
To cocoa grinding στην Ακτή Ελεφαντοστού, δηλαδή η επεξεργασία των κόκκων κακάο για τη μετατροπή τους σε σοκολάτα, κατέγραψε πτώση κατά 31,2% σε ετήσια βάση τον Ιούλιο και διαμορφώθηκε στους 39.000 μετρικούς τόνους, σύμφωνα με το Reuters, το οποίο επικαλείται στοιχεία που δημοσίευσε στις 18 Αυγούστου η ένωση εξαγωγέων GEPEX.
Μάλιστα, από τον Οκτώβριο του 2024 έως και τα τέλη Ιουλίου του 2025, που σηματοδοτεί τη λήξη της σεζόν, το cocoa grinding ανήλθε σε 515.000 τόνους, σημειώνοντας πτώση 4% σε σχέση με την ίδια περίοδο της προηγούμενης σεζόν.
Σύμφωνα με το Reuters, το γεγονός αυτό οφείλεται στην κακή ποιότητα του παραγόμενου κακάο, που έχει οδηγήσει την επεξεργασία αυτού σε ιστορικά χαμηλά επίπεδα.
Μεταξύ 1ης Απριλίου και 17ης Αυγούστου, οι παραλαβές κακάο στους δύο κύριους λιμένες της Ακτής Ελεφαντοστού, το Αμπιτζάν και το Σαν Πέδρο, ανήλθαν μόλις σε 350.000 τόνους, παρουσιάζοντας σημαντική πτώση 30%.
«Περιμένουμε τον Οκτώβριο για να προμηθευτούμε καλής ποιότητας κακάο, ώστε να αναπληρώσουμε τα αποθέματά μας και να επιστρέψουμε στα συνηθισμένα επίπεδα άλεσης για την περίοδο, δηλαδή λίγο πάνω από 58.000 τόνους τον μήνα», δήλωσε στο Reuters ο διευθυντής μιας εταιρείας άλεσης με έδρα το Αμπιτζάν.
Τα στοιχεία της GEPEX καλύπτουν έξι από τις μεγαλύτερες εταιρείες επεξεργασίας κακάο, συμπεριλαμβανομένων των Barry Callebaut, Olam και Cargill Inc.
Η Ακτή Ελεφαντοστού διαθέτει συνολική ικανότητα επεξεργασίας κακάο 750.000 τόνων, ενώ ταυτόχρονα είναι ο μεγαλύτερος παραγωγός κακάο στον κόσμο.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Με τον Ντόναλντ Τραμπ να έχει διαμηνύσει επανειλημμένως την πρόθεσή του να αξιοποιήσει τους υδρογονάνθρακες των ΗΠΑ, ενεργειακοί κολοσσοί της Ευρώπης φαίνεται να «ποντάρουν»…
Τα LNG carriers κερδίζουν συνεχώς δημοτικότητα, με την ανάγκη μείωσης εκπομπών να διαμορφώνει τις τεχνολογικές επιλογές του μέλλοντος. Σε αυτό το πλαίσιο, η Everllence…
Αναρτήθηκε η προκήρυξη του διαγωνισμού για τις άγονες γραμμές, με την οποία το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής προχωρά σε ένα νέο πλαίσιο για…
Ο ABS παρουσίασε στην Ελλάδα το ABS Wavesight Advantage. Πρόκειται για μια νέα ψηφιακή πλατφόρμα, που φιλοδοξεί να αλλάξει τα δεδομένα στη λειτουργία των…
Το δημοτικό συμβούλιο του Sauda στη Νορβηγία ενέκρινε το χωροταξικό σχέδιο για το έργο Iverson, ένα νέο εργοστάσιο παραγωγής αμμωνίας από ανανεώσιμες πηγές που…
Τα bulk carriers τύπου Kamsarmax, δεδομένης της χωρητικότητάς τους, που διαμορφώνεται στα 80.000 έως 85.000 dwt, χαρακτηρίζονται από επιχειρησιακή ευελιξία, καθώς προσεγγίζουν έναν μεγάλο…
Καθώς το LNG κερδίζει συνεχώς έδαφος ως εναλλακτικό καύσιμο για την πρόωση των πλοίων, η ανάπτυξη ολοκληρωμένων υπηρεσιών LNG bunkering τοποθετείται ψηλά στην ατζέντα…
Η αγορά των crude tankers σημείωσε ένα εντυπωσιακό ράλι τον Σεπτέμβριο, με τους ναύλους να «εκτοξεύονται» στα υψηλότερα επίπεδα των τελευταίων ετών. Η άνοδος…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ