Page 120 - ΝΑΥΤΙΚΑ ΧΡΟΝΙΚΑ - ΙΟΥΝΙΟΣ 2024
P. 120

ΑΥΤΟΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ & ΑΣΦΑΛΕΙΑ



                                                                             Συνέντευξη του Μάρκου Σιγάλα,
                                                                             CEO της EDIT Automation,
                                                                             στη Νικολέτα Κολυβάρη








                                                                             ❶      Μετά το  ECO  8  ShaPoLi,  η
                                                                                    EDIT Automation  λανσάρει
                                                                                    στην αγορά το σύστημα ναυ-
                                                                                    τιλιακού αυτοματισμού ECO 11.
                                                                                    Με ποιον τρόπο θα συμβάλει
                                                                                    το ECO 11 στην ενεργειακή
                                                                                    αποδοτικότητα των πλοίων;
                                                                             Το σύστημα ναυτιλιακού αυτοματισμού
                                                                             ECO 8 ShaPoLi (Shaft Power Limitation)
                                                                             ξεκίνησε με βάση μια νομοθεσία για την
                                                                             καταγραφή των κινήσεων ενός πλοίου.
                                                                             Καταγραφή δεδομένων υπήρχε και για
                                                                             κάποια άλλα συστήματα των πλοίων,
                                                                             αλλά στο κομμάτι του αποτυπώματος και
                                                                             της «πράσινης ενέργειας» πρώτη φορά
                                                                             λανσάρεται ένα τέτοιο σύστημα.
                                                                             Το ECO 8 ShaPoLi και γενικά τα ShaPoLi
                                                                             που φτιάχτηκαν και από άλλους αντα-
                                                                             γωνιστές ήταν η πιο καλή λύση, κι αυτό
                                                                             φάνηκε και στην πορεία, όταν άλλα-
         Η ΑΥΤΟΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ                                                    ξαν κάποιοι κανόνες και νομοθεσίες. Η
                                                                             τεχνολογία λοιπόν έρχεται για άλλη μία
         ΤΩΝ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΩΝ                                                     φορά και βοηθάει ώστε να έχουμε μια
                                                                             πιο πλήρη εικόνα, δηλαδή αυτοματοποιεί
         ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ,                                                         κάποιες διαδικασίες για να μπορούμε να
                                                                             έχουμε καλύτερο έλεγχο της εικόνας των
         ΚΑΤΑΛΥΤΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ                                                   καταναλώσεων των πλοίων.
                                                                             Για του λόγου το αληθές, πολλές ναυ-
         ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΩΝ ΠΛΟΙΩΝ                                                 τιλιακές  εταιρείες, χρησιμοποιώντας
                                                                             το ShaPoLi, μείωσαν τις καταναλώσεις
                                                                             τους. Με αυτή τη λογική λοιπόν εισή-
                                                                             χθη στην αγορά πριν από έξι μήνες και
                                                                             το ECO 11, κατά το οποίο: εκτός από την
                                                                             κύρια μηχανή, και άλλα συστήματα πάνω
                                                                             στο πλοίο θα πρέπει να καταγραφούν για
                                                                             τη μείωση των καταναλώσεων.

                                                                             ECO 11 ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ
                                                                             Το πλοίο μην ξεχνάμε ότι είναι ένα μικρό
                                                                             νησί. Στο πλαίσιο αυτό, το ECO 11 διευκο-
                                                                             λύνει τις ναυτιλιακές εταιρείες στη λήψη
         Τη συμβολή των συστημάτων ναυτιλιακού αυτοματισμού της              αποφάσεων και προκειμένου τα πλοία να
         EDIT Automation ECO 8 ShaPoLi και ECO 11 στην ενεργειακή            γίνουν πιο πράσινα και ασφαλή. Οι αυτο-
         αποδοτικότητα των πλοίων περιγράφει στα Ναυτικά Χρονικά             ματοποιημένοι μηχανισμοί και η τεχνο-
         ο CEO της εταιρείας Μάρκος Σιγάλας. Ο ίδιος αναπτύσσει              λογία περιορίζουν τα ανθρώπινα λάθη.
         τη μελλοντική στόχευση της εταιρείας και εστιάζει στα               Το ECO 11, όπως το ECO 8, φτιάχτηκε
         οφέλη της τεχνολογίας για περισσότερη ασφάλεια σε ό,τι              να είναι απλό, ασφαλές και λειτουργικό,
         έχει να κάνει με το πλήρωμα, το φορτίο και το περιβάλλον.           για να μπορεί και στις πιο δύσκολες


         120
   115   116   117   118   119   120   121   122   123   124   125