
Μια νέα έκθεση με τον τίτλο From Pledges to Practice: Anchoring Safety, Sustainability and Crew Welfare in Vessel Selection εξέδωσε η RightShip σε συνεργασία με τη συμβουλευτική εταιρεία Thetius, η οποία αποκαλύπτει μια επίμονη ασυμφωνία μεταξύ των φιλοδοξιών της βιομηχανίας σε θέματα ESG και του τρόπου με τον οποίο επιλέγονται και ναυλώνονται τα πλοία στην πράξη.
Συνδυάζοντας συνεντεύξεις με πλοιοκτήτες, τεχνικούς διευθυντές και ναυλωτές, καθώς και μια έρευνα για την τρέχουσα κατάσταση, η έκθεση διαπιστώνει πως οι περισσότεροι πλοιοκτήτες πιστεύουν ότι υπερβαίνουν τις ελάχιστες απαιτήσεις συμμόρφωσης σε θέματα ασφάλειας, βιωσιμότητας και ευημερίας του πληρώματος. Ωστόσο, μόνο ένα μικρό ποσοστό ανταμείβεται εμπορικά γι’ αυτό. Ενώ το 73% των πλοιοκτητών δηλώνουν ότι υπερβαίνουν τις βασικές απαιτήσεις συμμόρφωσης σε θέματα ασφάλειας, το 60% σε θέματα βιωσιμότητας και το 67% σε θέματα ευημερίας του πληρώματος, μόνο το 27% των ναυλωτών προσφέρει καλύτερους όρους στα πλοία με υψηλότερες επιδόσεις.
Τα ευρήματα υποδηλώνουν ένα διευρυνόμενο χάσμα μεταξύ πρόθεσης και κινήτρου. Πολλοί ιδιοκτήτες που επενδύουν σε ασφαλέστερα και πιο πράσινα πλοία συχνά διαπιστώνουν ότι οι προσπάθειές τους δεν γίνονται αντιληπτές στην αγορά. Χωρίς αξιόπιστα δεδομένα, ακόμα και οι ναυλωτές με καλές προθέσεις δυσκολεύονται να αναγνωρίσουν και να επιβραβεύσουν αυτές τις προσπάθειες.
Η έκθεση καλεί τον κλάδο να συντονιστεί γύρω από τέσσερις βασικές δράσεις: την επιβράβευση της ηγετικής θέσης στον τομέα ESG με απτά εμπορικά οφέλη, τον καθορισμό και την τυποποίηση των κριτηρίων καλής απόδοσης για όλους τους τύπους πλοίων, τη διασφάλιση της αξιοπιστίας, της διαφάνειας και της ενσωμάτωσης των δεδομένων ESG στη λήψη καθημερινών αποφάσεων, καθώς και την αναγνώριση των πλοίων με υψηλή απόδοση τόσο από οικονομική άποψη όσο και από άποψη φήμης.
«Για να γεφυρωθεί το χάσμα ESG, απαιτείται συνεργασία σε όλη την αλυσίδα αξίας, συνδέοντας την ασφάλεια, τη βιωσιμότητα και την ευημερία των πληρωμάτων και με ένα εμπορικό πλεονέκτημα, εξασφαλίζοντας ένα ασφαλέστερο, δικαιότερο και πιο ανθεκτικό ναυτιλιακό μέλλον», δήλωσε ο Steen Lund, Διευθύνων Σύμβουλος της RightShip.
Η έκθεση είναι διαθέσιμη εδώ.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Το Διοικητικό Συμβούλιο του ABS εξέλεξε τον John McDonald ως νέο Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο του, σε συνεδρίαση του διοικητικού συμβουλίου στις 11 Νοεμβρίου.…

Μια καινοτόμος τεχνολογία θαλάσσιας δέσμευσης άνθρακα, βασισμένη στη φυσική διεργασία της αντίδρασης διοξειδίου του άνθρακα με ασβεστόλιθο και θαλασσινό νερό, προωθείται προς εφαρμογή στη…

Το Συμβούλιο Ασφαλείας του ΟΗΕ αναμένεται να ψηφίσει σήμερα επί σχεδίου Ψηφίσματος του Ηνωμένου Βασιλείου για την ανανέωση του καθεστώτος κυρώσεων στην Υεμένη για…

Το Στέιτ Ντιπάρτμεντ ενέκρινε την πιθανή πώληση στην Ταϊβάν ανταλλακτικών για μαχητικά και μεταγωγικά αεροσκάφη και υπηρεσίες υποστήριξης έναντι τιμήματος 330 εκατομμυρίων δολαρίων, ανακοίνωσε…

Με ρεκόρ επιβατικής κίνησης αναμένεται να κλείσει το 2025 για τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια που διαχειρίζεται η Fraport Greece, όπως επισημάνθηκε χθες σε εκπροσώπους του τύπου, στο…

Η κατασκευή του μεγαλύτερου συστήματος αποθήκευσης ενέργειας με μπαταρίες (Battery Energy Storage System ‒ BESS) πλέον εντάσσεται στα πλάνα του Ινδού επιχειρηματία Gautam Adani.…

Η τεχνολογία δέσμευσης και αποθήκευσης άνθρακα (CCS) της Wärtsilä περνά από τη θεωρία στην πράξη, με την πρώτη πλήρους κλίμακας εγκατάστασή της στη θάλασσα.…

Οι κοινές επιδιώξεις Πεκίνου και Μόσχας για την αύξηση των εμπορευματικών μεταφορών στο Βόρειο Πέρασμα της Αρκτικής δεν αποτελούν μυστικό. Υπό αυτό το πρίσμα,…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ