
Μετά από χρόνια προετοιμασίας, η επαναλειτουργία του πάλαι ποτέ ναυπηγείου Hanjin στις Φιλιππίνες, το οποίο πλέον διαχειρίζεται η HD Hyundai, βρίσκεται στην τελική ευθεία.
Η κίνηση του νοτιοκορεατικού ναυπηγικού ομίλου να επανεκκινήσει το ναυπηγείο στις αρχές του 2026 εντάσσεται στη στρατηγική επέκτασης σε χώρες με μικρότερο λειτουργικό κόστος και σημαντικές αναπτυξιακές προοπτικές. Oι Manila Times πραγματοποίησαν «αυτοψία» στις εγκαταστάσεις στο Subic Bay και ενημερώθηκαν για τις προσπάθειες επανεκκίνησης των ναυπηγικών εργασιών. Κατά τη διάρκεια της
επίσκεψης, οι δημοσιογράφοι πληροφορήθηκαν ότι ο στόχος είναι να κατασκευάζονται έως και δέκα πλοία ετησίως μέσα στα επόμενα τρία με πέντε χρόνια. Το αρχικό σχέδιο είναι να χρησιμοποιηθεί το ναυπηγείο για την κατασκευή πλοίων μεταφοράς πετρελαϊκών προϊόντων μήκους 200 έως 250 μ. Τα πλοία θα κατασκευάζονται σε 16 έως 18 μήνες, ενώ προβλέπεται επίσης η χρήση του ναυπηγείου για την υλοποίηση υπεράκτιων κατασκευών προς υποστήριξη του τομέα της αιολικής ενέργειας.
Ήδη η HD Hyundai έχει προσλάβει 3.500 εργαζομένους, ενώ στόχος είναι η πρόσληψη 7.000 εργαζομένων όταν το ναυπηγείο θα είναι πλήρως λειτουργικό. Υπενθυμίζεται ότι το 2024 η Hyundai και το αμερικανικό fund Agila Naval υπέγραψαν συμφωνία δεκαετούς μίσθωσης του ναυπηγείου, με τον Πρόεδρο των Φιλιππίνων, Ferdinand Marcos Jr., να χαρακτηρίζει τη συμφωνία ως ένα ιστορικό γεγονός, που θα προσφέρει μια «νέα αρχή» και μια «ισχυρή βάση» για την εγχώρια ναυπηγική βιομηχανία.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Ουκρανικά ναυτικά μη επανδρωμένα σκάφη έπληξαν σήμερα και κατέστησαν ανενεργό ένα δεξαμενόπλοιο που ανήκει στον σκιώδη στόλο της Ρωσίας, ενώ διέπλεε την αποκλειστική οικονομική…

Την ολοκλήρωση της εξαγοράς της SQLearn ανακοίνωσε η εταιρεία Mintra, σηματοδοτώντας το επόμενο βήμα στη δέσμευσή της για την υποστήριξη του ψηφιακού μετασχηματισμού της…

Η νέα σχεδίαση υπερμεγέθους πλοίου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων μεταφορικής ικανότητας 21.700 TEU, με κύριο καύσιμο την αμμωνία, από τη συνεργασία MSC, Zhoushan Changhong International και…

Tελευταία ενημέρωση 14:00 – Έληξε ο αποκλεισμός στο λιμάνι του Βόλου Μετά από ώρες κινητοποίησης, οι αγρότες αποχώρησαν οργανωμένα από το εμπορικό λιμάνι του…

Σε συζητήσεις για την εξαγορά της LLOG Exploration Offshore, μιας εκ των κορυφαίων πετρελαϊκών που δραστηριοποιούνται στον Κόλπο του Μεξικού, βρίσκεται η Shell. Οι…

Ο πρόεδρος των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ ανακοίνωσε ότι ενέκρινε, υπό όρους, την εξαγωγή ορισμένων ημιαγωγών της εταιρείας Nvidia στην Κίνα, αφού συνομίλησε με τον…

Η τουρκική εταιρεία low-cost αερομεταφορών Pegasus απλώνει τα «φτερά» της, προχωρώντας στην πλήρη εξαγορά τουλάχιστον δύο άλλων αερομεταφορέων της Γηραιάς Ηπείρου. Πιο αναλυτικά, σύμφωνα…

Ένα νέο ερευνητικό project εκκινεί το World Maritime University, με στόχο την αντιμετώπιση της αυξανόμενης πρόκλησης εγκατάλειψης των ναυτικών. Στόχος του project, το οποίο…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ