Page 128 - ΝΑΥΤΙΚΑ ΧΡΟΝΙΚΑ - June July 2023
P. 128
ΕΤΗΣΙΑ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ EΡΕΥΝΑ
ΒΑΣΊΚΟ ΚΡΊΤΗΡΊΟ: ΧΩΡΑ ΝΑΥΠΗΓΗΣΗΣ
Χώρα ναυπήγησης – Όσον αφορά τα κινεζικά ναυπηγεία,
Τύπος πλοίου είναι εμφανής ο πρωταγωνιστικός
Kάτι παραπάνω από ένα στα δύο ρόλος των πλοίων μεταφοράς χύδην
πλοία του στόλου (52%) που έχουν φορτίου, και δη των bulk carriers:
ναυπηγηθεί στη Νότια Κορέα είναι Από τα πλοία του στόλου που έχουν
δεξαμενόπλοια, όταν τα δεξαμενό- κατασκευαστεί στην Κίνα, το 68%
πλοια είναι το 32% του συνολικού είναι bulk carriers και το 21% είναι
στόλου. Από την άλλη, ενώ, όπως δεξαμενόπλοια. Συνεπώς, περίπου
έχει ειπωθεί και πιο πάνω, το 49% τα εννέα στα δέκα (89%) πλοία που
του στόλου είναι bulk carriers, έχουν ναυπηγηθεί στην Κίνα είναι
στα πλοία ναυπηγημένα στη Νότια είτε bulk carriers είτε δεξαμενό-
Κορέα το ποσοστό αυτών ανέρχεται πλοια, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό
σε 22%. για το σύνολο του στόλου είναι 81%.
Γράφημα 15
Bulk carriers LNG carriers Κατανομή του στόλου ανά χώρα
ναυπήγησης βάσει του τύπου πλοίου.
Tankers LPG carriers Πηγή: Επεξεργασία δεδομένων GSP
Containerships Άλλου τύπου
Νότια Κορέα
22% 52% 11% 8%
Κίνα
68% 21% 9%
Ιαπωνία
72% 19% 5%
Άλλη
27% 25% 24% 21%
Σύνολο στόλου
49% 32% 9%
126