
Μετά από χρόνια προετοιμασίας, η επαναλειτουργία του πάλαι ποτέ ναυπηγείου Hanjin στις Φιλιππίνες, το οποίο πλέον διαχειρίζεται η HD Hyundai, βρίσκεται στην τελική ευθεία.
Η κίνηση του νοτιοκορεατικού ναυπηγικού ομίλου να επανεκκινήσει το ναυπηγείο στις αρχές του 2026 εντάσσεται στη στρατηγική επέκτασης σε χώρες με μικρότερο λειτουργικό κόστος και σημαντικές αναπτυξιακές προοπτικές. Oι Manila Times πραγματοποίησαν «αυτοψία» στις εγκαταστάσεις στο Subic Bay και ενημερώθηκαν για τις προσπάθειες επανεκκίνησης των ναυπηγικών εργασιών. Κατά τη διάρκεια της
επίσκεψης, οι δημοσιογράφοι πληροφορήθηκαν ότι ο στόχος είναι να κατασκευάζονται έως και δέκα πλοία ετησίως μέσα στα επόμενα τρία με πέντε χρόνια. Το αρχικό σχέδιο είναι να χρησιμοποιηθεί το ναυπηγείο για την κατασκευή πλοίων μεταφοράς πετρελαϊκών προϊόντων μήκους 200 έως 250 μ. Τα πλοία θα κατασκευάζονται σε 16 έως 18 μήνες, ενώ προβλέπεται επίσης η χρήση του ναυπηγείου για την υλοποίηση υπεράκτιων κατασκευών προς υποστήριξη του τομέα της αιολικής ενέργειας.
Ήδη η HD Hyundai έχει προσλάβει 3.500 εργαζομένους, ενώ στόχος είναι η πρόσληψη 7.000 εργαζομένων όταν το ναυπηγείο θα είναι πλήρως λειτουργικό. Υπενθυμίζεται ότι το 2024 η Hyundai και το αμερικανικό fund Agila Naval υπέγραψαν συμφωνία δεκαετούς μίσθωσης του ναυπηγείου, με τον Πρόεδρο των Φιλιππίνων, Ferdinand Marcos Jr., να χαρακτηρίζει τη συμφωνία ως ένα ιστορικό γεγονός, που θα προσφέρει μια «νέα αρχή» και μια «ισχυρή βάση» για την εγχώρια ναυπηγική βιομηχανία.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η Νορβηγία κάνει ακόμα ένα βήμα προς την αποανθρακοποίηση στις θαλάσσιες μεταφορές, με τη συμφωνία της Brunvoll Mar-El και της Rødne Fjord Cruise για…
Τάσεις σταθερότητας εμφανίζει η ναυλαγορά των containerships, έπειτα από έντεκα διαδοχικές εβδομάδες πτώσης των spot ναύλων. Συγκεκριμένα, ο δείκτης World Container Index (WCI) της…
Η ανάπτυξη πλήρως ηλεκτρικών υποθαλάσσιων συστημάτων παραγωγής είναι καίριας σημασίας, καθώς μειώνει το περιβαλλοντικό αποτύπωμα και τις ανάγκες σε εξοπλισμό στην επιφάνεια. Παράλληλα ανοίγει…
Η βραζιλιάνικος κολοσσός εξόρυξης μεταλλευμάτων Vale, εξήγγειλε στις 4 Σεπτεμβρίου ότι θα επενδύσει $12,3 δις. στις μεταλλευτικές της δραστηριότητες στην πολιτεία Minas Gerais μέχρι…
Η Τουρκία αναμένεται να ξεκινήσει τη μαζική παραγωγή ημιαγωγών, με στόχο να μειώσει την εξάρτησή της από τεχνολογίες τρίτων χωρών. Σύμφωνα με δημοσίευμα του…
Καθώς η παγκόσμια αγορά σιδηρομεταλλεύματος εξακολουθεί να διανύει περίοδο αβεβαιότητας, πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Intermodal εστιάζει στις τελευταίες εξελίξεις και στον αντίκτυπό τους στην…
Ένα ακόμα σημαντικό ορόσημο με κινεζική υπογραφή βρίσκεται προ των πυλών για τη ναυτιλιακή βιομηχανία. Ειδικότερα, μια κινεζική διαχειρίστρια εταιρεία πρόκειται να «εγκαινιάσει» την…
Ένας ακόμα τερματικός σταθμός εισαγωγής LNG εγκαινιάστηκε πρόσφατα στη Γερμανία, με γνώμονα τη στρατηγική διαφοροποίηση των προμηθειών ενέργειας της χώρας. Συγκεκριμένα, την Παρασκευή 29…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ