
Την Πέμπτη 6 Ιουνίου 2025, ο Πρόεδρος, Χαράλαμπος Σημαντώνης, καθώς και το ΔΣ της Ένωσης Ναυτιλίας Μικρών Αποστάσεων (ΕΕΝΜΑ), παρέθεσαν γεύμα εργασίας στον Αρχηγό Λιμενικού Σώματος-Ελληνικής Ακτοφυλακής, Αντιναύαρχο Λ.Σ. Τρύφωνα Κοντιζά, στο οποίο παρευρέθηκε και ο Πρόεδρος του Ναυτικού Επιμελητηρίου Ελλάδος, Γιώργος Αλεξανδράτος.
Αντικείμενο της συνάντησης ήταν η ενημέρωση του ΛΣ για το εύρος δραστηριοτήτων της ΕΕΝΜΑ, τα ζητήματα που αντιμετωπίζουν τα πλοία του shortsea που εξυπηρετούν τις εσωτερικές ενδομεταφορές, καθώς και ειδικότερα θέματα αρμοδιότητας του ΛΣ-ΕΛΑΚΤ.
Η shortsea ναυτιλία μαζί με την ακτοπλοΐα είναι ο συνδετικός κρίκος της ηπειρωτικής με τη νησιωτική Ελλάδα, είναι σημαντικός πυλώνας της νησιωτικής οικονομίας και της κοινωνίας. Η shortsea ναυτιλία εξυπηρετεί τα ελληνικά λιμάνια και είναι σε άμεση και προσωπική επαφή με τα λιμεναρχεία, τα λιμενικά ταμεία και τις αρμόδιες υπηρεσίες του Λιμενικού Σώματος.
Με το τέλος της συνάντησης, ο κ. Σημαντώνης δήλωσε: «είμαστε ικανοποιημένοι από το κλίμα της συνάντησης και το περιεχόμενο της συζήτησης καθώς ο κύριος Αρχηγός είναι γνώστης του τρόπου λειτουργίας και της καθημερινότητας των πλοίων των μελών της ΕΕΝΜΑ. Δηλώνουμε κι εμείς ότι είμαστε στο πλευρό του Λιμενικού Σώματος-Ελληνικής Ακτοφυλακής αναγνωρίζοντας το σημαντικό έργο που επιτελεί στα ελληνικά λιμάνια, αλλά και στα θαλάσσια σύνορα της πατρίδας μας.»
Ο Αρχηγός του Λιμενικού Σώματος-Ελληνικής Ακτοφυλακής, Αντιναύαρχος Λ.Σ. Τρύφων Κοντιζάς δήλωσε: «το ΛΣ-ΕΛΑΚΤ φέρει εις πέρας το έργο που του έχει ανατεθεί ως ύψιστο καθήκον κυρίως σε θέματα ναυτιλιακής ασφάλειας και υποστήριξης της ελληνικής ναυτιλίας γενικότερα».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η ενεργειακή μετάβαση στη Βαλτική αποκτά νέα δυναμική, καθώς το λιμάνι της Κλαϊπέντα προχωρά αποφασιστικά προς την ολοκλήρωση του φιλόδοξου έργου παραγωγής πράσινου υδρογόνου.…
Το διεθνές ναυτιλιακό στερέωμα επηρεάζεται έντονα από τις γεωπολιτικές εξελίξεις. Οι συνεχόμενες επιθέσεις των Χούθι, ειδικότερα, κατά εμπορικών πλοίων στην Ερυθρά Θάλασσα έχουν επιμηκύνει…
Σε χαμηλές στροφές εξακολουθεί να κινείται η ναυλαγορά των LNG carriers, με την «ψαλίδα» ωστόσο Ανατολής-Δύσης να κλείνει σημαντικά την τελευταία εβδομάδα. Σύμφωνα με…
Ποιο είναι το χρονοδιάγραμμα για την πλήρη λειτουργία του FSRU Αλεξανδρούπολης; Έχουμε κοινοποιήσει το χρονοδιάγραμμα για την επαναλειτουργία του FSRU Αλεξανδρούπολης. Η σταδιακή επαναλειτουργία…
Με την παραγωγή φυσικού αερίου των ΗΠΑ να αυξάνεται με γεωμετρική πρόοδο και τις εξαγωγές LNG να «καλπάζουν», κορυφαίες αμερικανικές εταιρείες ενέργειας προσβλέπουν στην…
Εν αναμονή της έναρξης ισχύος των νέων μέτρων του Εμπορικού Αντιπροσώπου των ΗΠΑ (USTR), για την ανατροπή της κινεζικής θαλάσσιας κυριαρχίας και την αναβίωση…
Ο ναυτιλιακός κολοσσός Bahri φαίνεται πως ευθυγραμμίζεται πλήρως με τα φιλόδοξα σχέδια της Σαουδικής Αραβίας στον κλάδο της ναυπηγικής, καθώς πρόσφατα προχώρησε σε παραγγελία-ορόσημο…
Η ελβετική εταιρεία WinGD ανακοίνωσε, μετά από περισσότερο από μία δεκαετία έρευνας και ανάπτυξης, ότι το 2026 θα παρουσιάσει την πρώτη στον κόσμο δίχρονη…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ