Page 93 - ΝΑΥΤΙΚΑ ΧΡΟΝΙΚΑ - June July 2023
P. 93

Θεοφάνης Θεοφάνους          Kώστας Κόντες         Γρηγόρης Σπουρδαλάκης         Carl Schou
                Managing Director         διευθύνων σύμβουλος      General Manager της           CEO της
               της Bernhard Schulte       της V.Ships Greece     Columbia Shipmanagement      Wilhelmsen Ship
                  Shipmanagement                                        Greece                  Management
                  (Hellas) SPLLC












            Τα οφέλη επιλογής μιας 3rd party ship   συμπεριλαμβανομένων του pool περίπου   ΟΙ ΚΙΝΉΣΕΙΣ ΠΟΥ
            management εταιρείας              44.000 ναυτικών αλλά και του εκτετα-
            Η επιλογή μιας 3rd party ship     μένου δικτύου προμηθευτών ναυτιλια- ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΟΥΝ
            management εταιρείας δύναται  να  κών υπηρεσιών και εξοπλισμού πλοίων».   ΟΙ ΕΛΛΉΝΕΣ
            αποφέρει σημαντικά και ποικίλα οφέλη   Σύμφωνα με τον κ. Θεοφάνη Θεοφά-  ΠΛΟΙΟΚΤΉΤΕΣ
            στους πλοιοκτήτες. Συγκεκριμένα, ένα   νους, Managing Director της Bernhard
            μέρος αυτών οφείλεται στο μέγεθος των   Schulte Shipmanagement (Hellas)  ΣΥΝΉΘΩΣ
            3rd party management εταιρειών. Το   SPLLC, το διαφοροποιημένο εργατικό   ΚΑΘΙΣΤΑΝΤΑΙ
            γεγονός πως στη συντριπτική τους πλει-  δυναμικό τόσο στα ύδατα όσο και στη   ΠΑΓΚΟΣΜΙΕΣ
            οψηφία πρόκειται για μεγάλες εταιρείες   στεριά, καθώς και το παγκόσμιο δίκτυο
            επιτρέπει τη συσσώρευση τεχνογνωσίας   εταιρειών, συντελούν στην προσφορά  ΤΑΣΕΙΣ.
            και ανθρωπίνου δυναμικού. Διαφορετι-  ασφαλών, αξιόπιστων και αποδοτικών
            κοί τύποι πλοίων απαιτούν διαφορετικό   υπηρεσιών διαχείρισης πλοίων που προ-  Θεοφάνης Θεοφάνους
            know-how, συνεπώς η ύπαρξη εργαζο-  σφέρει η εταιρεία.
            μένων διαφορετικής ειδίκευσης είναι  Επιπλέον, η ανάθεση της λειτουργικής
            καίριας σημασίας όσον αφορά τη δια-  διαχείρισης ενός πλοίου σε μια 3rd
            χείριση πολλαπλών τύπων πλοίων. Την   party management εταιρεία δίνει την
            ίδια ώρα, λόγω του μεγέθους τους, οι   ευκαιρία στην πλοιοκτήτρια εταιρεία
            3rd party management εταιρείες δια-  να εστιαστεί σε λοιπές συνιστώσες της
            θέτουν ισχυρή διαπραγματευτική ισχύ   διαχείρισης ενός πλοίου. Ο κ. Κόντες
            με προμηθευτές.                   συμπληρώνει: «Αναλαμβάνουμε τις προ-
            «Έχοντας τη δυνατότητα να εξυπηρε-  κλήσεις της καθημερινής διαχείρισης
            τούμε στόλους μεγάλου μεγέθους, που   ενός πλοίου, επιτρέποντας στους πλοι-  ΑΝΑΜΕΝΟΥΜΕ
            απαρτίζονται από διάφορους τύπους   οκτήτες να εστιαστούν στην εμπορική   ΤΟ 3RD PARTY
            πλοίων διαφορετικών ηλικιών και μεγε-  πλευρά της διαχείρισης και να εκμε-
            θών, προσφέρουμε στους πελάτες μας   ταλλευτούν τους κύκλους της αγοράς  MANAGEMENT ΝΑ
            την εμπειρογνωσία μας στη διαχείριση   δίχως να ανησυχούν για λειτουργικούς   ΕΝΙΣΧΥΣΕΙ ΤΉΝ
            πλοίων και τις ισχυρές σχέσεις μας  περιορισμούς».                  ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΣΤΉΝ
            με προμηθευτές», υπογραμμίζει ο κ.   Στο πλαίσιο αυτό, το μέγεθος των εται-
            Κώστας Κόντες, διευθύνων σύμβουλος   ρειών 3rd party ship management  ΕΛΛΉΝΙΚΉ ΑΓΟΡΑ.
            της V.Ships Greece. «Οι Έλληνες πλοι-  δύναται να λειτουργήσει αποτρεπτικά
            οκτήτες επωφελούνται από την πρό-  για κάποιους πλοιοκτήτες, οι οποίοι
            σβαση που έχουμε σε διεθνές επίπεδο,   θεωρούν ότι μια εταιρεία μεγάλου μεγέ-  Kώστας Κόντες


                                                                                                             93
   88   89   90   91   92   93   94   95   96   97   98