
Στις 4 Ιουνίου, στο πλαίσιο της διεθνούς ναυτιλιακής έκθεσης Nor-Shipping στο Όσλο, η Yanmar τίμησε τη Franman στο περίπτερό της, για την εξαιρετική συνεργασία και τις 3.500 εγκαταστάσεις ηλεκτρομηχανών της σε ελληνόκτητα πλοία.
Η βράβευση αυτή αποτελεί αναγνώριση της πολύχρονης και ιδιαίτερα επιτυχημένης συνεργασίας της Franman με τον ιαπωνικό Όμιλο, που ξεκίνησε τον Οκτώβριο του 1996 με τη Yanmar να αποτελεί έκτοτε ηγέτιδα δύναμη στην ελληνική αγορά, επί σειρά δεκαετιών.

Η παρουσία της Franman στην Ιαπωνία ξεκίνησε μόλις έναν χρόνο μετά την ίδρυσή της, όπου έχτισε το αρχικό βασικό portfolio της από κατασκευαστές ναυπηγικού εξοπλισμού. Η πρώτη συνεργασία με την Naniwa Pump το 1992 άνοιξε τις πόρτες στην Ιαπωνία και ακολούθησαν στρατηγικές συνεργασίες και με άλλους κορυφαίους κατασκευαστές όπως οι Tanabe, Taiyo, Sunflame, Tsuji Heavy Industries, Makita,Kobelco, Mikasa και βέβαια η Yanmar.
Ο ιδρυτής της Franman, δήλωσε:
«Η ιαπωνική αγορά ήταν μεγάλο σχολείο για εμάς. Γιατί από τα πρώτα μας χρόνια μάθαμε να λειτουργούμε στα πρότυπα των ιαπωνικών εταιρειών – σκληρά, μεθοδικά, οργανωμένα και πειθαρχικά . Θεωρώ όμως πως το χαρακτηριστικό που υιοθετήσαμε ήταν η δυναμική μας προσέγγιση στην αγορά, διατηρώντας ταυτόχρονα ένα χαμηλών τόνων προφίλ ως εταιρεία. Αυτό είναι κάτι που διακρίνει τις Ιαπωνικές εταιρείες και θα έλεγα πως καθόρισε και τη δική μας εταιρική κουλτούρα σε μεγάλο βαθμό. Δίνοντας πάντα μέγιστη έμφαση στις ανάγκες των πελατών σου».
Αυτά τα στοιχεία, σύμφωνα με τον ίδιο, έχουν μεταλαμπαδευτεί και στη νέα γενιά της Franman, για την οποία συχνά μιλά με θαυμασμό:
«Στην Ιαπωνική αγορά, ανδρωθήκαμε και δυναμώσαμε σαν εταιρεία αλλά και ατομικά. Αργότερα, βρεθήκαμε κατάλληλα προετοιμασμένοι για την αγορά της Νότιας Κορέας , απ’ όπου -μαζί και με αυτή της Κίνας- προέρχεται περίπου το 75% των συνεργασιών μας.»

Με αφορμή τη βράβευση, ο CEO της Franman έκανε ιδιαίτερη αναφορά στη μακρόχρονη συνεργασία με τη Yanmar και το κεντρικό εργοστάσιο του Amagasaki:
«Για μένα, η Yanmar έπαιξε καθοριστικό ρόλο σε αυτό που είμαστε σήμερα ως εταιρεία. Και ειδικά, το Large Engine Dept , του οποίου τις μηχανές προωθούμε αποκλειστικά εδώ και περίπου 30 χρόνια σε ελληνικές εταιρείες που χτίζουν στις 3 μεγάλες ναυπηγικές δυνάμεις. Και η αλήθεια είναι πως λόγω αυτής της μεγάλης και επιτυχημένης σχέσης, πολλοί μας πελάτες, μάς ταυτίζουν ακόμα και σήμερα με τη Yanmar».
Όπως ο ίδιος σημειώνει, η Franman ακολούθησε, από τα πρώτα της βήματα, το μοντέλο των Ιαπωνικών Trading Houses, υιοθετώντας το one-stop-shop philosophy. Έτσι, ξεκινώντας από τον ναυπηγικό εξοπλισμό, που παραμένει το core business της εταιρείας, ανέπτυξε με τα χρόνια μια πληθώρα υπηρεσιών και δραστηριοτήτων γύρω από τις ανάγκες των πλοίων και των ναυτιλιακών εταιρειών.
Το βραβείο παρέδωσε στον Κωστή Φραγκούλη ο Akihiro Tomita, Γενικός Διευθυντής του Large Power Products Business.
Από τη Franman παρευρέθηκαν επίσης οι δύο Αντιπρόεδροι Γιάννης Παπαζαφειρίου και Βελισσάριος Σαμψώνης – από τα πρώτα στελέχη της εταιρείας – καθώς και οι Γιώργος Ευστρατιάδης COO, και Λουκάς Χριστολουκάς, Senior Manager.
Σήμερα, η Franman συγκαταλέγεται στις ηγέτιδες εταιρείες του τομέα της στην Ελλάδα αλλά και διεθνώς, μετρώντας πάνω από 200 συνεργασίες σε προϊόντα και υπηρεσίες.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών


Το Ro-Ro segment, ως γνωστόν, χαρακτηρίζεται παραδοσιακά από μηχανοστάσιο στην πρύμνη, κάτω από το κύριο κατάστρωμα. Η διάταξη αυτή διευκολύνει την απευθείας μετάδοση ισχύος…

Απώλειες κατέγραψε η ναυλαγορά των LNG carriers την περασμένη εβδομάδα, με τους ναύλους να υποχωρούν ελαφρά. Σύμφωνα με έκθεση της ναυλομεσιτικής Fearnleys, το κόστος…

«Ανοιχτή πληγή» αποτελεί η δασμολογική πολιτική των ΗΠΑ (και) για την παγκόσμια αγορά πετροχημικών, η οποία προσπαθεί ακόμη να ανακάμψει από τους σκοπέλους των…

Στον «πυρετό» της ανάπτυξης λιμενικών υποδομών της ασιατικής υποηπείρου εντάσσεται πλέον και το Μπανγκλαντές, με το πλάνο της χώρας για τη δημιουργία λιμένα βαθέων…

Ένα σημαντικό ορόσημο στην πορεία αποανθρακοποίησης του κλάδου της κρουαζιέρας κατεγράφη πρόσφατα στα ναυπηγεία της ιταλικής Fincantieri. Συγκεκριμένα, βάσει σχετικής ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής…

Η πορεία της ναυτιλιακής βιομηχανίας προς την αποανθρακοποίηση συνιστά ένα από τα πλέον φλέγοντα ζητήματα που απασχολούν τη διεθνή ναυτιλιακή κοινότητα. Στο πλαίσιο αυτό,…

Τη σκυτάλη από τον πρόεδρο Τραμπ παίρνει το Μεξικό αναφορικά με την επιβολή δασμών, καθώς ανακοίνωσε δασμούς ύψους 50% στις εισαγωγές αυτοκινήτων από την…

Η επέκταση των δραστηριοτήτων της JERA σε διεθνές επίπεδο συνεχίζεται με ταχύτατους ρυθμούς, με τον ιαπωνικό κολοσσό ενέργειας να πραγματοποιεί νέα «στάση», αυτή τη…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ