
«Παρακολουθούμε τις εξελίξεις αλλά δεν ανησυχούμε», δήλωσε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Motor Oil, Γιάννης Βαρδινογιάννης, απαντώντας σήμερα σε ερωτήσεις μετόχων, στο πλαίσιο της Γενικής Συνέλευσης της εταιρείας, για τη σύρραξη Ισραήλ-Ιράν.
Ο κ. Βαρδινογιάννης πρόσθεσε ότι η πρόβλεψη για τις τιμές του πετρελαίου είναι δύσκολη: «Αν δεν μεγαλώσει το θέμα που υπάρχει αυτήν τη στιγμή και δεν επεκταθεί εκτός Ιράν και Ισραήλ, θα επανέλθει στα φυσιολογικά επίπεδα. Δεν μιλάμε για μια επίθεση στα στενά του Ορμούζ, θα είναι όλα πολύ διαφορετικά. Το βασικό ζήτημα που θα έχουμε όλοι να αντιμετωπίσουμε θα είναι η ασφάλεια εφοδιασμού». Ο επικεφαλής του ομίλου σημείωσε, ακόμη, ότι η εταιρεία δεν αγοράζει μετοχές για να στηρίξει την τιμή, αλλά στηρίζει τη μετοχή διαχρονικά, στην πράξη με επενδύσεις.
Για το 2025 προβλέπονται επενδύσεις της εταιρείας ύψους 200 εκατ. ευρώ για την αποκατάσταση λειτουργίας της μονάδας διύλισης αργού μετά το ατύχημα του Σεπτεμβρίου 2024, την ολοκλήρωση της νέας μονάδας παραγωγής προπυλενίου και την κατασκευή της νέας μονάδας ηλεκτρόλυσης για την παραγωγή υδρογόνου που προβλέπεται να ολοκληρωθεί σε ένα, χρόνο. Επίσης, μέσα στη χρονιά θα ξεκινήσει η εμπορική λειτουργία της νέας μονάδας φυσικού αερίου ισχύος 877 MW στην Κομοτηνή, στην οποία η Motor Oil μετέχει με ποσοστό 50%.
Η Γενική Συνέλευση ενέκρινε τη διανομή μερίσματος ύψους 1,4 ευρώ ανά μετοχή. Οι επενδύσεις του ομίλου προβλέπεται να φθάσουν στα 500 εκατ. ευρώ.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στη σύλληψη του Igor Grechushkin, του ιδιοκτήτη του πλοίου που συνδέεται με τη μεγάλη έκρηξη στο λιμάνι της Βηρυτού το 2020, προχώρησαν οι βουλγαρικές…
Καθώς το Βόρειο Πέρασμα εδραιώνει ολοένα και περισσότερο τον ρόλο του στον χάρτη της διεθνούς ναυτιλίας και του εμπορίου, η Ρωσία επιταχύνει με γεωμετρική…
To 2025 αποτέλεσε το χειρότερο έτος στα χρονικά σε ό,τι αφορά τις πυρκαγιές στην Ευρώπη, σύμφωνα με την ΕΕ, με αναρίθμητους πυροσβέστες-δασοφύλακες να ρισκάρουν…
Διατηρείται η ακρίβεια στην Ελλάδα τόσο φέτος όσο και το 2026, καθώς, σύμφωνα με τις επίσημες προβλέψεις, ο πληθωρισμός στη χώρα μας θα συνεχίσει…
Αντικρουόμενες απόψεις και διχογνωμίες επικρατούν στους κόλπους της ναυτιλιακής αναφορικά με το IMO Net Zero Framework, ενόψει και της συνεδρίασης της MEPC στον Διεθνή…
Η Ινδία, μέσα από πρωτοβουλίες της κυβέρνησης, δείχνει έμπρακτα ότι δεν μένει πίσω σε θέματα περιβαλλοντικής υπευθυνότητας. Σύμφωνα με δεδομένα του ειδησεογραφικού πρακτορείου Reuters,…
Θα περίμενε κανείς ότι οι κυρώσεις κατά της Ρωσίας, τόσο από τις ΗΠΑ όσο και από την ΕΕ, θα αποτελούσαν ανασταλτικό παράγοντα για το…
Μπορεί οι γεωπολιτικές και εμπορικές μεταβολές να εντείνουν το αίσθημα αβεβαιότητας των πλοιοκτητών, εντούτοις η δραστηριότητα στις ανακυκλώσεις πλοίων εξακολουθεί να καταγράφεται νωχελική. Υπό…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ