
Η Hellenic Advisory Committee του RINA πραγματοποίησε την ετήσια συνάντησή του, συγκεντρώνοντας πρωταγωνιστές και εμπειρογνώμονες του κλάδου, με σκοπό την προώθηση του διαλόγου για την καινοτομία και τη βιωσιμότητα στον τομέα της ναυτιλίας. Η εκδήλωση ανέδειξε μεταξύ άλλων, τη δέσμευση της Επιτροπής να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει η διεθνής αλλά και η εγχώρια ναυτιλιακή βιομηχανία.
Η ημερίδα ξεκίνησε με την εναρκτήρια ομιλία του Γιώργου Γιουρούκου, Executive Chairman της Technomar Shipping και Προέδρου της Ελληνικής Συμβουλευτικής Επιτροπής, την οποία ακολούθησε αυτή του Carlo Luzzatto, Διευθύνοντος Συμβούλου και Γενικού Διευθυντή του RINA.
Στη συνέχεια, ο Paolo Moretti, Διευθύνων Σύμβουλος του RINA Services, παρουσίασε ενδελεχώς την ανάπτυξη του νηογνώμονα, κάνοντας ιδιαίτερη αναφορά στα ελληνόκτητα πλοία που ταξινομούνται στον RINA.
Πλέον, ο αριθμός των υπό ελληνική διαχείριση πλοίων που ταξινομούνται στον νηογνώμονα, διαμορφώνονται σε 780, καταγράφοντα σημαντική άνοδο τη τελευταία δεκαετία.
Υπό αυτό το πρίσμα, ο Σπύρος Ζολώτας, Marine Vice President South Europe του RINA, ανέφερε χαρακτηριστικά: «Η συνεχής ανάπτυξη και η ισχυρή παρουσία του RINA στο ελληνικό ναυτιλιακό στερέωμα αντικατοπτρίζει την μακροχρόνια εμπιστοσύνη που έχουμε χτίσει μέσω της καινοτομίας, της τεχνικής αριστείας και της δέσμευσής μας για την αποανθρακοποίηση».
Τέλος, σειρά έλαβαν οι παρουσιάσεις των Απόστολου Ζαμπελά της McKinsey και Αντώνη Τρακάκη, Τεχνικού Διευθυντή του RINA, αναφορικά με την εξέλιξη του εμπορίου και τον αντίκτυπο του MEPC 83 στη ναυτιλιακή βιομηχανία, οι οποίες πολύ γρήγορα μετουσιώθηκαν σε έναν εποικοδομητικό διάλογο.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σημαντικά ποσά έχουν επενδυθεί τους τελευταίους έξι μήνες σε δεξαμενόπλοια, δείγμα του αμείωτου ενδιαφέροντος και της εμπιστοσύνης των πλοιοκτητών σε μία κατά τα άλλα…
Με «χαμόγελα» ολοκληρώθηκε το γ΄ τρίμηνο του έτους για την Embraer, καθώς η βραζιλιάνικη εταιρεία συνέχισε με γοργούς ρυθμούς τις παραδόσεις νέων αεροσκαφών. Κατά…
Ομόφωνα κατά τη θέσπιση περιβαλλοντικών κανονισμών σε διεθνές επίπεδο που δεν λαμβάνουν υπόψη τις προτάσεις και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της ναυτιλίας, τάχθηκαν πέντε ναυτιλιακές…
Από τις αρχές του 2025, η Κίνα έχει εισαγάγει 165,4 εκατ. τόνους βωξίτη, σημειώνοντας άνοδο 26% σε ετήσια βάση σε σύγκριση με την ίδια…
Όπως ανακοινώθηκε από την εκδοτική εταιρεία Ελληνικές Ναυτιλιακές Εκδόσεις ΕΠΕ, απεβίωσε η Αναστασία Αμαλία Φασούλα-Σκολαρίκου, εταίρος και επί σειρά ετών συνδιαχειρίστρια της εταιρείας, η…
Ο νέος πρωθυπουργός της Γαλλίας, Σεμπαστιάν Λεκορνί, παραιτήθηκε σήμερα, Δευτέρα 6 Οκτωβρίου, μερικές ώρες μετά τον διορισμό του νέου υπουργικού συμβουλίου του, αφότου σύμμαχοι…
Νέα δεδομένα καταγράφονται στον ανταγωνισμό των ναυπηγείων της Νότιας Κορέας και της Κίνας, όσον αφορά την εξασφάλιση παραγγελιών για LNG carriers. Μετά τη ραγδαία…
Σε μια μέτρια αύξηση της παραγωγής πετρελαίου για τον Νοέμβριο κατέληξαν οι οκτώ χώρες-μέλη του OPEC+, κατά τη συνεδρίασή τους την Κυριακή 5 Οκτωβρίου.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ