
Μετά από χρόνια προετοιμασίας, η επαναλειτουργία του πάλαι ποτέ ναυπηγείου Hanjin στις Φιλιππίνες, το οποίο πλέον διαχειρίζεται η HD Hyundai, βρίσκεται στην τελική ευθεία.
Η κίνηση του νοτιοκορεατικού ναυπηγικού ομίλου να επανεκκινήσει το ναυπηγείο στις αρχές του 2026 εντάσσεται στη στρατηγική επέκτασης σε χώρες με μικρότερο λειτουργικό κόστος και σημαντικές αναπτυξιακές προοπτικές. Oι Manila Times πραγματοποίησαν «αυτοψία» στις εγκαταστάσεις στο Subic Bay και ενημερώθηκαν για τις προσπάθειες επανεκκίνησης των ναυπηγικών εργασιών. Κατά τη διάρκεια της
επίσκεψης, οι δημοσιογράφοι πληροφορήθηκαν ότι ο στόχος είναι να κατασκευάζονται έως και δέκα πλοία ετησίως μέσα στα επόμενα τρία με πέντε χρόνια. Το αρχικό σχέδιο είναι να χρησιμοποιηθεί το ναυπηγείο για την κατασκευή πλοίων μεταφοράς πετρελαϊκών προϊόντων μήκους 200 έως 250 μ. Τα πλοία θα κατασκευάζονται σε 16 έως 18 μήνες, ενώ προβλέπεται επίσης η χρήση του ναυπηγείου για την υλοποίηση υπεράκτιων κατασκευών προς υποστήριξη του τομέα της αιολικής ενέργειας.
Ήδη η HD Hyundai έχει προσλάβει 3.500 εργαζομένους, ενώ στόχος είναι η πρόσληψη 7.000 εργαζομένων όταν το ναυπηγείο θα είναι πλήρως λειτουργικό. Υπενθυμίζεται ότι το 2024 η Hyundai και το αμερικανικό fund Agila Naval υπέγραψαν συμφωνία δεκαετούς μίσθωσης του ναυπηγείου, με τον Πρόεδρο των Φιλιππίνων, Ferdinand Marcos Jr., να χαρακτηρίζει τη συμφωνία ως ένα ιστορικό γεγονός, που θα προσφέρει μια «νέα αρχή» και μια «ισχυρή βάση» για την εγχώρια ναυπηγική βιομηχανία.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Το πρωί της Τετάρτης 22 Οκτωβρίου εντός του Ε/Γ-Ο/Γ πλοίου «ΑΡΙΑΔΝΗ», κατά τον κατάπλου του στο λιμάνι των Χανίων, σημειώθηκε ένα απαράδεκτο περιστατικό βιαιοπραγίας.…

Η καινοτόμος τεχνολογία συμπιεστών MOPICO της Everllence ενισχύει το δίκτυο μεταφοράς φυσικού αερίου της Λιθουανίας, εισάγοντας μια νέα εποχή ηλεκτρικής συμπίεσης, χωρίς εκπομπές διοξειδίου…

Μια σημαντική ανακοίνωση έρχεται από τη Νότια Κορέα, όπου η HD Korea Shipbuilding & Offshore Engineering (HD KSOE) παρουσίασε ένα πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων 15.000…

Ένα ακόμα ορόσημο στην πορεία επέκτασης του υπό ναύλωση στόλου της σημείωσε πρόσφατα η QatarEnergy, ανοίγοντας νέους ορίζοντες για τη θαλάσσια μεταφορά του καταριανού…

Την προηγούμενη εβδομάδα, η πίεση στη Ρωσία αυξήθηκε έντονα, γεγονός που μεταφράστηκε με ένα «ενιαίο μέτωπο» κυρώσεων, όπως υπογραμμίζει σε πρόσφατη έκθεσή της η…

Συνεχίζεται μέχρι νεωτέρας η απεργία των εργαζομένων της Boeing Defense, καθώς δεν υπήρξε συμφωνία με την εταιρεία. Ειδικότερα, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, οι…

Οι εμπορικές ροές προσαρμόστηκαν στις νέες γεωπολιτικές εξελίξεις την περασμένη εβδομάδα, με τις εξελίξεις στην Ερυθρά Θάλασσα να αποτελούν ρυθμιστή ζήτησης των πλοίων, όπως…

Εν μέσω του θερμού καλοκαιρού και εν αναμονή του ψυχρού χειμώνα, οι εισαγωγές υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) στη Γηραιά Ήπειρο συνεχίστηκαν με αμείωτο ρυθμό…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ