
Η Γενική Συνέλευση της Τεχνολογικής Πλατφόρμας Waterborne επανεξέλεξε ως συντονίστρια την καθ. Μαρία Μποϊλέ, του Πανεπιστημίου Πειραιά και επικεφαλής ομάδας του ΙΜΕΤ του Εθνικού Κέντρου Έρευνας και Τεχνολογικής Ανάπτυξης. Η καθ. Μαρία Μποϊλέ ασκεί τα καθήκοντα αυτά από τον Οκτώβριο του 2021 και επανεκλέχθηκε το 2024. Μετά από σύσταση του Διοικητικού Συμβουλίου να συνεχίσει και καθώς η Ευρωπαϊκή Επιτροπή εισέρχεται σε μια νέα προγραμματική περίοδο, η Γενική Συνέλευση ενέκρινε την ανανέωση της θητείας της για τα επόμενα δύο χρόνια.
Η Waterborne TP είναι η Ευρωπαϊκή Τεχνολογική Πλατφόρμα για τις Θαλάσσιες Μεταφορές, η οποία παρέχει προτάσεις πολιτικής ως καθοδήγηση προς τα ευρωπαϊκά θεσμικά όργανα για θέματα που αφορούν την έρευνα, την ανάπτυξη και την καινοτομία. Εκπροσωπώντας σήμερα περισσότερα από 130 μέλη, από 19 κράτη μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης και τέσσερις άλλες ευρωπαϊκές χώρες, η Waterborne TP έχει σημαντική παρουσία στην Ευρωπαϊκή Ένωση.
«Νιώθω μεγάλη τιμή από την πρόταση του Διοικητικού Συμβουλίου και την απόφαση της Γενικής Συνέλευσης να συνεχίσω να υπηρετώ ως Συντονίστρια της Waterborne TP», δήλωσε η καθ. Μαρία Μποϊλέ. «Πρόκειται για ένα απαιτητικό και δύσκολο έργο, αλλά και εξαιρετικά ικανοποιητικό. Τα τελευταία χρόνια, μαζί με το Alignment Group και με την υποστήριξη όλων των μελών της Ένωσης, των Υπηρεσιών της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και των εκπροσώπων των κρατών μελών, έχουμε επιτύχει πολλά, διαμορφώνοντας στρατηγικές κατευθύνσεις, προωθώντας την καινοτομία και ενισχύοντας τη θέση του ευρωπαϊκού τομέα των υδάτινων μεταφορών. Καθώς εισερχόμαστε σε μια νέα προγραμματική περίοδο για την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, η συνέχεια και η εμπειρία θα είναι ζωτικής σημασίας για τη διατήρηση αυτής της δυναμικής. Με την ισχυρή υποστήριξη των υψηλού επιπέδου εμπειρογνωμόνων που υπηρετούν το Alignment Group, είμαι βέβαιη ότι θα συνεχίσουμε να προσφέρουμε απτά οφέλη για τον τομέα».
Ο Jaap Gebraad, Γενικός Γραμματέας της Waterborne TP, πρόσθεσε: «Η Waterborne TP χαιρετίζει θερμά την επανεκλογή της καθ. Μαρίας Μποϊλέ, που βασίζεται στο τεράστιο έργο που έχει επιτελέσει τα τελευταία τέσσερα χρόνια. Το βαθύ επιστημονικό της υπόβαθρο, η σχετική εμπειρία και εξειδίκευσή της και, πάνω απ’ όλα, η αφοσίωσή της θα είναι επωφελή για ολόκληρο τον ευρωπαϊκό τομέα των υδάτινων μεταφορών. Συγκεκριμένα, ενώ αυτή τη στιγμή αναπτύσσουμε τον Τεχνολογικό Οδικό Χάρτη μας, ο οποίος θα αποτελέσει τη βάση για το πρόγραμμα ‘’Horizon Europe’’, το προτεινόμενο Ευρωπαϊκό Ταμείο Ανταγωνιστικότητας και το πρόγραμμα ‘’Connecting Europe Facility III’’, ο ρόλος του Συντονιστή θα είναι κρίσιμος για το μέλλον του κλάδου. Μαζί με τα μέλη του Alignment Group και το ευρύτερο σύνολο των μελών μας, θα ανοίξουμε από κοινού τον δρόμο προς έναν ανταγωνιστικό, ανθεκτικό και βιώσιμο κλάδο υδάτινων μεταφορών».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών


Τον διπλασιασμό του επιδόματος ανεργίας των ναυτικών από 300 σε 600 ευρώ, καθώς και τη σημαντική διεύρυνση των δικαιούχων, προωθεί το Υπουργείο Ναυτιλίας και…

Η Εθνική Εταιρεία Πετρελαίου της Λιβύης (NOC) ανακοίνωσε ότι εισέρχεται στην τελική φάση του πρώτου δημόσιου διαγωνισμού εξερεύνησης από το 2007, με τις εταιρείες…

Η συστηματική προσπάθεια της Κίνας να εξασφαλίσει πρόσβαση στα αφρικανικά μέταλλα, απαραίτητα για την κατασκευή μπαταριών, αναμένεται να αναδιαμορφώσει τις θαλάσσιες ροές ξηρού φορτίου,…

Σε συζητήσεις για πιθανή συγχώνευσή τους έχουν προχωρήσει οι αλληλασφαλιστικοί οργανισμοί UK P&I Club και TT Club. Στη σχετική ανακοίνωση τονίζεται ότι οι δύο…

Πρόταση εξαγοράς για το σύνολο των μετοχών της απέρριψε η ΖΙΜ. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με ανακοίνωση της ισραηλινών συμφερόντων εταιρείας, ο CEO της ΖΙΜ, Eli…

Το διπλωματικό βάρος μετατοπίζεται πλέον στο Κρεμλίνο, καθώς το Κίεβο φαίνεται να συναινεί κατ’ αρχήν στο αναθεωρημένο αμερικανικό ειρηνευτικό πλαίσιο, σύμφωνα με τ αμερικανικό…

Η αξιοποίηση των συμπερασμάτων της πρωτότυπης Μελέτης του Ναυτικού Απομαχικού Ταμείου (ΝΑΤ) «Διεθνείς καλές πρακτικές για την προώθηση της γυναικείας ναυτικής απασχόλησης», την οποία…

Στα Μέθανα, μια εγκαταλελειμμένη μονάδα ιχθυοκαλλιέργειας που είχε μετατραπεί σε «πλωτή χωματερή» απομακρύνθηκε πλήρως χάρη στη συνεργασία του περιβαλλοντικού οργανισμού Healthy Seas και του Κοινωφελούς Ιδρύματος Αθανάσιος Κ.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ