
«Η κυβέρνηση θα προχωρήσει ένα σχέδιο 300 εκατομμυρίων ευρώ με πρόσθετους πόρους από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων, έτσι ώστε να ανανεωθεί ο ακτοπλοϊκός στόλος και να μετατραπούν τα πλοία της ακτοπλοΐας σε πράσινα πλοία. Αυτό σημαίνει ότι δεν θα υπάρχει υποχρέωση πληρωμής τελών ρύπανσης στην ΕΕ και ως εκ τούτου, θα μας δοθεί η δυνατότητα στα επόμενα χρόνια, να μειώσουμε περαιτέρω τις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτήριων» δήλωσε ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας, σε συνέντευξη που παραχώρησε στον ρ/σ Real και στον δημοσιογράφο Νίκο Στραβελάκη.
Ο Υπουργός, διευκρίνισε ότι οι σχετικές ανακοινώσεις θα γίνουν μέσα στο φθινόπωρο επισημαίνοντας πως «θα υπάρχει πρόσκληση ενδιαφέροντος για τις ακτοπλοϊκές εταιρείες όλων των ειδών. Ανοιχτά πλοία, κλειστά πλοία, ημερόπλοια, ferry boats, ταχύπλοα και συμβατικά πλοία. Και επειδή για πολλά χρόνια δεν έχει γίνει και είναι υποχρέωσή μας και η δική μου προσωπικά, θα γίνει δουλειά σε βάθος στο Υπουργείο Ναυτιλίας και θα δοθεί η δυνατότητα να στηρίξουμε αυτούς οι οποίοι κάνουν προσπάθεια να ανανεώσουν το στόλο τους».
Όπως τόνισε ο κ. Κικίλιας, «πρέπει να στηρίξουμε τον τουρισμό μας το καλοκαίρι με πολλαπλές διαδρομές, πρέπει να έχουμε άγονες γραμμές τις οποίες χρηματοδοτούμε. Η κυβέρνηση είναι υποχρεωμένη – και θα το κάνουμε – να βρει τρόπο, αυτό το κομμάτι που είναι κομμάτι της νησιωτικότητάς μας, να το στηρίξει. Εμείς θα είμαστε εκεί και θα δώσουμε τη δυνατότητα στους ακτοπλόους να έχουν καλύτερο, ανανεωμένο, πράσινο, πιο οικολογικό και πιο ασφαλή στόλο».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε εξέλιξη είναι εκτεταμένες έρευνες στη θαλάσσια περιοχή μεταξύ Αμοργού και Αστυπάλαιας, για τον εντοπισμό άνδρα που έπεσε στη θάλασσα από φορτηγό πλοίο με…
Η θαλάσσια διασύνδεση μεταξύ Δανίας και Γερμανίας, μέσω της γραμμής Rødby-Puttgarden, πλέον θα εξυπηρετείται από το νεότευκτο «The Baltic Whale» της Scandlines. Την κατασκευή…
Το κλιματικό φαινόμενο La Niña, το οποίο τείνει να κατεβάζει τις θερμοκρασίες σε παγκόσμια κλίμακα, επιστρέφει, όμως ο αντίκτυπός του μάλλον θα είναι περιορισμένος,…
Σημαντική πτώση κατέγραψαν πρόσφατα οι ναύλοι των VLGCs, σε αντίθεση με εκείνους των LPG carriers μικρότερης μεταφορικής ικανότητας, που παρέμειναν σταθεροί. Ειδικότερα, σύμφωνα με…
Το Μπανγκλαντές ενέκρινε την αγορά περίπου 220.000 μετρικών τόνων αμερικανικού σιταριού, στο πλαίσιο μιας κυβερνητικής συμφωνίας με στόχο την άμβλυνση των εμπορικών εντάσεων με…
Έπειτα από δυόμισι έτη αδράνειας, ο αγωγός πετρελαίου Kirkuk-Ceyhan τέθηκε εκ νέου σε λειτουργία μετά την επίτευξη συμφωνίας ανάμεσα στην κυβέρνηση του Ιράκ, στην…
Απώλειες κατέγραψε η ναυλαγορά των LNG carriers την περασμένη εβδομάδα, με τους ναύλους να υποχωρούν ελαφρά. Σύμφωνα με έκθεση της ναυλομεσιτικής Fearnleys, το κόστος…
Έπειτα από δύο χρόνια απουσίας από το Ιράκ, η ExxonMobil επανέρχεται δυναμικά στη χώρας της Μέσης Ανατολής, προκειμένου να προωθήσει τα φιλόδοξα σχέδια της…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ