Page 94 - ΝΑΥΤΙΚΑ ΧΡΟΝΙΚΑ - June July 2023
P. 94

3RD PARTY MANAGEMENT


         Ή ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΉ                      θους δεν θα είναι σε θέση να δώσει την   ισχυρή παρουσία της CSM στην Κύπρο,
                                           απαιτούμενη προσοχή σε κάθε πλοίο. Οι
                                                                             «ένα πρόσθετο πλεονέκτημα είναι η
         ΠΛΟΙΩΝ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ                  ανησυχίες αυτές φαίνεται να λαμβάνο-  πρόσβαση στις τοπικές υπηρεσίες του
         ΕΠΙΧΕΙΡΉΜΑΤΙΚΉ                    νται σοβαρά υπόψη από τις 3rd party   δικτύου της Columbia», καταλήγει ο κ.
         ΔΡΑΣΤΉΡΙΟΤΉΤΑ ΠΟΥ                 ship management εταιρείες.        Σπουρδαλάκης.
                                           Ο κ. Carl Schou, CEO της Wilhelmsen
         ΒΑΣΙΖΕΤΑΙ ΣΤΙΣ                    Ship Management, εμφανίζεται καθη-  Ποιοι πλοιοκτήτες επιλέγουν το 3rd
         ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ                     συχαστικός, σημειώνοντας ότι «διαχει-  party ship management
         ΣΧΕΣΕΙΣ.                          ριζόμαστε έναν ιδανικό αριθμό πλοίων,   Η ιστορία της ελληνόκτητης ναυτιλίας
                                           που μας επιτρέπει να εστιαζόμαστε  είναι έως έναν βαθμό συνυφασμένη
                                           στους πελάτες μας και στη λειτουργική   με το hands-on management. Συνε-
         Carl Schou                        διαχείριση των πλοίων τους. Η εστίασή   πώς, η επιλογή μιας 3rd party ship
                                           μας είναι αμέριστη και δεν περιορίζεται   management εταιρείας δεν αποτελεί
                                           από κάποια πίεση να αντεπεξέλθουμε   εξίσου δημοφιλή επιλογή για όλες τις
                                           σε προσδοκίες επενδυτών για μη ρεα-  γενιές πλοιοκτητών.
                                           λιστικά περιθώρια κέρδους».       Σύμφωνα με τον κ. Κόντε, οι πελάτες της
                                           «Οι πλοιοκτήτες εκτιμούν την ικανότητά   V.Ships Greece είναι ναυτιλιακές εται-
                                           μας να εστιάζουμε σε κύριες απαιτήσεις   ρείες διαφόρων μεγεθών, κυρίως ελλη-
                                           τους, όπως οι ασφαλείς λειτουργίες, τα   νικών συμφερόντων, που διαχειρίζονται
                                           ανταγωνιστικά OPEX και τη διαθεσιμό-  στόλους δεξαμενόπλοιων, bulk carriers
                                           τητα πλοίων», προσθέτει ο κ. Θεοφά-  και containerships. Παρότι οι «παραδο-
                                           νους. Ο ίδιος υπογραμμίζει μία από τις   σιακοί» πλοιοκτήτες πρώτης και δεύτε-
                                           σημαντικότερες προκλήσεις που αντι-  ρης γενιάς αντιλαμβάνονται τα οφέλη
                                           μετωπίζει η παγκόσμια ναυτιλία και δεν   του, το 3rd party ship management
                                           είναι άλλη από την ψηφιοποίηση. «Θεω-  φαίνεται να κεντρίζει περισσότερο το
                                           ρούμε την ψηφιοποίηση έναν καθορι-  ενδιαφέρον μελών των νεότερων γενιών,
                                           στικό παράγοντα ανταγωνιστικότητας,  που επιθυμούν να παραμείνουν εντός
                                           καίριας σημασίας για τους πελάτες μας.   της ναυτιλίας ως επενδυτές.
                                           Οι καινοτομίες μας στο μέτωπο της   Στο ίδιο μήκος κύματος, ο κ. Θεοφά-
                                           ψηφιοποίησης παρέχουν στους πελά-  νους αναφέρει: «Οι πλοιοκτήτες που μας
                                           τες μας πληροφορίες που συντελούν   επιλέγουν προέρχονται από διάφορες
                                           στη βελτιστοποίηση της διαχείρισης  γενιές, όμως οι πλοιοκτήτες νεότερων
                                           ολόκληρων στόλων, στην αυτοματοποί-  γενιών εμφανίζονται πιο δεκτικοί σε
                                           ηση διαδικασιών, στην αύξηση της επι-  εναλλακτικές επιλογές όσον αφορά τη
                                           χειρηματικής απόδοσης, στη βελτίωση   διαχείριση των πλοίων τους».
                                           της λειτουργικής αποδοτικότητας, στη   Υπό το παραπάνω πρίσμα, πελάτες της
                                           μείωση του περιβαλλοντικού αποτυ-  Columbia αποτελούν τόσο μικρότερες
                                           πώματος και εν τέλει στη μείωση των   όσο και μεγάλες πλοιοκτήτριες εται-
                                           δαπανών».                         ρείες, οι οποίες δραστηριοποιούνται σε
                                           Ο κ. Γρηγόρης Σπουρδαλάκης, General   διαφορετικούς κλάδους της ναυτιλιακής
                                           Manager της Columbia Shipmanage-  βιομηχανίας, σύμφωνα με τον κ. Σπουρ-
                                           ment Greece, στέκεται στη σημασία των   δαλάκη. Ο ίδιος επισημαίνει χαρακτη-
                                           συνεργειών μέσω των οποίων η εταιρεία   ριστικά: «Στην Columbia μπορούμε να
                                           του έχει τη δυνατότητα να προσφέρει  εξυπηρετήσουμε ένα ευρύ φάσμα πλοι-
                                           ένα ευρύτερο φάσμα υπηρεσιών προστι-  οκτητριών εταιρειών, ανεξάρτητα από το
                                           θέμενης αξίας. «Παρέχουμε πρόσθετη   μέγεθος ή την εξειδίκευσή τους. Αναφο-
                                           ποιότητα μέσω ολοκληρωμένων ναυτιλι-  ρικά με τους τύπους πλοίων του στόλου
                                           ακών υπηρεσιών, όπως βελτιστοποίηση   μας, διαχειριζόμαστε κυρίως δεξαμενό-
                                           της απόδοσης μέσω του POCR μας,   πλοια, πλοία LPG και containerships».
         ΤΟ DNA                            διαχείριση πληρωμάτων, χρηματοοικο-  «Πελάτες μας είναι και πλοιοκτήτες που
                                           νομική υποστήριξη και συμβουλευτική,
                                                                             επιθυμούν να διαφοροποιήσουν τους
         ΤΩΝ ΕΛΛΉΝΩΝ                       εμπορικές  υπηρεσίες, τροφοδοσία,  στόλους τους ή διαθέτουν μικρούς στό-
         ΠΛΟΙΟΚΤΉΤΩΝ                       υποστήριξη ψυχικής υγείας, ανεξάρτη-  λους ενός έως τεσσάρων πλοίων και μας
                                                                             επιλέγουν ως ισχυρό εταίρο που δια-
                                           τες υπηρεσίες προμηθειών, διαχείριση
         ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟ.                   αποβλήτων, στρατηγικές βιωσιμότητας   θέτει την απαραίτητη τεχνογνωσία και
                                           και ESG, ανάπτυξη λογισμικού πλη-  πλεονέκτημα για τη διαχείριση πλοίων
         Γρηγόρης Σπουρδαλάκης             ροφορικής αιχμής κ.ά.». Με βάση την   και είναι σε θέση να αντεπεξέλθουν στις


         94
   89   90   91   92   93   94   95   96   97   98   99