη ασφάλεια για το πλήρωμα,
            σμούς. Συνεργαζόμαστε για παράδειγμα τώρα   το φορτίο και το περιβάλλον, όμως απαιτείται
            με μια εταιρεία, την Backman, η οποία ήδη   εξειδίκευση, εκπαίδευση και σύνεση για την
            κατασκευάζει πρόγραμμα για αυτόνομα ηλε-  επίτευξη των επιθυμητών αποτελεσμάτων.


                                                                                                             121
   116   117   118   119   120   121   122   123   124   125   126