
Μια στρατηγική συνεργασία ανάμεσα στη Seaspan Energy και την Anew Climate ανοίγει τον δρόμο για την εμπορική διάθεση ανανεώσιμου υγροποιημένου φυσικού αερίου (R-LNG) σε πλοία που δραστηριοποιούνται στη Δυτική Ακτή της Βόρειας Αμερικής. Πρόκειται για την πρώτη πρωτοβουλία τέτοιου είδους στην περιοχή, με στόχο την παροχή καυσίμου χαμηλών εκπομπών άνθρακα σε μεγάλη κλίμακα, πλήρως πιστοποιημένου από τον Διεθνή Οργανισμό Βιωσιμότητας και Πιστοποίησης Άνθρακα (ISCC).
Το R-LNG (Renewable Liquefied Natural Gas) παράγεται από ανανεώσιμο φυσικό αέριο (RNG) που προέρχεται από βιογενείς πηγές, όπως βιοαποδομήσιμα απόβλητα, αγροτικά υπολείμματα και λύματα. Το RNG υποβάλλεται σε εξειδικευμένη επεξεργασία και καθαρισμό για την απομάκρυνση διοξειδίου του άνθρακα, υδρόθειου και άλλων ρύπων, και στη συνέχεια υγροποιείται σε θερμοκρασίες περίπου -162°C. Αυτή η διαδικασία εξασφαλίζει υψηλή ενεργειακή πυκνότητα και σταθερότητα κατά την αποθήκευση και μεταφορά, καθιστώντας το κατάλληλο για ναυτιλιακή χρήση.
Το συγκεκριμένο καύσιμο είναι χημικά πανομοιότυπο με το συμβατικό LNG, γεγονός που επιτρέπει την απευθείας χρήση του σε υφιστάμενα συστήματα LNG πλοίων χωρίς τεχνικές τροποποιήσεις. Παράλληλα, η παραγωγή του από ανανεώσιμες πηγές προσφέρει σημαντική μείωση εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου, καθιστώντας το ιδανική επιλογή για συμμόρφωση με αυστηρότερους περιβαλλοντικούς κανονισμούς.
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Anew Climate θα παρέχει RNG πιστοποιημένο από τον ISCC και θα υποστηρίξει τη Seaspan Energy με προ-ελεγκτικές υπηρεσίες που απαιτούνται για την απόκτηση της πιστοποίησης. Το καύσιμο θα είναι πλήρως συμβατό με τα διεθνή πρότυπα, όπως το Net-Zero Framework του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (IMO) και τον ευρωπαϊκό κανονισμό FuelEU Maritime.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Δυο υποψήφιοι της δεξιάς θα αναμετρηθούν στον δεύτερο γύρο των προεδρικών εκλογών στη Βολιβία, τη 19η Οκτωβρίου, αφού αναδείχθηκαν κυρίαρχοι στον πρώτο, ο οποίος…
Διασώστες προσπαθούν να βρουν περισσότερους από 40 ανθρώπους, η τύχη των οποίων αγνοείται έπειτα από ναυάγιο πλοίου που σημειώθηκε σε ποταμό της βορειοδυτικής Νιγηρίας,…
Η Βραζιλία προσελκύει το ενδιαφέρον εταιρειών του κλάδου της ναυπηγικής, και πιο συγκεκριμένα της εταιρείας Hanwha Ocean, με έδρα τη Νότια Κορέα. Κατόπιν συζητήσεων…
Η ναυτιλιακή βιομηχανία πρέπει να αποδεχτεί ότι η γεωπολιτική αστάθεια είναι η νόρμα στην οποία επιχειρεί πλέον. Το παραπάνω σημειώνει ο Thomas Nordberg, Managing…
Για «πρόοδο αλλά όχι συμφωνία» έκαναν λόγο οι Ντόναλντ Τραμπ και Βλαντίμιρ Πούτιν, έπειτα από την ιστορική συνάντησή τους στην Αλάσκα, το βράδυ της…
Ο ναυτιλιακός κολοσσός της Κίνας, COSCO, έχει εδραιώσει τη θέση του ως βασικότερος «παίκτης» στις γραμμές μεταξύ της Ινδικής Υποηπείρου, της Μέσης Ανατολής και…
H ινδική κυβέρνηση ακύρωσε δύο διαγωνιστικές διαδικασίες για projects υπεράκτιας αιολικής ενέργειας ισχύος 4.500 MW. Συγκεκριμένα, η κρατική Solar Energy Corporation of India (SECI)…
Τα έργα για την οικοδόμηση της γέφυρας που θα ενώσει το νησί της Σικελίας με την Καλαβρία, δηλαδή με την ιταλική χερσόνησο, πρόκειται να…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ